Προχωρά το μεγαλύτερο έργο στην Αθήνα -Πού θα δημιουργηθούν 15 νέοι σταθμοί Μετρό
Οι δύο Μετροπόντικες έχουν πιάσει δουλειά, προλειαίνοντας το έδαφος για τη δημιουργία της Γραμμής 4 που θα καταστήσει τις μετακινήσεις ακόμα ευκολότερες.
Σημαντική είναι η πρόοδος που έχει σημειωθεί στη διάνοιξη των σηραγγών που θα οδηγήσουν στη δημιουργία της Γραμμής 4 του Μετρό, το οποίο λογίζεται ως το μεγαλύτερο υπό κατασκευή έργο της Αθήνας.
Τη Δευτέρα 4 Μαρτίου, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με
Μετά την επιθεώρηση των εργασιών, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε:
«Επιβλέψαμε σήμερα την πρόοδο εργασιών της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Ένα δύσκολο, απαιτητικό, αλλά εμβληματικό έργο. Ένα έργο μήκους 13 χλμ., με 15 σταθμούς, που αναμένεται να εξυπηρετεί, ημερησίως, 340.000 επιβάτες.
Στο Φρέαρ της Κατεχάκη και στο Φρέαρ της Βεΐκου είχαμε την ευκαιρία να δούμε τους δύο μετροπόντικες, την «Αθηνά» και τη «Νίκη».
Η «Αθηνά» ξεκίνησε από την Κατεχάκη προς τον Ευαγγελισμό και έχει ήδη σκάψει 840 μέτρα. Αναμένεται το επόμενο διάστημα να λειτουργήσει με ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό, έτσι ώστε στα μέσα του 2025 να ολοκληρώσει τα περίπου 5 χιλιάδες μέτρα που έχει να διανοίξει.
Η «Νίκη» συναρμολογήθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου και ξεκινά τη διάνοιξη από τη Βεΐκου, επίσης, προς τον Ευαγγελισμό. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, την άνοιξη του 2026 προβλέπεται να έχει ανοίξει το αντίστοιχο κομμάτι, μήκους περίπου 7,1 χιλιομέτρων. Το έργο προχωρά και επιδιώκουμε να επιταχυνθεί το επόμενο χρονικό διάστημα».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Νίκος Ταχιάος τόνισε:
«Επισκεφτήκαμε σήμερα ένα εντυπωσιακό εργοτάξιο, το πιο μεγάλο έργο το οποίο εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Αττική και πιθανότατα το πιο μεγάλο δημόσιο έργο που εκτελείται σήμερα στην Ελλάδα. Υπάρχει μία εξαιρετική ανάπτυξη του εργοταξίου και διάθεση για μία ταχεία πρόοδο των εργασιών του “μετροπόντικα”, ο οποίος ελπίζουμε ότι μέσα στις αρχές αυτής της χρονιάς θα φτάσει στον σταθμό στο Γουδή.
Κρατάμε τη διαβεβαίωση της αναδόχου κοινοπραξίας ότι παραμένει δεσμευμένη στο χρονοδιάγραμμα με βάση το οποίο έχει συμβασιοποιηθεί το έργο. Νομίζω μία πολύ μεγάλη επιτυχία για την κυβέρνηση είναι ότι η πρόοδος αυτού του έργου είναι ευθύγραμμη και ότι σε κάθε περίπτωση, στο τέλος αυτής της δεκαετίας οι Αθηναίοι θα μπορούν να έχουν ένα σύγχρονο και ασφαλές, υπεραυτόματο και χωρίς οδηγό μετρό που θα ενώνει το Γουδή με το Γαλάτσι».
«Πραγματικά πρόκειται για ένα εντυπωσιακό έργο και η φροντίδα και επιμέλεια όλων μας είναι να προχωρήσει σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματά του», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Κωνσταντίνος Μαγουλάς.
Την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συνόδευσαν ο Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ. Νικόλαος Κουρέτας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας AVAX κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης και ο Διευθυντής της κοινοπραξίας του έργου AVAX-GHELLA-ALSTOM κ. Νίκος Σπυριδωνάκος.
Το έργοΤο Τμήμα Α: «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους 12,8 χιλιομέτρων.
Οι σταθμοί θα είναι οι εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή. ο
Με τη λειτουργία του προβλέπεται να εξυπηρετήσει οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού, αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη σύνδεση του Άλσους Βεΐκου με τα Δκαστήρια σε διάστημα 5 λεπτών και με την Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από 20 καινούριους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας.
Με την έναρξη λειτουργίας του Τμήματος Α’ της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, η ημερήσια επιβατική κίνηση στο σύνολο του δικτυού Μετρό υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί κατά 340.000 επιβάτες, ενώ παράλληλα η χρήση αυτοκινήτου στην πρωτεύουσα εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά περίπου 53.000 ΙΧ οχήματα, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 17.000 τόνους ανά έτος.
Το έργο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2021 – 2027.
Διαβάστε επίσης:Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Audi Q4 Business e-tron: πλούσιος εξοπλισμός και προνομιακή τιμή
- Nissan: παραγωγή ενέργειας που τροφοδοτείται από βιοαιθανόλη
- Προκαλεί τον ανταγωνισμό η νέα BMW F900GS (+video)
- Δοκιμάζουμε το Ford Puma ST Poweshift
- Δοκιμάζουμε το Ford Puma ST Powershift των 170 ίππων
- Προχωρά το μεγαλύτερο έργο στην Αθήνα -Πού θα δημιουργηθούν 15 νέοι σταθμοί Μετρό
- Dodge Charger: Θα οδηγούσαν οι Dukes ένα ηλεκτρικό muscle car 680 ...
- Νέο Audi Q4 Business e-tron: Με πλούσιο εξοπλισμό και προνομιακή τιμή
- H Aston Martin Vantage είναι το Safety Car της Formula 1
- Οι μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της Ρουμανίας κατασκευάζονται από ελληνική εταιρεία -Πότε θα είναι έτοιμες
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Car & Motor
- Τελευταία Νέα Car & Motor
- Προχωρά το μεγαλύτερο έργο στην Αθήνα -Πού θα δημιουργηθούν 15 νέοι σταθμοί Μετρό
- Οι μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της Ρουμανίας κατασκευάζονται από ελληνική εταιρεία -Πότε θα είναι έτοιμες
- Formua 1: Νέες καταγγελίες για τον Πρόεδρο της FIA
- Δύσκολες ώρες για γνωστό οδηγό της Formula 1 -Το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει
- Ποιο παπί πωλείται στην Ελλάδα κάτω από 1.900 ευρώ και οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου;
- Τα άγνωστα κόλπα για να μην σε ενοχλούν τα φώτα των αυτοκινήτων
- Nissan: Ξεκινά τη δοκιμή νέου συστήματος παραγωγής ενέργειας
- Απίστευτο ποσό για μια πινακίδα «Barbie» - Πόσα ζητά ο ιδιοκτήτης της
- Η νέα έκθεση ζωγραφικής και φωτογραφίας της Ντένης Θεοχαράκη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Subaru Crosstrek e-Boxer
- Δοκιμάζουμε το Ford Puma ST Powershift των 170 ίππων
- Δοκιμάζουμε το Ford Puma ST Poweshift
- Nissan: παραγωγή ενέργειας που τροφοδοτείται από βιοαιθανόλη
- Audi Q4 Business e-tron: πλούσιος εξοπλισμός και προνομιακή τιμή
- H Aston Martin Vantage είναι το Safety Car της Formula 1
- F1-MotoGP: Οι ώρες των τηλεοπτικών μεταδόσεων
- Νέο Audi Q4 Business e-tron: Με πλούσιο εξοπλισμό και προνομιακή τιμή
- Προκαλεί τον ανταγωνισμό η νέα BMW F900GS (+video)
- Dodge Charger: Θα οδηγούσαν οι Dukes ένα ηλεκτρικό muscle car 680 ...