Η Fiat επιχειρεί ολική επαναφορά στο B-Segment με το νέο 600

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Το αμιγώς ηλεκτρικό 600e και το υβριδικό 600 Hybrid ορίζουν τη δυναμική επιστροφή της Fiat στο B-Segment.Το νέο Fiat 600 σχεδιάστηκε με το βάρος σε τρεις πυλώνες: Τη μέγιστη ευρυχωρία σε ένα κόμπακτ αμάξωμα μήκους 4.17 μέτρων, την πανεύκολη οδήγηση στην πόλη και το συνδυασμό της εμβληματικής σχεδίασης με την υψηλή αποδοτικότητα.Το ηλεκτρικό
σύστημα έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα σε μικτές συνθήκες και πάνω από 600 σε αμιγώς αστικό περιβάλλον.Η εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία του 600 Hybrid εξασφαλίζει οικονομική, άνετη και ευχάριστη οδήγηση, με δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.Διαθέτει κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, υποστηρίζοντας αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 600e και το ήπια υβριδικό 600 Hybrid συνθέτουν την πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα του μοντέλου που σηματοδοτεί την ολοκληρωτική επιστροφή της Fiat στο B-Segment. Το νέο 600 συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη: δίνει περισσότερο χώρο, περισσότερη αυτονομία ακόμα πιο ευχάριστη αίσθηση, ασφάλεια κι ευκολία στην οδήγηση.

Εμβληματική σχεδίαση, καμπίνα Dolce Vita

Οι σχεδιαστές του Fiat 600 πέτυχαν το τέλειο. Το νέο μοντέλο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως το μεγαλύτερο αδερφάκι του 500e, αποτελώντας μια εξέλιξη του θρυλικού DNA με μεγαλύτερες διαστάσεις και πέντε πόρτες για υψηλή πρακτικότητα. Αντίστοιχοι σχεδιαστικοί δεσμοί με το 500e υπάρχουν και στην καμπίνα που έχει χώρο για πέντε ενήλικους και 15 λίτρα αποθηκευτικών χώρων για μικροπράγματα. Έχει επίσης εύκολη επιβίβαση κι αποβίβαση χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των θυρών, υψηλή εξατομίκευση και κορυφαία τεχνολογία για την άνεση, την ασφάλεια και την ψυχαγωγία, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μασάζ στο κάθισμα του οδηγού.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” μαζί με την οθόνη αφής 10.25” του συστήματος infotainment βάζουν στιβαρές βάσεις για την ποιοτική ψηφιακή εμπειρία στην καμπίνα του νέου Fiat 600, ενώ οι υπηρεσίες Connected services την ολοκληρώνουν. Εστιασμένο κυρίως στην ασφάλεια, το Connect ONE μπορεί να εκτελεί κλήσεις ανάγκης κι εξυπηρέτησης, καθώς και να δίνει χρήσιμα στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου σε μηνιαία βάση.

Το Connect PLUS είναι σχεδιασμένο για να κάνει τη χρήση πιο άνετη, περιλαμβάνοντας υπηρεσίες πλοήγησης, απομακρυσμένο έλεγχο μέσω της εφαρμογής Fiat app και πολλές ακόμα δυνατότητες. Ειδική αναφορά αξίζει στο Trip Report που βοηθάει το χρήστη να αναλύει και να βελτιώνει τον τρόπο που οδηγεί, ώστε να πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση, ελαφρύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τη λιγότερη δυνατή φθορά του αυτοκινήτου.

Η τεχνολογία του νέου Fiat 600

Το νέο 600e χρησιμοποιεί το πλέον εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα του ομίλου Stellantis, που είναι κόμπακτ κι αποδοτικό. Η συστοιχία των μπαταριών έχει χωρητικότητα 54 kWh και συνεργάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 156 ίππων, εξασφαλίζοντας αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα κατά WLTP σε μικτές συνθήκες και πάνω από 600 σε καθαρά αστικό περιβάλλον.

Η φόρτιση υποστηρίζει έως 100 kW σε ρεύμα DC που σημαίνει ότι η μπαταρία φτάνει στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα. Για το εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ο on board φορτιστής είναι 11 kW και μια πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε κάτω από έξι ώρες. Ζωηρό και οικονομικό, το 600e ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-50 χλμ/ώρα σε 4.4” και τα 0-100 σε 9”, τη στιγμή που η οδήγησή του είναι πανεύκολη όπως και το παρκάρισμα.

Θέλοντας να εξασφαλίσει σε όλους τη δυνατότητα να επιλέξουν το σύστημα κίνησης που ταιριάζει τέλεια στις ανάγκες τους, η Fiat μέσα στο 2024 θα διαθέσει και την υβριδική έκδοση του μοντέλου. Ο όρος Hybrid στο 600 υποδηλώνει ένα έξυπνο κι αποτελεσματικό σύστημα που αποδίδει 100 ίππους και μειώνει αξιοσημείωτα την κατανάλωση, εκπέμποντας μόνο 110 έως 114* g CO2/χλμ (αναμένεται η τελική έγκριση).

Το 600 Hybrid δίνει αληθινή υβριδική εμπειρία, με ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία κι αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, τόσο στο καθαρά αστικό πεδίο με ταχύτητα έως 30 χλμ/ώρα, όσο και στον πιο ανοιχτό δρόμο όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές. Το σύστημα συντίθεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1.2 λίτρων, 100 ίππων και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, μια μπαταρία ιόντων λιθίου τάσης 48V κι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που είναι έξι σχέσεων και τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Το τελευταίο φιλοξενεί τον ηλεκτρικό κινητήρα -αρχιτεκτονική “P2”- των 21 kW (28.6 PS), το inverter και την κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης.

Το νέο Fiat 600 Hybrid ολοκληρώνει την διαδικασία 0-100 σε σχεδόν 11” (τιμή προς τελική έγκριση) κι η ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές βελτιώνει τα χαρακτηριστικά απόδοσης και δίνει ζωντανή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Το 600 Hybrid ξεκινάει 100% ηλεκτρικά (e-launch) περιορίζοντας ουσιαστικά την κατανάλωση, διαθέτει λειτουργία e-creeping με την οποία κινείται προς τα εμπρός χωρίς ο οδηγός να αγγίζει το γκάζι (e-queueing), ενώ πλήρως ηλεκτρικό μπορεί να είναι και το παρκάρισμα (e-parking). Συγκεντρώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα του εξηλεκτρισμού σε ολόκληρη την γκάμα του, το νέο 600 υπογραμμίζει την ηχηρή επιστροφή της Fiat στο B-Segment, μια κατηγορία στην οποία παραδοσιακά δείχνει το δρόμο.

The post Η Fiat επιχειρεί ολική επαναφορά στο B-Segment με το νέο 600 appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα