Ο Luca de Meo της Renault προτείνει ηλεκτρικά «Airbus»

13:30 27/2/2024 - Πηγή: Caroto
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renault, Luca de Meo, τάσσεται υπέρ μιας συλλογικής προσπάθειας μεταξύ των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών για τη δημιουργία ενός μοντέλου παραγωγικότητας τύπου «Airbus» για την ανάπτυξη και την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων (EV).

Αντιμετωπίζοντας τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες και παλεύοντας με τις ανησυχίες σχετικά με την οικονομική προσιτότητα των EVs, ο de Meo τόνισε την ανάγκη για δημιουργικές λύσεις.

Μιλώντας

στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου η Renault παρουσίασε το μικρό EV Renault 5 με τιμή περίπου 25.000 ευρώ για τη διαμόρφωση χαμηλότερης κατηγορίας, ο de Meo πρότεινε ότι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να μοιραστούν το κόστος ανάπτυξης και παραγωγής σχηματίζοντας μια κοινοπραξία, παρόμοια με το επιτυχημένο μοντέλο της κοινοπραξίας Airbus στην αεροπορική βιομηχανία.

«Πρέπει να είμαστε δημιουργικοί για να βρούμε μια λύση», δήλωσε ο de Meo (δεξιά της φωτογραφίας), τονίζοντας τα πιθανά οφέλη από τον διαμοιρασμό των επενδύσεων και τη μείωση του κόστους από τους εταίρους, παρόμοια με τη συνεργασία που παρατηρείται στην κοινοπραξία της Airbus.

Τόνισε τη σημασία της δημιουργίας μιας αλυσίδας αξίας στην Ευρώπη που θα περιλαμβάνει μπαταρίες, ηλεκτρικούς κινητήρες και ηλεκτρονικά, αντικατοπτρίζοντας την προσέγγιση της Κίνας με κυβερνητική υποστήριξη.

Η Renault εργάζεται ενεργά σε πρωτοβουλίες για οικονομικά προσιτά EV, σχεδιάζοντας να λανσάρει την επόμενη γενιά του μίνι αυτοκινήτου Twingo ως EV που κατασκευάζεται στην Ευρώπη, με τιμή-στόχο λιγότερο από 20.000 ευρώ.

Ο De Meo ανέφερε τις συνεχιζόμενες συνομιλίες με τον όμιλο Volkswagen για την πιθανή κοινή χρήση της πλατφόρμας του Twingo, η οποία θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική AmpR Small που χρησιμοποιείται επίσης στο Renault 5, ενσωματώνοντας οικονομικά αποδοτικές μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP).

Ως πρόεδρος της ACEA, της ομάδας πίεσης των Ευρωπαίων αυτοκινητοβιομηχανιών στις Βρυξέλλες, ο de Meo προέτρεψε για μεγαλύτερη ευελιξία στους κανόνες της ΕΕ για τα μικρά αυτοκίνητα, προτείνοντας μέτρα, όπως να επιτρέπονται τα μικροσκοπικά ιαπωνικά αυτοκίνητα «kei» στις αστικές περιοχές.

Επιπλέον, πρότεινε τη διερεύνηση εναλλακτικών λύσεων στην τρέχουσα προσέγγιση της παροχής μπόνους, όπως η μείωση του φόρου προστιθέμενης αξίας στα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες μικρότερες από 30 κιλοβατώρες ή η προσφορά δωρεάν στάθμευσης στις πόλεις.

Ο De Meo υπογράμμισε τη σημασία της ευελιξίας απέναντι στο εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ιδίως με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας EV. Σημείωσε τα μειωμένα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης για τα έργα EV, δηλώνοντας ότι η ταχεία αντίδραση είναι ζωτικής σημασίας για τον ανταγωνισμό με τους Κινέζους ομολόγους του.

«Η ταχύτητα είναι σημαντική έναντι των Κινέζων», είπε, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ταχείας προσαρμογής στη δυναμική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

The post Ο Luca de Meo της Renault προτείνει ηλεκτρικά «Airbus» appeared first on caroto.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα