Gemera: ποιος τρικύλινδρος τώρα; Βουρ για V8 με 2.300 ίππους!

Όταν η Koenigsegg Gemera έκανε το ντεμπούτο της τον Μάρτιο του 2020, η σουηδική μάρκα ανακοίνωσε ότι θα φοράει έναν εξαιρετικά καινοτόμο twin-turbo τρικύλινδρο κινητήρα που από 2.0 λίτρα θα αποδίδει 600 ίππους κι ονομάζεται Tiny Friendly Giant. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα ενεργοποίησης των βαλβίδων χωρίς εκκεντροφόρο (η ίδια το αποκαλεί Freevalve). Με τρεις ηλεκτρικοκινητήρες, η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 1.700 ίππους κι η ροπή στο σκανδαλώδες νούμερο

των 3.500 Nm! Ωστόσο, η εταιρία μάς κράτησε ένα μυστικό: εξέλιξε κι έναν twin-turbo V8 5.0 λίτρων ως δεύτερη επιλογή. Παραείναι κοινότυπος για εσάς; Απογοητευθήκατε; Χμ, δε θα έπρεπε γιατί αυξάνει την ισχύ τής Gemera στους 2.300 ίππους, αν κι η ροπή είναι ελαφρά μειωμένη στα 2.750 Nm (με καύσιμο E85). Αν πάντως επιλέξετε τον μεγαλύτερο κινητήρα σε σχέση με τον τρικύλινδρο, να ξέρετε ότι θα σας κοστίσει 400.000 δολάρια επιπλέον. Το οκτακύλινδρο σύνολο θα συνδυάζεται με το επαναστατικό κιβώτιο εννέα σχέσεων που η Koenigsegg προσφωνεί Light Speed Transmission.

Η επιλογή κινητήρα δεν είναι η μόνη αλλαγή για την Gemera: η Koenigsegg εγκαθιστά πλέον κλασικούς πλαϊνούς καθρέφτες αντί για τις κάμερες που φορούσε το αρχικό εκθεσιακό αυτοκίνητο. Η αλλαγή οφείλεται στο ότι οι κάμερες δεν είναι ακόμη νόμιμες σε όλες τις αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, αναφέρει δημοσίευμα του Motor1. Θα μπορείτε να την παραγγείλετε με το προαιρετικό πακέτο Ghost. Προσθέτει μεγαλύτερο μπροστινό splitter, πίσω αεροτομή και περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα. Οι τροποποιήσεις στο μπροστινό μέρος σημαίνουν ότι δεν υπάρχει πλέον αποθηκευτικός χώρος κάτω από το καπό. Οι πρώτες παραδόσεις πελατών του τετραθέσιου hypercar δεν εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν πριν από το 2025. Η Koenigsegg σχεδιάζει να κατασκευάσει 300 αυτοκίνητα.

Τον Απρίλιο του 2022, η Koenigsegg παρουσίασε το πρώτο οδηγήσιμο πρωτότυπο της Gemera. Εκείνη την εποχή, ο τρικύλινδρος μπορούσε να ανεβάσει μόνο μέχρι τις 4.500 σαλ. Στην τελική του μορφή, θα μπορεί να περιστραφεί στις αστρονομικές 8.500 σαλ. Η Koenigsegg εκτιμά ότι η τρικύλινδρη Gemera θα μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 1.9 δευτερόλεπτα κι η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 400 χλμ/ώρα. Θα διαθέτει τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και torque vectoring. Η μπαταρία του υβριδικού τρικύλινδρου μοντέλου θα παρέχει έως και 50 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.

Η Gemera θα έχει ένα εσωτερικό που θα μπορούσε να ανήκει σε Tesla, με μια μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στη μέση της κεντρικής κονσόλας. Δε θα λείπουν βέβαια στοιχεία πολυτελούς εξοπλισμού, με ανέσεις όπως τέσσερα θερμαινόμενα καθίσματα, οκτώ ποτηροθήκες (μερικές από τις οποίες θα θερμαίνονται και θα ψύχονται), εμπρός και πίσω οθόνες ψυχαγωγίας, έλεγχο κλιματισμού τριών ζωνών και φορτιστές ασύρματων συσκευών μπροστά και πίσω.

The post Gemera: ποιος τρικύλινδρος τώρα; Βουρ για V8 με 2.300 ίππους! appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα