Νέες στρατηγικές για τον ελληνικό τουρισμό

Τη νέα στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό η οποία περιλαμβάνει εξειδίκευση της προώθησης του τουριστικού προϊόντος, διεύρυνση των στόχων σε νέες αγορές, επιλεγμένη προβολή κατά χώρα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της κάθε αγοράς, καθώς και υιοθέτηση όλων των σύγχρονων μεθόδων της τεχνολογίας παρουσίασε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γιώργος Νικητιάδης στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της τουριστικής έκθεσης World Travel Market που πραγματοποιείται στο Λονδίνο.
Keywords
Τυχαία Θέματα