Η Public Issue το «χαβά» της. Για γέλια ή για κλάματα ;

«Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της ανοικτάπροπαγανδιστικής χρήσης των δημοσκοπήσεων, από τα Μέσα Ενημέρωσης, έλαβε πρωτοφανείς διαστάσεις.Το γεγονός αυτό αποτελεί άλλη μια λυπηρή ελληνική ιδιομορφία. Οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται από τα ΜΜΕ σε επιχειρήσεις ‘ψυχολογικού πολέμου’(PSYOPS), για την κατίσχυση στη μάχη των ‘εντυπώσεων’…..Η εμπλοκή των δημοσκοπήσεων στον ‘πόλεμο της προπαγάνδας
Keywords
Τυχαία Θέματα