Toyota

Θα φανταζόσαστε ποτέ ότι κάποιος που ενδιαφέρεται να αγοράσει μια Bentley, θα έχει μέσα στα υποψήφια μοντέλα κι ένα Toyota; Κι όμως, η ιαπωνική μάρκα ετοιμάζει μια υπο-μπράντα πολυτελείας για να χτυπήσει κι αυτό το τμήμα της αγοράς.

Η Toyota έχει στο στόχαστρό της τη Bentley, καθώς φέρεται να θέλει να ξεχωρίσει τη μακροχρόνια πινακίδα της Century ως μια αυτόνομη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων για να καθίσει πάνω από τη Lexus .

Ένα στέλεχος της Toyota είπε στο Forbes στο Tokyo

Auto Salon ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει την πώληση των μοντέλων sedan και SUV Century της στην παγκόσμια αγορά και να τα πουλήσει με ένα αυτόνομο εμπορικό σήμα Century.

«Το Century θα τοποθετηθεί στην πραγματικότητα πάνω από τη μάρκα Lexus ως μια επιπλέον πολυτελής μάρκα», είπε το στέλεχος στο Forbes .

Επιβεβαίωσαν ότι η Toyota στοχεύει αγορές εκτός της Ιαπωνίας και επί του παρόντος βρίσκεται στη διαδικασία καθιέρωσης της παγκόσμιας θέσης της.

Η πηγή του Forbes δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πόσες χώρες θα αποκτήσουν πρόσβαση στη νέα μάρκα, αλλά επιβεβαίωσε ότι θα είναι διαθέσιμη τόσο σε αγορές αριστερόστροφου όσο και δεξιοτίμονο στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αμερική.

Η πηγή επιβεβαίωσε επίσης ότι το Century SUV θα προσφερθεί στους αγοραστές ως ένα πλήρως προσαρμόσιμο όχημα παρόμοιο με μια Rolls-Royce ή Bentley.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ένα τυπικό SUV Century που θα τους κοστίσει περίπου 170.000 $ (258.800 $ A$) ή θα αναζητήσουν μια ειδική κατασκευή κορυφαίων προδιαγραφών για περίπου 220.000 $ (334.600 $ A$) όπως το Century SUV GRMN.

Η Toyota φέρεται να έχει σχέδια να αναφέρεται στο Century SUV της παγκοσμίως ως Century, ενώ το τετράθυρο σαλούν αδερφάκι της θα υιοθετήσει το όνομα Century Sedan.

Το SUV Century έκανε το ντεμπούτο του τον Σεπτέμβριο του 2023 και έχει παρουσιαστεί σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένου ενός GR Sport με πίσω πόρτες που γλιστρούν όπως αυτές μιας κίνησης ανθρώπων, καθώς και ενός τετράθυρου κάμπριο.

Πιο πρόσφατα στο Tokyo Auto Salon, η μάρκα αποκάλυψε ένα πρωτότυπο GRMN (Gazoo Racing Meister of Nurburgring) που ανήκει στον πρόεδρο και πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Toyota, Akio Toyoda.

Το πρωτότυπο διαθέτει ηλεκτρική συρόμενη πόρτα χωρίς ράγες και αναθεωρημένη ανάρτηση για να διατηρεί το SUV σταθερό και επίπεδο κατά τις στροφές.

Σύμφωνα με το Forbes , το πρωτότυπο κατά παραγγελία Century SUV GRMN – εάν φτάσει στη γραμμή παραγωγής – θα μπορούσε να φορά το σήμα Morizo ​​Edition. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα επιστρέψει στους πελάτες περίπου 200.000 $ (304.400 $ A$) και μέχρι στιγμής είναι η έκδοση με τις υψηλότερες προδιαγραφές του πολυτελούς SUV που έχει αποκαλυφθεί.

Το SUV Century τροφοδοτείται από ένα  3,5 λίτρων V6 plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (PHEV)  με συνολική ισχύ συστήματος  303 kW  . Συνδυάζεται με κιβώτιο συνεχούς μεταβλητής μετάδοσης (CVT) και σύστημα τετρακίνησης eFour.

Είναι το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το  Lexus TX550h+ που αποκαλύφθηκε πρόσφατα , το οποίο είναι μια πολυτελής έκδοση του αριστεροτίμονο  Toyota Grand Highlander . Το Century SUV μοιράζεται την πλατφόρμα του με αυτά τα μοντέλα.

Η Toyota ισχυρίζεται ότι το Century SUV έχει ηλεκτρική αυτονομία  έως και 69 km  στον ιαπωνικό κύκλο δοκιμών WLTC. Όταν η μπαταρία εξαντληθεί, έχει μέση κατανάλωση υβριδικού καυσίμου 7,0 λίτρα/100 χλμ.

Το τρέχον sedan Century – μόνο η τρίτη γενιά από το ντεμπούτο της πινακίδας το 1967 – έκανε το ντεμπούτο του το 2018.

Οδηγεί μια διαφορετική πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς και διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης V8.

The post Toyota appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα
  • Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr