Media Smart: Πρόγραμμα Παιδείας για τα ΜΜΕ

Θέλουν οι διαφημιστικές εταιρείες να κάνουν τα παιδιά σκεπτόμενους καταναλωτές ή να τα πείσουν από μικρά να βλέπουν διαφημίσεις και να μην τις βαριούνται;;;;Διαβάστε το άρθρο της Ναυτεμπορικής:Ως μέρος της κοινωνικής τους υπευθυνότητας οι εταιρείες επικοινωνίας και διαφήμισης δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που φέρνει την Παιδεία στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.Πρόκειται για το Media Smart, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται δωρεάν στα σχολεία,
σε παιδιά 6-11 ετών και διδάσκει με βιώσιμο τρόπο πώς αυτά μπορούν να αποκτήσουν κριτική προσέγγιση απέναντι στη διαφήμιση και να γίνουν σκεπτόμενοι καταναλωτές.Το πρόγραμμα ξεκίνησε στη Μ. Βρετανία το 2002 και πλέον έχει υιοθετηθεί από άλλες επτά χώρες. Στην Ελλάδα η έκδοση προσαρμόστηκε χάρη στην πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) και της Ενωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ).Είναι πρόγραμμα Παιδείας, όπως τόνισε σε ειδική παρουσίαση ο υφυπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λυκουρέτζος, ενώ προσδοκίες δια
Keywords
Τυχαία Θέματα