Τράπεζα εφιάλτης! Του Δημήτρη Σωτάκη

Πληθαίνουν τα παράπονα όσων έχουν δανειστεί χρήματα από τράπεζες, σχετικά με την κραυγαλέα τηλεφωνική ενόχληση, που δέχονται από το υπαλληλικό προσωπικό και από τις συνεργαζόμενες με τις τράπεζες εταιρίες.

Ένας απ’ αυτούς, είμαι και εγώ και στ’ αλήθεια βρίσκομαι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού. Κάθε δύο τρεις ώρες μου τηλεφωνούν, να μου προτείνουν πιστωτικές κάρτες, να επιβεβαιώσουν αν κατέβαλλα το ποσό που οφείλω

ή αν θυμάμαι ότι σε μια δυο μέρες πρέπει, τέλος πάντων, να το καταβάλω, να μου προσφέρουν νέα προγράμματα, ενημέρωση κτλ κτλ.

Όσο κι αν ακούγεται ως λεπτομέρεια, αυτό το φαινόμενο είναι άκρως εκνευριστικό. Δεν αντέχω άλλο. Όσο και να θες να είσαι ευγενικός, να δείξεις τον πολιτισμό σου κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής συνομιλίας, να κρατήσεις εν ολίγοις τα προσχήματα, είναι πέρα για πέρα αδύνατο.

Ναι, μη μου πείτε ότι δεν φταίνε οι υπάλληλοι, (συνήθως νεαρής ηλικίας) ότι, «τι να κάνουν, κάνουν ό, τι τους λένε, εργαζόμενοι είναι» κα

Keywords
Τυχαία Θέματα