Το Renault 5 E-Tech electric αποκαλύπτεται πριν το λανσάρισμα
Πηγή: Δελτίο Τύπου
Προγραμματισμένο να λανσαριστεί το 2024, το Renault 5 E-Tech electric αποτελεί μία μοντέρνα, εξηλεκτρισμένη έκδοση του εμβληματικού Renault 5, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Πριν την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου, η Renault σηκώνει ένα κομμάτι από την κουρτίνα, δίνοντάς μας την ευκαιρία να ρίξουμε μία κλεφτή ματιά σε ορισμένες λεπτομέρειες του εξωτερικού σχεδιασμού του μοντέλου
Φωτιστικά σώματα
Τα φωτιστικά σώματα του R5 είναι ένα βασικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό, καθιστώντας άμεσα αναγνωρίσιμο το μπροστινό του μέρος. Δεν είναι μόνο το σχήμα τους που τα κάνει να ξεχωρίζουν, αλλά και το σημείο στο κέντρο του φακού, που μοιάζει με την κόρη του ανθρώπινου ματιού. Αυτό η σύνδεση με τη διαφήμιση του 1972 με το θέμα “The Adventures of Supercar”, δίνει στο σύγχρονο R5 μια ανθρώπινη έκφραση.
Φωτεινή ένδειξη για τη φόρτιση στο μπροστινό καπό
Στο μπροστινό μέρος, η εισαγωγή αέρα που υπήρχε στο καπό του ιστορικού μοντέλου, έχει εξαφανιστεί. Δείχνοντας ξεκάθαρα ότι το Renault 5 E-Tech electric ανήκει στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, αυτή έχει αντικατασταθεί από μια ενδεικτική λυχνία φόρτισης που σχηματίζει τον ιστορικό αριθμό “5” όταν το όχημα είναι πλήρως φορτισμένο. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό υψηλής τεχνολογίας που είναι λειτουργικό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό, αυτή η ένδειξη είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός προσβάσιμου interface με ανθρώπινη προσέγγιση, που δείχνει με μία ματιά, τη λειτουργία φόρτισης της μπαταρίας.
Πίσω φωτιστικά σώματα
Τα κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό που επεκτείνει το πλαϊνό πάνελ του αμαξώματος. Αυτό το χαρακτηριστικό συμβάλλει στην αεροδυναμική απόδοση του R5, εμποδίζοντας τους στροβιλισμούς του αέρα.
Με μήκος μόλις 3.92 μέτρα, το Renault 5 E-Tech electric είναι πέρα από κάθε αμφιβολία, ένα αυτοκίνητο πόλης. Ιδανικό για οδήγηση στην πόλη, αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό σύμβολο, είναι άνετο κι εκτός πόλης με την μπαταρία των 52 kWh, που του προσφέρει αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα (WLTP). Αυτή η μπαταρία θα είναι η πρώτη διαθέσιμη κατά το άνοιγμα των παραγγελιών. Αργότερα θα είναι διαθέσιμο και με μία δεύτερη μπαταρία 40 kWh.
Το Renault 5 E-Tech electric θα είναι το πρώτο όχημα που θα βασίζεται στην νέα πλατφόρμα με τον κωδικό AmpR Small (πρώην CMF-B EV), που έχει σχεδιαστεί για οδηγική ευχαρίστηση. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που συνήθως απαντά μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, συμβάλλει καθοριστικά στη εξασφάλιση της σταθερότητας, και της εξαιρετικής οδικής συμπεριφοράς.
Το μοντέλο θα εφοδιάζεται με εξαιρετικά προηγμένες τεχνολογίες. Ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο θα είναι και το Reno, το επίσημο avatar της Renault. Αυτός ο συνοδηγός επόμενης γενιάς – με ανθρώπινα χαρακτηριστικά λειτουργίας – θα προσφέρει μια ψηφιακή εμπειρία που εισάγει πλήρως το χρήστη στον κόσμο της Renault, προσφέροντάς του νέες εμπειρίες, τόσο στην οδήγηση όσο και στη διαβίωση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Εξοπλισμένο με αμφίδρομο ενσωματωμένο φορτιστή, το Renault 5 E-Tech electric θα είναι το πρώτο όχημα παραγωγής που θα διαθέτει τεχνολογία V2G (όχημα σε δίκτυο). Υποστηριζόμενη από την Mobilize, η τεχνολογία V2G δίνει τη δυνατότητα στο Renault 5 E-Tech electric να παρέχει ενέργεια στο δίκτυο. Αυτό το χαρακτηριστικό θα είναι διαθέσιμο από το 2024, αρχικά στη Γαλλία και τη Γερμανία και στη συνέχεια το 2025 στην Αγγλία. Αυτή η τεχνολογία θα δώσει την ευκαιρία στον οδηγό του ηλεκτρικού Renault 5 E-Tech να εξοικονομήσει χρήματα από τη φόρτιση, αλλά και να μειώσει τα συνολικά έξοδα για ηλεκτρική ενέργεια, πουλώντας ηλεκτρική ενέργεια πίσω στο δίκτυο.
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στις 26 Φεβρουαρίου στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
The post Το Renault 5 E-Tech electric αποκαλύπτεται πριν το λανσάρισμα appeared first on CarTalk.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Το Renault 5 E-Tech electric αποκαλύπτεται πριν το λανσάρισμα
- Από 34.800 € το MG4 Xpower που κάνει το 0-100 σε μόλις 3.8″
- Με τα GWM WEY 03 και ORA 03 στη Ρώμη [first drive]
- Η Lotus ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί την Porsche
- Ως πού μπορούν να φτάσουν κάποιοι; (+video)
- Οικογενειακό 435 ίππων με 0-100km/h σε 3,8 sec και τιμή 35. ...
- Η Triumph αποκαλύπτει τη νέα TF 250-X
- Τα brand που θα γίνουν αμιγώς ηλεκτρικά στην Ευρώπη έως το 2030 (πίνακας)
- Peugeot 208 Rallye: Η επιστροφή της θρυλικής έκδοσης – Που είναι διαθέσιμη
- Το κόλπο που δεν ξέρει κανείς στο βενζινάδικο για να κερδίζεις περισσότερα χιλιόμετρα όταν «φουλάρεις»!
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr
- Τελευταία Νέα CarTalk.gr
- Το Renault 5 E-Tech electric αποκαλύπτεται πριν το λανσάρισμα
- Από 34.800 € το MG4 Xpower που κάνει το 0-100 σε μόλις 3.8″
- Νέο Dacia Duster, η τρίτη γενιά είναι πιο όμορφη κι ουσιαστική
- Η Nissan επιταχύνει την μετάβασή της στον πλήρη εξηλεκτρισμό
- H Ford σαρώνει τα βραβεία με τα νέα Transit Custom και Ranger
- Pick-up της Χρονιάς: «Χατ-τρικ» για το νέο Volkswagen Amarok
- Το Kia EV9 προκρίθηκε στον τελικό του Αυτοκινήτου της Χρονιάς
- Εγκαίνια νέας αντιπροσωπείας Opel Γιαννίρης στη Θεσσαλονίκη
- Ampere, καινούρια αμιγώς ηλεκτρική υπομάρκα από τη Renault
- Η Alfa Romeo ολοκληρώνει το ταξίδι της στην F1 κι αποσύρεται
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Τα brand που θα γίνουν αμιγώς ηλεκτρικά στην Ευρώπη έως το 2030 (πίνακας)
- Οικογενειακό 435 ίππων με 0-100km/h σε 3,8 sec και τιμή 35. ...
- Ως πού μπορούν να φτάσουν κάποιοι; (+video)
- Το κόλπο που δεν ξέρει κανείς στο βενζινάδικο για να κερδίζεις περισσότερα χιλιόμετρα όταν «φουλάρεις»!
- Η Triumph αποκαλύπτει τη νέα TF 250-X
- DS 3: Premium μικρό SUV σε βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό
- Η Saab επιστρέφει στη ζωή -Στην παραγωγή το νέο αυτοκίνητο των Σουηδών
- Η GM πιστεύει πως θα καταφέρει μέσα στο 2024 να σταματήσει να χάνει χρήματα από τα ηλεκτρικά
- Dacia Duster: Απ' την παταγώδη αποτυχία των '80s στην κορυφή των πωλήσεων σήμερα
- Η Lotus ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί την Porsche