Η νέα ταυτότητα της Skoda

Η Skoda Auto παρουσίασε τη νέα της εταιρική της ταυτότητα ως μέρος της γενικότερης στρατηγικής “NEXT LEVEL-SKODA STRATEGY 2030”.

Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής ταυτότητα. Επιπλέον, η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία, επιταχύνει και επεκτείνει τη στρατηγική της για

τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Η Skoda Auto σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα. Το VISION 7S concept παρέχει μία πρώτη εικόνα ενός από αυτά τα νέα μοντέλα. Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Skoda στις ευρωπαϊκές αγορές θα αυξηθεί πάνω από 70% έως το 2030. Για να υποστηρίξει αυτή τη νέα στρατηγική, η μάρκα θα επενδύσει επιπλέον 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιοποίηση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Το πρωτότυπο Skoda Vision 7S.

The post Η νέα ταυτότητα της Skoda appeared first on trcoff.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα