Θεατροδρομίες: Το κομψοτέχνημα και το χονδροτέχνημά του

Η «Οπερα της Πεντάρας» ως σχήμα, πρόσχημα και ξεπατίκωμα, όχι όμως ως όχημα πνευματικής και καλλιτεχνικής μαθητείας. Aρχές καλοκαιριού στο Βερολίνο συμφιλιώθηκα, ύστερα από χρόνια, με έναν αίφνης αισθαντικό, στοχαστικό, ταυτόχρονα ανάλαφρο, ευανάγνωστο και αναγνωρίσιμο Ρόμπερτ Ουίλσον βλέποντας την «Οπερα της πεντάρας» στη δική του, πολυπαινεμένη σκηνοθεσία (πρεμιέρα Σεπτέμβριος 2007), με σκίτσα σκηνικών και σχεδιασμό [...]
Keywords
Τυχαία Θέματα