Τέλος το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό -Γιατί θα μετακινούνται γρηγορότερα οι οδηγοί
Σήμερα ο Κηφισός αποτελεί την κατ' εξοχήν λεωφόρο της ταλαιπωρίας, αλλά τα επόμενα χρόνια αναμένεται να αποσυμφορηθεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό.
Αβίωτες είναι καθημερινά οι μετακινήσεις στον Κηφισό, τον δρόμο με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία στην Ελλάδα, με τους οδηγούς να υφίστανται τεράστιες καθυστερήσεις, που επιτάσσουν τον «οπλισμό» τους με μεγάλη υπομονή.
Η εύρεση λύσεων ώστε ο Κηφισός να σταματήσει να αποτελεί... λεωφόρο της ταλαιπωρίας, και να δοθεί επιτέλους ένα τέλος στις ουρές χιλιομέτρων έχει
Ήδη, μάλιστα, δρομολογούνται έργα που ανάμεσα στα πολύπλευρα οφέλη τους θα συνδράμουν στο να ολοκληρώνονται οι μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της πρωτεύουσας στο «Ποτάμι» γρηγορότερα.
Νέοι σταθμοί ΜετρόΔεν είναι κοινό μυστικό ότι το Μετρό αποτελεί ένα από τα κατεξοχήν μέσα προκειμένου να μένουν χιλιάδες αυτοκίνητα σταθμευμένα, αποφορτίζοντας με αυτό τον τρόπο το σύνολο του οδικού δικτύου.
Μολονότι δεν προβλέπεται η κατασκευή σταθμών κατά μήκος της Λεωφ. Κηφισού, η επέκταση του δικτύου Μετρό μέσω της Γραμμής 4 (πρώτο τμήμα) και της επέκτασης Γραμμής 2 προς τη Δυτική Αττική, θα ωφελήσει και τον οδικό άξονα των 13,6 χλμ. που συνδέει την περιοχή της Κηφισιάς με τον Φαληρικό Όρμο.
Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 (Άλσος Βεΐκου-Γουδή), που ήδη υλοποιείται θα έχει σήραγγα μήκους 12,8 χλμ. και συνολικά 15 σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
Εκτιμάται ότι η Γραμμή 4 θα απομακρύνει από τους αθηναϊκούς δρόμους περί τα 53.000 αυτοκίνητα, ημερησίως.
Η επέκταση της Γραμμής 2 αποτελεί ένα έργο που βρίσκεται ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας και αφορά τη δημιουργία γραμμής μήκους 4 χλμ. και 3 νέους σταθμούς (Παλατιανή, Ίλιον και Άγιος Νικόλαος).
Επιχειρηματικό πάρκο στη ΦυλήΠρόκειται για ένα επιχειρηματικό πάρκο στη θέση «Σπηλιές» Δήμου Φυλής Αττικής σε ακίνητο περίπου 450 στρεμμάτων στο πλαίσιο μετεγκατάστασης των μεταφορικών επιχειρήσεων από την περιοχή του Ελαιώνα Αττικής.
Το έργο λογίζεται ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς μεταξύ άλλων θα απομακρύνει χιλιάδες φορτηγά από τον Κηφισό, κάτι που θα συνδράμει καθοριστικά στο να καταστούν πιο ανθρώπινες οι μετακινήσεις όσων κινούνται καθημερινά στον συγκεκριμένο οδικό άξονα.
Πρόσφατα προεγκρίθηκε το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΕΠΣ) για τη δημιουργία του Επιχειρηματικού Πάρκου, απόφαση που προλειαίνει το έδαφος για την προκήρυξη του διαγωνισμού.
Σήραγγα ΗλιούποληςΠρόκειται για μια σήραγγα περίπου 3 χλμ. με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, που θα ξεκινάει από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης (περιοχή σταθμού μετρό Ηλιούπολης).
Ένα από τα μεγάλα οφέλη του έργου, που θα λειτουργεί ως επέκταση της Αττικής Οδού, είναι ότι δημιουργεί έναν δεύτερο κάθετο οδικό άξονα στην Αθήνα. Αυτός θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια, αποσυμφορίζοντας τον Κηφισό που επωμίζεται όλο αυτό το βαρύ φορτίο και «πνίγεται» από αυτοκίνητα. Το έργο βρίσκεται σε φάση ωρίμανσης, με τις απαραίτητες μελέτες να βρίσκονται στο στάδιο της εκπόνησης.
Παράκαμψη ΑττικήςΚαταλυτικό ρόλο στο χάος στο «Ποτάμι» έχει -μεταξύ άλλων- η έντονη κυκλοφοριακή δραστηριότητα φορτηγών, τα οποία εισέρχονται στον Κηφισό από την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, με κατεύθυνση τις σημαντικές Βιομηχανικές Περιοχές Οινοφύτων, Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Θριάσιου Πεδίου καθώς και του Εμπορευματικού Λιμένα Πειραιά.
Αυτά θα απομακρυνθούν από τον Κηφισό εφόσον προχωρήσει η «Μεγάλη Παράκαμψη της Αττικής», ένας αυτοκινητόδρομος μήκους 40 χλμ. που σύμφωνα με την πρόταση μεγάλου ελληνικού κατασκευαστικού ομίλου θα ξεκινάει από κόμβο στα Οινόφυτα σε κόμβο στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας και θα έχει κατάληξη στην Ελευσίνα (κόμβο Αγίου Λουκά).
Εφόσον το έργο πάρει την άγουσα της υλοποίησης και κάποια στιγμή ολοκληρωθεί, τότε θα επιτευχθεί η σύνδεση του δυτικού τμήματος της Αττικής Οδού, και των νοτίων οδικών αξόνων της Ελλάδος, με την περιοχή της χώρας βόρεια των Οινοφύτων, απορροφώντας την κίνηση των βαρέων οχημάτων που συμβάλλουν στο χάος του Κηφισού.
Διαβάστε επίσηςΔιαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Τέλος το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό -Γιατί θα μετακινούνται γρηγορότερα οι οδηγοί
- Χαμηλότερη τιμή για την Alfa Romeo Tonale
- Έτσι θα είναι η νέα BMW X3
- Μέχρι το 2030 τα μισά αυτοκίνητα που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά
- Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία
- Mercedes: Ανάκληση στην Ελλάδα για GLE και GLS – Σε ποιο σημείο πρέπει να γίνει προληπτικός έλεγχος
- Φρεσκάρισμα και νέο υβριδικό σύνολο για το Mitsubishi ASX
- Mazda Arata: Το ηλεκτρικό SUV του μέλλοντος
- MANN-FILTER: Καταρρίπτοντας 10 μύθους για τα φίλτρα!
- Nissan – Με τέσσερα πρωτότυπα στο Πεκίνο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Car & Motor
- Τελευταία Νέα Car & Motor
- Τέλος το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό -Γιατί θα μετακινούνται γρηγορότερα οι οδηγοί
- Η Nissan παρουσιάζει τέσσερα πρωτότυπα στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Πεκίνο
- Service καινούργιου αυτοκινήτου -Έτσι δεν χάνεις την εργοστασιακή εγγύηση
- Περιφέρεια Αττικής: Προχωρούν 58 μεγάλα έργα που αναβαθμίζουν την οδική ασφάλεια
- Formula 1: Φεύγει από τη Haas o Hulkenberg, πάει στην Audi
- Πρόστιμο έως 750 ευρώ τον μήνα γι' αυτές τις πινακίδες -Τι ισχύει
- Mazda Arata: Το νέο ηλεκτρικό SUV των Ιαπώνων
- Αυτές είναι οι νέες κλήσεις που θα έρχονται σπίτι σου -Ποιοι οδηγοί θα χάσουν τον ύπνο τους
- Στην ελληνική αγορά το νέο Audi A3 allstreet -Πόσο κοστίζει
- Πού «ξέχασαν» να επιβάλλουν την τοποθέτηση POS;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Nissan – Με τέσσερα πρωτότυπα στο Πεκίνο
- Χαμηλότερη τιμή για την Alfa Romeo Tonale
- Mercedes: Ανάκληση στην Ελλάδα για GLE και GLS – Σε ποιο σημείο πρέπει να γίνει προληπτικός έλεγχος
- Φρεσκάρισμα και νέο υβριδικό σύνολο για το Mitsubishi ASX
- MANN-FILTER: Καταρρίπτοντας 10 μύθους για τα φίλτρα!
- Μέχρι το 2030 τα μισά αυτοκίνητα που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά
- Η ρήτρα στο συμβόλαιο του Newey που μπορεί να μπλοκάρει τη «μετακόμιση» στο Maranello
- Ριζική ανανέωση για το Peugeot Django 2024
- Ρεκόρ Guinness με Vespa 50 του 1979: 1,233 χιλιόμετρα σε μια μέρα
- Honda: Ανάκληση στην Ελλάδα για τα CR-V Hybrid – Ποιος κίνδυνος εντοπίστηκε