Μπορεί το νέο GR86 να αντιμετωπίσει το θρυλικό Honda S2000;

Spoiler alert: αυτή είναι μία από τις πιο αμφίρροπες αναμετρήσις που έχουμε δημοσιεύσει ποτέ. Είναι εντυπωσιακό, αν σκεφτεί κανείς ότι το τελευταίο Honda S2000 βγήκε από την παραγωγή περισσότερο από μια δεκαετία πριν παρουσιαστεί το Toyota GR86 δεύτερης γενιάς. Από την άλλη πλευρά, κανένα από τα δύο μοντέλα δε σχεδιάστηκε με γνώμονα τις επιδόσεις στην ευθεία, αλλά για να προσφέρει όση περισσότερη οδηγική διασκέδαση γίνεται με

νορμάλ χρήματα. Τόσο η Honda, όσο κι η Toyota (κι η Subaru) ακολούθησαν την ίδια συνταγή: μαζεμένες διαστάσεις, ατμοσφαιρικός κινητήρας, κίνηση στους πίσω τροχούς, σωστό ζύγισμα και κορυφαίο κιβώτιο, οπότε ίσως να μην αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η κόντρα κρίθηκε στις καθυστερήσεις.

Για τη Honda, αυτό σήμαινε ένα τετρακύλινδρο μοτέρ 2.0 λίτρων που απέδιδε 240 ίππους και 207 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο της δοκιμής, έχοντας διανύσει περίπου 74.000 χιλιόμετρα, μόλις που θα έχει ολοκληρώσει το στρώσιμο. Το Toyota GR86 βρίσκεται κοντά σε ιπποδύναμη με 236 ίππους, αλλά υπερέχει σε ροπή (250 Nm) χάρη στα επιπλέον κυβικά του τετρακύλινδρου boxer των 2.4 λίτρων. Αυτό που είναι ίσως πιο εντυπωσιακό είναι και τα δύο μοντέλα ζυγίζουν ακριβώς το ίδιο, 1.250 κιλά, παρ΄ότι απέχουν κάμποσο σε ηλικία και το ένα είναι roadster, ενώ το άλλο coupe.

Για να συνοψίσουμε, το Honda έχει λίγο περισσότερη δύναμη, το Toyota έχει περισσότερη ροπή, το S2000 ανεβάζει στροφές πιο ψηλά, ενώ και τα δύο ζυγίζουν ακριβώς το ίδιο. Αν αυτά δεν είναι εχέγγυα για μια λυσσαλέα κόντρα, δεν ξέρουμε τι είναι. Και πράγματι, οι δύο πρώτες κούρσες κρίνονται στην κόψη του ξυραφιού, με τα αυτοκίνητα να ανταλλάσσουν από μία νίκη, αφήνοντας τα πάντα να κριθούν στον τελικό, για να δούμε ποιο είναι το ταχύτερο ιαπωνικό πισωκίνητο.

The post Μπορεί το νέο GR86 να αντιμετωπίσει το θρυλικό Honda S2000; appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα