Renault Master: το κορυφαίο επαγγελματικό, τώρα και σε ψυγείο
Πηγή: Δελτίο Τύπου
Από το λανσάρισμά του το 1980, το Master καθιερώθηκε ως ένα από τα κορυφαία επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, που διευκολύνει τη ζωή των επαγγελματιών σε σχεδόν 50 χώρες. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το Master έχει αναβαθμιστεί τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο. Παράλληλα, το Renault Master
Με δυναμική μπροστινή όψη, το νέο Master στο εσωτερικό του προσφέρει αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2,3 Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.
Η εξατομίκευση στην κορυφαία στιγμή της
Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς:
Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτίαΔιατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 – 14.8 m3Renault Master – C550e Max 10 12v
Σε συνεργασία με την εταιρεία Thermo King Hellas, τρία Renault Master, με αμάξωμα προδιαγραφών L2H2, μετασκευάστηκαν σε σύγχρονα ψυγεία.
Η συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία μετασκευών εγγυάται ότι τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι υψηλής ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα, η μόνωση της καρότσας υλοποιείται με πάνελ τα οποία είναι κατασκευασμένα σε πρέσα κενού τύπου CNC, ώστε να εξασφαλίζεται η απουσία αέρα στην μόνωση και το πολυεστερικό φύλλο, για τέλεια συγκόλληση. Το πάχος της μόνωσης είναι 50 χιλ. με κορυφαίο συντελεστή θερμοπερατότητας των πάνελ. Το εσωτερικό περίβλημα των πάνελ είναι κατασκευασμένο με πολυεστερικό φύλλο πάχους 1,8 χιλ, κατάλληλο για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Το πάνελ του πατώματος αποτελείται από πολυουρεθάνη, κόντρα πλακέ, (κατάλληλο για επαφή με τρόφιμα), πολυεστερική ρητίνη, ενισχυμένη με ίνες fiber-glass και τελική επίστρωση gel coat, για πλήρη στεγανοποίηση του πατώματος.
Όλες οι σφραγίσεις εσωτερικά γίνονται με πολυουρεθανική αρμόκολλα, που είναι κατάλληλη για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Η μόνωση διαθέτει καλούπια πίσω πορτών για καλύτερη ψύξη, ειδικά για τις χαμηλές θερμοκρασίες. Στην οροφή γίνεται ειδική ενίσχυση για τις τοποθετήσεις των ψυκτικών μηχανημάτων.
Στη συγκεκριμένη παραγγελία, χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά σε Master στην Ελλάδα, ειδικού τύπου χωνευτά καλούπια οροφής, που επιτρέπουν την τοποθέτηση των ψυκτικών μηχανημάτων μέσα στην οροφή, προσφέροντας έτσι ευελιξία στο χρήστη, σε θέματα που αφορούν τον περιορισμό ύψους του van.
Όσον αφορά στην ψυκτική μονάδα, αυτή δίνει τη δυνατότητα ψύξης, συντήρησης και κατάψυξης χωρίς πρίζα, με αυτόματο defrost, ενώ καλύπτει θερμοκρασίες έως και -20ο C, για μεγάλα van, μεσαίων και μακριών μεταξονίων. H εγγύηση της μόνωσης καλύπτεται με τρία (3) χρόνια καλής λειτουργίας.
Κινητήρας diesel 2.3 Blue dCi Twin Turbo
Το Master εξοπλίζεται με κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του επαγγελματία.
Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D – FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin TurboΈχει ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκρισηΕξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).
Το νέο Renault Master θα το βρείτε ετοιμοπαράδοτο στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Renault σε όλη την Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο, μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα https://www.renault.com.gr/cars/newmaster/index.html.
The post Renault Master: το κορυφαίο επαγγελματικό, τώρα και σε ψυγείο appeared first on CarTalk.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Mazda MX-30 R-EV: Ήρθε στην Ελλάδα – Ποια η τιμή του Plug-in Hybrid SUV (εικόνες)
- Νέο Audi A3 allstreet: αυτή είναι η off-road διάσταση του premium
- Renault Master: το κορυφαίο επαγγελματικό, τώρα και σε ψυγείο
- Πώς επηρεάζουν οι εκλογές σε Ευρώπη και ΗΠΑ την Alfa Romeo;
- Δεν θα έρθει στην Ελλάδα η Benelli TRK 552
- Το μέλλον της Alfa Romeo θα δρομολογηθεί από τις εκλογές
- Πότε έρχεται στην Ελλάδα το νέο Renault 5;
- Οι 3 μάρκες αυτοκινήτων που επιλέγουν οι Έλληνες το 2024
- Νέα ελληνική ιστοσελίδα Moto Morini
- Χρεωκοπία για την Νext.e.GO που ήθελε εργοστάσιο στην Ελλάδα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr
- Τελευταία Νέα CarTalk.gr
- Renault Master: το κορυφαίο επαγγελματικό, τώρα και σε ψυγείο
- Νέο Audi A3 allstreet: αυτή είναι η off-road διάσταση του premium
- Νέο FIAT Scudo: ετοιμοπαράδοτο, €35.990 & πέντε χρόνια εγγύηση
- Seat Leon 1.5 150 FR
- Οι γυναίκες ψήφισαν το Kia EV9 για Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024
- Ανδρείκελα δοκιμών πρόσκρουσης γένους θηλυκού στη Mercedes!
- Tο νέο VW ID.7 θέλει 4 ώρες και 35 λεπτά για Αθήνα–Θεσσαλονίκη
- Η Opel συνεχίζει την απόσυρση των €3.500 στα ετοιμοπαράδοτα
- Nissan: παραγωγή ενέργειας που τροφοδοτείται από βιοαιθανόλη
- Audi Q4 Business e-tron: πλούσιος εξοπλισμός και προνομιακή τιμή
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Η MG στο Goodwood Festival για τα 100 χρόνια της
- Νέα ελληνική ιστοσελίδα Moto Morini
- Αθήνα: Παρουσιάστηκαν τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία - Τότε βγαίνουν στους δρόμους
- Επίσημο: Υβριδική Porsche 911 εντός της χρονιάς, έως 800+ PS
- Επίσημο: Υβριδική Porsche 911 με 800+ ίππους εντός της χρονιάς
- Οι 3 μάρκες αυτοκινήτων που επιλέγουν οι Έλληνες το 2024
- Πώς επηρεάζουν οι εκλογές σε Ευρώπη και ΗΠΑ την Alfa Romeo;
- Χρεωκοπία για την Νext.e.GO που ήθελε εργοστάσιο στην Ελλάδα
- Μεγάλη αλλαγή στα Google Maps -Η νέα εντυπωσιακή λειτουργία που θα δούμε στα κινητά μας
- Αττική Οδός: Σε αυτόν τον κόμβο δε θα είναι εφικτή η είσοδος προς Ελευσίνα