To T-Roc του 2025 θα είναι το τελευταίο VW εσωτερικής καύσης !
Tο ολοκαίνουριο T-Roc, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί επίσημα το 2025, θα είναι το τελευταίο καινούριο μοντέλο της Volkswagen που θα λανσαριστεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW Thomas Schäfer σε δημοσιογράφους από τη γερμανική Automobilwoche σε μια συνέντευξη που μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα πώς θα πορευτεί η γερμανική εταιρία στο ταξίδι της προς μία πλήρως ηλεκτρική γκάμα.
Όμως, ενώ το T-Roc θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο υγρών καυσίμων
Ο Schäfer υποσχέθηκε επίσης ότι το Golf θα υποστεί ένα lifting το 2024 για να το διατηρήσει επίκαιρο και φρέσκο μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το αναβαθμισμένο Golf, με την κωδική ονομασία Mk 8.5, θα εξακολουθεί φυσικά να χρησιμοποιεί και κινητήρες καύσης, αλλά ο Schäfer λέει ότι δεν υπολογίζονται βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες για το ολοκαίνουριο νέο ID.Golf. Θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, θα καταφτάσει γύρω στο 2028 και θα βασίζεται στην υπό εξέλιξη πλατφόρμα SSP της VW για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το αφεντικό της VW λέει ότι θα διαθέτει αναγνωρίσιμα στιλιστικά στοιχεία Golf, συμπεριλαμβανομένης μιας πιο επίπεδης οροφής από το σημερινό παρόμοιου μεγέθους ID.3, εξηγώντας ότι ενώ είναι σημαντικό να εισαχθούν εμβληματικά σήματα όπως «Golf» και «GTI» στην εποχή του ηλεκτρισμού, δεν είναι πρέπον να φορεθούν σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό μοντέλο.
Ο Schäfer επεσήμανε ότι το πρωτότυπο ID.2all αποτελεί μια σαφή ένδειξη για το πού οδεύει η σχεδίαση της VW. Εξήγησε ότι μοντέλα όπως το ID.3 δημιουργήθηκαν σε μια εποχή που «οι άνθρωποι ήθελαν να είναι διαφορετικοί και να επανεφεύρουν τη Volkswagen», παραδεχόμενος ότι η στρατηγική είχε νόημα στα πρώιμα στάδια του εξηλεκτρισμού, όταν η εταιρία προσπαθούσε να προσφέρει σαφή διαχωρισμό μεταξύ των ηλεκτρικών και θερμικών της μοντέλων. Τώρα όμως, η VW κι ο νέος επικεφαλής σχεδιασμού της, Andreas Mindt, σχεδιάζουν μια επιστροφή στις καθαρές γραμμές και στους εσωτερικούς χώρους υψηλής απτής ποιότητας για τους οποίους ήταν γνωστή στο παρελθόν η εταιρία.
The post To T-Roc του 2025 θα είναι το τελευταίο VW εσωτερικής καύσης ! appeared first on CarTalk.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- To T-Roc του 2025 θα είναι το τελευταίο VW εσωτερικής καύσης !
- Tο 1ο εργοστάσιο της Nissan στη Yokohama από το 1935 μέχρι σήμερα
- Τέλος και με το νόμο τα ηλεκτρικά πατίνια στο Παρίσι
- Συγκρίνοντας τα 8 καλύτερα φθηνά ελαστικά με ένα premium
- H Goodyear σας επιβραβεύει για κάθε αγορά ελαστικών
- Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια στη Γαλλία τον Σεπτέμβριο
- Professional Ducato Van Easy Pro: αυτό που θέλει ο επαγγελματίας
- Αποκάλυψη: Δείτε το εσωτερικό της νέας Porsche Macan, με όλες τις οθόνες σε λειτουργία (photos)
- myCAR: Άνοιξε η πλατφόρμα για την πληρωμή τελών κυκλοφορίας με τον μήνα
- Στο δικαστήριο για 17η φορά -Ο πιο επικίνδυνος οδηγός αυτοκινήτου είναι γυναίκα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr
- Τελευταία Νέα CarTalk.gr
- To T-Roc του 2025 θα είναι το τελευταίο VW εσωτερικής καύσης !
- Professional Ducato Van Easy Pro: αυτό που θέλει ο επαγγελματίας
- Toyota: κατασκευάστηκε το 10μυριοστό Yaris μετά από 25 χρόνια
- Η Mansory κατασκεύασε την πιο αλλοπρόσαλλη Aston Martin DBX
- X-Trail e-4ORCE Moon Trail: το ιδανικό αυτοκίνητο για το φεγγάρι!
- Σαββατοκύριακο στον Παρνασσό με ένα Tesla Model Y Long Range
- Hyundai: το ηλεκτρικό Ioniq 5 N ντριφτάρει με το αγωνιστικό i20 N
- Χειροκίνητο κιβώτιο απέτρεψε κλοπή αυτοκινήτου λόγω άγνοιας
- Fiat 500 vs 500e: όταν ο παππούς συναντά τον -ηλεκτρικό- εγγονό !
- Κοντοζυγώνει η παρουσίαση της πρώτης ηλεκτρικής Lancia (vid)
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια στη Γαλλία τον Σεπτέμβριο
- H Goodyear σας επιβραβεύει για κάθε αγορά ελαστικών
- Συγκρίνοντας τα 8 καλύτερα φθηνά ελαστικά με ένα premium
- Τέλος και με το νόμο τα ηλεκτρικά πατίνια στο Παρίσι
- myCAR: Άνοιξε η πλατφόρμα για την πληρωμή τελών κυκλοφορίας με τον μήνα
- Στο δικαστήριο για 17η φορά -Ο πιο επικίνδυνος οδηγός αυτοκινήτου είναι γυναίκα
- Αποκάλυψη: Δείτε το εσωτερικό της νέας Porsche Macan, με όλες τις οθόνες σε λειτουργία (photos)
- Tο 1ο εργοστάσιο της Nissan στη Yokohama από το 1935 μέχρι σήμερα