BYD Seal vs Tesla Model 3
Αναγνώστης μας οδηγεί το BYD Seal και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Τον ευχαριστούμε για τις σκέψεις του και τις φωτογραφίες του.
Είχα την ευκαιρία για ένα long test drive Παρασκευή απόγευμα- Δευτέρα πρωί το νέο BYD Seal Excellence 4wd , 530 άλογα και 670 Νm ροπή, 3.8″ 0-100. Το κοιτάζω ως αλλαγή του Passat GTE για το βήμα στην ηλεκτροκίνηση (μαζί με το Μ3 Highland φυσικά).
Σαν στοιχεία στο
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το πίσω μέρος είναι πολύ εντυπωσιακό (ειδικά τη νύχτα με τα φώτα), το εμπρός είναι έτσι κι έτσι για τα γούστα μου αλλά αυτό είναι υποκειμενικό. Ήταν ολοκαίνουργιο με 77 χλμ. στο οδόμετρο.
Το εσωτερικό είναι πολύ εντυπωσιακό με άψογα υλικά σε ποιότητα και σε εξοπλισμό έχει ελάχιστες ελλείψεις.
Θετικά:
κινητήρας, κιβώτιο μιας σχέσης, ροπή , επιδόσεις – απλά Α Ψ Ο Γ Οκατανάλωση κι αυτονομία, έκανα γύρω στα 500 χιλιόμετρα, όλα εντός Αττικής κι είχα σχεδόν 18 kW μέση καταναλωση/100 χλμ. Η μπαταρία του είναι 83KW οπότε αστικά βγάζει σχεδόν 500 χλμ.τιμόνι κάτι μεταξύ BMW και Alfa Romeo, χοντρή στεφάνη, μικρή διάμετρος και γρήγορο από άκρη σε άκρη.εξοπλισμός κι υλικά κατασκευής (πόρτες, καθίσματα, ταμπλώ, οροφη),design (υποκειμενικό αλλά σε όσους το έδειξα, μόνο θετικά σχόλια απέσπασε κι όλοι μου είπαν ότι θα το προτιμούσαν από το Tesla M3, καθώς είναι πιο κοντά στην έννοια του αυτοκινήτου από ό,τι τα Tesla. Που για να δεις την ταχύτητα που κινείσαι, ούτε οθόνη μπροστά στον οδηγό υπάρχει αλλά ούτε και HUD, ενώ στο Seal υπάρχουν και τα δύο και με εξαιρετική υλοποίηση)χώροι επιβατών και αποσκευών δεδομένου και της κατάληψης χώρου από την μπαταρία.Ικανοποητικά:
Ταχύτητες φόρτισης μπαταρίας (πιο αργό από Tesla)Φώτα led, θα προτιμούσα να υπάρχει κι η δυνατότητα Matrix Led κι όχι απλή εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας καθώς με το Passat έχω καλομάθει στα matrix!!Ηχοσύστημα περίμενα κάτι παραπάνω λόγω προδιαγραφών αλλά είναι οκ, ικανοποιητικό χωρίς κάτι ιδιαίτερο.φρένα ικανοποιητικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ βαρύ αλλά δεν το πίεσα πολύ γιατί ήταν άστρωτο και ξέρω ότι τα πρώτα 500 χλμ. ενός αυτοκινητου ανεξαρτήτως κινητήρα, πρέπει να είσαι προσεκτικός με φρένα/ελαστικά. Ενδεχομένως να κάνω λάθος και να είναι πολύ καλά γιατί βάση προδιαγραφών έχει μεγάλης διάστασης δισκόφρενα (τα εμπρός διάτρητα)Αρνητικά:
Η ανάρτηση ακόμα και στην sport ρύθμιση, όταν είχες αρκετά χιλιόμετρα, εμφάνιζε τάσεις πλεύσης σε οδόστρωμα που είχε βυθίσεις/εξογκώματα – θα προτιμούσα σαν το Passat GTE να έχει τη δυνατότητα ακόμα σκληρότερης ρύθμισης καθώς είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άνεση. Το Μ3 έχει καλύτερη ανάρτηση για τα γούστα μου.Δεν έχει ασύρματο carplay και δουλεύει μόνο με καλώδιοΔεν έχει υποστήριξη μέσης, ούτε καν χειροκίνηταη επιλογή στην πλοήγηση για ανεύρεση φορτιστών κοντά στο αυτοκίνητο δε δουλευει καλά, καθώς δεν εμφανίζει κανέναν από τους φορτιστές DEI Blue στην περιοχή που κινήθηκα.το AutoHold δούλευει πολύ παράξενα- απεμπλέκεται όποτε θέλει και χρειάζεται να το επιλέξεις ξανά, ενώ σε μποτιλιάρισμα αν μείνεις αρκετά ακινητοποιημένος μπαίνει μόνο του το αυτοκίνητο σε P. Δεν κατάλαβα την πρώτη φορά ότι μπήκε μόνο του από D σε P. Έπρεπε να επιλέξω ξανά D με τον μοχλό του κιβωτίου για να ξεκινήσω.Έλλειψη ελληνικών σε φωνητικές εντολές / μενού πλοήγησης εκτός αν ήθελε ρύθμιση και δεν την βρήκα.Έλλειψη sentry mode όπως η teslaδεν έχει one pedal drive που να ακινητοποιεί το αυτοκίνητο όπως το άψογο σύστημα της Tesla.Έχοντας κάνει το 45λεπτο test drive του Model 3, κρίνω ότι το Tesla είναι καλύτερο ηλεκτρικό όχημα (μπαταρία, φόρτιση, one pedal drive, ανάρτηση) αλλά το BYD Seal είναι πολύ κοντά, έχοντας προβάδισμα στην αίσθηση του εσωτερικού κι αυτό από μόνο του λέει πολλά για το επίπεδο των Κινέζων.
The post BYD Seal vs Tesla Model 3 appeared first on CarTalk.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Απεργία: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς
- Πως οι «ρουφιάνοι» των μπλόκων της Τροχαίας κάνουν καλό
- Γεμίζουν με απούλητα κινεζικά αυτοκίνητα τα λιμάνια της Ευρώπης
- BYD Seal vs Tesla Model 3
- Αυτά είναι τα μεγάλα έργα που ολοκληρώνονται το 2024 -Γιατί αλλάζουν την Ελλάδα
- Συγκρίνουμε: BMW 520d vs Mercedes-Benz E 220 d, η παλιά καλή συνταγή
- Οι πρώτες εικόνες της νέας BMW X3 – Οι 3 μεγάλες ...
- H Tesla σε κρίση – Πτώση πωλήσεων, απολύσεις και ο ...
- Αυτό είναι το εσωτερικό του L380, του πρώτου ηλεκτρικού πολυμορφικού της LEVC
- BMW 520d vs Mercedes-Benz E 220 d, με την παλιά, καλή συνταγή
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr
- Τελευταία Νέα CarTalk.gr
- BYD Seal vs Tesla Model 3
- Hyundai Tucson 1.6 plug-in hybrid
- BYD ATTO 3 – Ένα συμπαγές SUV με πρωτοποριακές τεχνολογίες
- Η ανανεωμένη GLB – το ευρύχωρο compact SUV της Mercedes
- Διαθέσιμο για παραγγελίες το νέο Jeep Wrangler 4xe MY 2024
- Ford Focus, το αγοράζεις με 20% προκαταβολή κι επιτόκιο 2.99%
- Νέα Alfa Romeo Milano: Οι κανόνες στα B-SUV ξαναγράφονται
- Το νέο Audi S3 έρχεται με 333 ίππους και τιμή από 63.980 ευρώ
- Volvo Car Hellas, Χρυσός Χορηγός του Delphi Economic Forum ΙΧ
- Alfa Romeo MILANO: να πώς θα δείτε την παγκόσμια πρεμιέρα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Αυτό είναι το αναβαθμισμένο Toyota Hilux -Όλες οι αλλαγές
- Πειραιάς: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο πλαίσιο διεξαγωγής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας
- Πως θα μοιάζει το ανανεωμένο Nissan Qashqai
- Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Η πιο επιτυχημένη στην ιστορία
- Αυτό είναι το εσωτερικό του L380, του πρώτου ηλεκτρικού πολυμορφικού της LEVC
- H Tesla σε κρίση – Πτώση πωλήσεων, απολύσεις και ο ...
- Συγκρίνουμε: BMW 520d vs Mercedes-Benz E 220 d, η παλιά καλή συνταγή
- H Maserati αποκάλυψε το πιο γρήγορο EV κάμπριο στον κόσμο - Κάνει το 0-100 km/h σε 2,8 sec! (video-photos)
- Σταμάτησαν οι παραδόσεις του Tesla Cybertruck λόγω προβλήματος στο πεντάλ του γκαζιού
- Οι πρώτες εικόνες της νέας BMW X3 – Οι 3 μεγάλες ...