Επίσκεψη του υφ. Μεταφορών και του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ σε σιδηροδρομικά έργα της Β. Ελλάδας
Την πρόοδο των εργασιών στις υποδομές για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της Βορείου Ελλάδας, επιθεώρησαν σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης.
Αρχικά οι κ.κ. Γιώργος Καραγιάννης και Χρήστος Βίνης, επισκέφθηκαν τα γραφεία του εργοταξίου για τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη», ένα έργο μείζονος σημασίας
Στη συνέχεια, μετέβησαν στο εργοτάξιο για την κατασκευή δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών της Γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, οι οποίες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες, αναβαθμίζοντας τη λειτουργία του σιδηροδρόμου και μεγιστοποιώντας την ασφάλεια των μεταφορών.
Θεσσαλονίκη – ΕιδομένηΤο έργο εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, αφορά στην εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και την αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης, τιμήματος 40.973.034,12 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.
Μέσω αυτού του έργου:
Επιτυγχάνεται η λειτουργική αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, που αποτελεί μία από τις κυριότερες εμπορικές διασυνοριακές συνδέσεις με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια, διασυνδέοντας την Ελλάδα με την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη. Προβλέπεται σημαντική αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου στις εμπορευματικές μεταφορές.
Ανάδοχος του έργου είναι η «ΕΝΩΣΗ ΑΒΑΞ – ALSTOM» και για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).
Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά σε:
εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα με ηλεκτρονόμουςεγκατάσταση παρατρόχιου συστήματος ETCS L1 σε όλο το τμήμασηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρο – Παιονία – Ειδομένηαντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησηςεγκατάσταση 4 νέων αλλαγών τροχιάς και κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτήριου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσουςεγκατάσταση ηλεκτρικής θέρμανσης αλλαγών τροχιάς στους σταθμούς του εν λόγω τμήματοςεγκατάσταση παθητικού δικτύου οπτικών ινών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και δικτύου τηλεπικοινωνιών, για τις ανάγκες φωνητικών επικοινωνιώνεγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη νέα παρακαμπτήριο στην περιοχή του Μικρού ΔάσουςΗ διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 36 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 36μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.
Δίδυμες σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμόΗ σύμβαση του έργου για την κατασκευή των δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών της Γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, οι οποίες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες, υπεγράφη τον Μάιο του 2019.
Ανάδοχος του έργου είναι η Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 4,42 εκατ.€, και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2022.
Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).
Πιο συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει:
Τεχνικά έργα της κατασκευής των δύο νέων γεφυρώνΣτρώση νέας σιδηροδρομικής γραμμής, επί των νέων σιδηροδρομικών γεφυρών, συνολικού μήκους 700 μ.Υδραυλικά έργα διαμόρφωσης της κοίτης του ποταμού Γαλλικού, όπως επίσης τα υδραυλικά έργα εκτροπής της κοίτηςΈργα εγκατάστασης του νέου δικτύου της ηλεκτροκίνησης, στις αντίστοιχες ζώνες του δικτύου, επί των σιδηροδρομικών γραμμών Ανόδου και Καθόδου.Επανεγκατάσταση του GSMR και του ETCS στις νέες θέσεις.Σιδηροδρομικές εργασίες διατήρησης της λειτουργίας της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμήςΕργασίες κατασκευής – αποκατάστασης του υφιστάμενου οδικού δικτύου εξυπηρέτησης της τοπικής κυκλοφορίας των οχημάτων.Σε δήλωσή μετά τις επιθεωρήσεις και στα δύο σημεία, ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, αρμόδιος για θέματα υποδομών, ανέφερε:
«Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς “τρέχουν” δύο σημαντικά έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ειδικά της Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες στη γραμμή “Θεσσαλονίκη – Ειδομένη” έχουν αρχίσει ήδη εδώ και ένα τρίμηνο και αφορούν παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίσουν τα σιδηροδρομικά συστήματα μεγιστοποιώντας την ασφάλεια και προσφέροντας άνεση στο ταξίδι. Το δίκτυο θα είναι εφάμιλλο των υπολοίπων Ευρωπαϊκών Δικτύων και αυτό θα ανοίξει τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτα.
Επίσης, είδαμε από κοντά τις εργασίες στον Γαλλικό ποταμό όπου έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό. Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι στο τέλος του 2022 θα έχουμε δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες, στην άνοδο και την κάθοδο, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας. Αντικαθιστούμε, έτσι, τις δύο υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες και μεγιστοποιούμε την ασφάλεια των μεταφορών.
Τα δύο αυτά έργα, είναι ένα τμήμα των όσων γίνονται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Οι υποδομές βρίσκονται στο προσκήνιο και μέσα από τον εκσυγχρονισμό τους ανοίγει και ο δρόμος της ανάπτυξης για όλους.
Οι παρεμβάσεις μας ειδικά στον σιδηρόδρομο εντάσσονται σε ένα συνολικό, συνεκτικό σχέδιο, στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στη χώρα. Επιβεβαιώνουμε, έτσι, την ξεκάθαρη απόφασή μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή, να κάνουμε πραγματικότητα την ανάπτυξη και βελτίωση του πλέον φιλοπεριβαλλοντικού, οικονομικού και πράσινου μέσου μεταφοράς. Με πολιτική βούληση, σωστό σχεδιασμό και στενή επίβλεψη το καταφέρνουμε».
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε:
«Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά με ταχείς ρυθμούς την ολοκλήρωση υποδομών που αναβαθμίζουν σημαντικά το σιδηροδρομικό δίκτυο. Η Βόρεια Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη βρίσκονται στο επίκεντρο του εκσυγχρονισμού των ελληνικών σιδηροδρόμων, αλλά και της αναπτυξιακής προοπτικής που φέρνει η υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού για τον σιδηρόδρομο και την ενσωμάτωσή του σε ένα ευρύ δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών.
Συνεχίζουμε απαρέγκλιτα την υλοποίηση του στόχου μας, που είναι η ανάδειξη των χώρας μας σε διεθνή κόμβο μεταφορών, και παράλληλα η ποιοτική αναβάθμιση των σιδηροδρομικών μετακινήσεων, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Λίγο πριν την παραίτηση Τζόνσον ο Ερντογάν έβαλε το… χεράκι του (Βίντεο)
- Φίλης: Θα πάμε μέχρι τέλους στην υπεράσπιση δικαιωμάτων
- Survivor: Πικραμένη η Μαρία Αντωνά για τη νίκη Σχίζα – Οι αναρτήσεις στο twitter
- Άγριες Μέλισσες: Αυτός είναι ο συγκλονιστικός επίλογό τους… Δείτε φωτογραφίες
- Survivor: Εκνευρισμένος ο Ατζούν με τα τρελά ποσά που ζητούν πρώην παίκτες για το All Star
- Power Pass: Πότε θα δουν χρήματα στους λογαριασμούς τους οι δικαιούχοι
- Ο Ολυμπιακός εισπράτει ακόμα από τον Τσιμίκα
- Στάθης Σχίζας: Το έπαθλο, η Παναγιώταρου, τα σχόλια που τον ενόχλησαν και η απομάκρυνση από τον Άρη
- Βίντεο ντοκουμέντο από κλοπή κοσμηματοπωλείου στη Θεσσαλονίκη: Σήκωσαν το χρηματοκιβώτιο με λεία 100.000 ευρώ
- Μυστήριο στις ΗΠΑ: Ανατίναξαν το αμερικάνικο Stonehenge - Βίντεο από τη στιγμή της έκρηξης
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TheCaller
- Survivor: Πικραμένη η Μαρία Αντωνά για τη νίκη Σχίζα – Οι αναρτήσεις στο twitter
- Survivor – Παναγιώταρου για Αντωνά: Μου έβγαλε θυμό – Δεν ήρθαν ούτε μαζί μας για ποτό
- ΑΝΤ1: Ποιοι αναλαμβάνουν την πρωινή εκπομπή του καλοκαιριού;
- Μπόρις Τζόνσον: Αυτά είναι τα σκάνδαλα της θητείας του
- Ζέτα Μακρυπούλια – Άγριες Μέλισσες: Πάει στο Διαφάνι για «Το τελευταίο πέταγμα»
- Κορονοϊός: Στα 18.297 τα νέα κρούσματα – 28 θάνατοι και 98 διασωληνωμένοι
- Λάρισα: Στο νοσοκομείο 3χρονο αγοράκι που το δάγκωσε σκύλος
- Mai Tai (Μάι Τάι): Πώς θα φτιάξετε το αγαπημένο σας κοκτέιλ γρήγορα και εύκολα
- Πολιτική Προστασία: Επιδείνωση του καιρού από αύριο – Πώς να προστατευτείτε
- Τελευταία Νέα TheCaller
- Επίσκεψη του υφ. Μεταφορών και του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ σε σιδηροδρομικά έργα της Β. Ελλάδας
- Ζέτα Μακρυπούλια – Άγριες Μέλισσες: Πάει στο Διαφάνι για «Το τελευταίο πέταγμα»
- ΑΝΤ1: Ποιοι αναλαμβάνουν την πρωινή εκπομπή του καλοκαιριού;
- Λάρισα: Στο νοσοκομείο 3χρονο αγοράκι που το δάγκωσε σκύλος
- Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο βάζει το δικαίωμα στην άμβλωση στη Χάρτα των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων
- Άγριες Μέλισσες: 421 επεισόδια μετά την πρώτη Κυριακή, που το Διαφάνι άνοιξε τις πόρτες του – Το αποχαιρετιστήριο κείμενο των δημιουργών της σειράς
- Θεσσαλονίκη: Διάρρηξη σε κοσμηματοπωλείο! Άρπαξαν χρηματοκιβώτιο με τιμαλφή αξίας 100.000 ευρώ
- Mai Tai (Μάι Τάι): Πώς θα φτιάξετε το αγαπημένο σας κοκτέιλ γρήγορα και εύκολα
- Survivor: Πικραμένη η Μαρία Αντωνά για τη νίκη Σχίζα – Οι αναρτήσεις στο twitter
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Παλαιότερο άρθρο του Γεωπόνου κ. Ηλία Ντζάνη: Αγροτικοί Συνεταιρισμοί (ΑΣ). Προκλήσεις και Διλήμματα.
- ΔΣΑ: Ξεκινά πειθαρχικός έλεγχος για δικηγόρους που σχολιάζουν υποθέσεις στα ΜΜΕ
- Δύο συλλήψεις για τη φωτιά στο Κρανίδι -Έκαναν ηλεκτρολογικές εργασίες σε ένα εργοτάξιο της περιοχής
- Καταγγελία για Αυγενάκη: «Μας ζητούσε να βγάλουμε ευχαριστήρια ανακοίνωση επειδή πήραμε επιχορήγηση»!
- Οικονόμου: Η Ελλάδα εξασφάλισε από την ΕΕ 600 εκατ. ευρώ για ανακύκλωση και επεξεργασία αποβλήτων
- Σέρρες: Νεκρός σε χωράφι εντοπίστηκε 65χρονος
- Ποιος θα αντικαταστήσει τον Μπόρις Τζόνσον; Οι 7 επικρατέστεροι υποψήφιοι
- Κοστέλο: Η Ελλάδα μεταξύ των πρωτοπόρων στο Ταμείο Ανάκαμψης. Άλλα 5,2 δισ. έως το τέλος του χρόνου
- Όταν το κοτόπουλο ήταν εξωτικός νεωτερισμός
- «Το Καλοκαίρι το Καλό»: Καλοκαιρινή καμπάνια του MEGA στα social media