F1: Ποιος οδηγός θα κερδίσει τη μάχη σε κάθε ομάδα;

Mercedes: Lewis Hamilton

Μπορεί η Mercedes να μην μπαίνει με τον ιδανικό τρόπο στη σεζόν, αλλά ούτε χαμένη υπόθεση είναι ο τίτλος, ούτε έχει απόσταση 1 δευτερολέπτου από τη Red Bull.

Και στο τέλος της ημέρας, ο Lewis Hamilton είναι η πιο κυρίαρχη οδηγική φιγούρα στο σπορ, με διαφορά. Ο Valtteri Bottas

μπορεί να βγει με ενημέρωση λογισμικού ως και το 4.0, αλλά δεν έχει δείξει ότι διαθέτει αυτό που χρειάζεται για να κερδίσει τον 7κις πρωταθλητή.

Δεν ενέχει ρίσκο, λοιπόν, η πρόβλεψη πως ο Hamilton θα βγει νικητής από τη μάχη με τον Φινλανδό στο Brackley.

 

Red Bull: Max Verstappen

Μετά την αποχώρηση του Daniel Ricciardo από τη Red Bull με το τέλος του 2018, ο Max Verstappen βρέθηκε να έχει δίπλα του οδηγούς-εύκολες λείες για το βεληνεκές του.

Ο ανέτοιμος Gasly κι ο λιπόψυχος Albon δεν κατάφεραν να αναμετρηθούν με τον Ολλανδό, που στο μεσοδιάστημα συσπείρωνε την ομάδα στο πρόσωπό του.

Τώρα, ο Sergio Perez δύναται να αποτελέσει τη μεγαλύτερη εσωτερική πρόκληση για τον ίδιο μετά από δύο σεζόν, αλλά κι αυτός θα πέσει – έστω κι αν το κάνει μαχόμενος.

Είναι τέτοιο το έρεισμα του ‘Super Max’ στο γκαράζ, και τέτοιο το μομέντουμ που έχει όντας πλέον στην 6η του χρονιά στο σπορ, που έστω και μετά από μάχη, θα είναι νικητής.

Μην είναι και πρωταθλητής…

 

McLaren: Daniel Ricciardo

Η περίπτωση της McLaren παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Χωρίς να μπαίνει εύκολα στην ίδια κατηγορία με τους Verstappen, Leclerc και Russell, ο Norris είναι εξίσου ταλαντούχος και ικανός με αυτούς.

Ο Daniel Ricciardo, όμως, είναι έμπειρος, και πολύ πιο διψασμένος για επιτυχίες – ακριβώς γιατί τις έζησε επί Red Bull και τις έχασε επί Renault.

Θα είναι πιο κλειστή μάχη από όσο μπορεί να προδίδουν τα… βιογραφικά των δύο αντρών, κι αυτό γιατί ο Norris έχει το πλεονέκτημα του να γνωρίζει την ομάδα καλύτερα από τον Αυστραλό.

Παρόλα αυτά, ο 7 φορές νικητής θα υπερτερήσει μέχρι το τέλος αυτής της μακράς σεζόν.

 

Aston Martin: Sebastian Vettel

Θα μπορούσε κανείς να υποθέσει πως ο Sebastian Vettel θα τα βρει σκούρα φέτος με τον Lance Stroll. Μία τέτοια θεώρηση βασίζεται στο γεγονός ότι ο Γερμανός έχει πέσει σε απόδοση μετά το 2018, και πως έχει ήδη ηττηθεί δύο φορές από νεότερους teammates.

Αυτό που ξεχνά να συνυπολογίσει κανείς με αυτό το σκεπτικό, είναι η σημασία που έχει για τον 4κις πρωταθλητή η ψυχολογία και η εμπιστοσύνη που του δείχνει η ομάδα – και στην Aston Martin τον πιστεύουν και τον θεωρούν φύσει και θέσει ηγέτη της.

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, δεν θα είναι εύκολο για τον Stroll, ακόμα και ως υιού του ιδιοκτήτη της ομάδας, να κερδίσει τον Vettel.

 

Alpine: Esteban Ocon

«Τι; Να χάσει ο Fernando Alonso από teammate;! Αποκλείεται!»

Κι όμως, φέτος μπορεί να γίνει.

Ο ίδιος έχει τονίσει πολλάκις πως φέτος στοχεύει να μπει ξανά στους ρυθμούς της Formula 1, τους οποίους μετά από δύο χρόνια αποχής έχει απωλέσει. Όσο σημαντική κι αν ήταν η συμμετοχή του σε αγώνες αντοχής και στα 500 μίλια της Ινδιανάπολης, η F1 είναι ξεχωριστή στις προκλήσεις που ενέχει, ακόμα και για έναν βετεράνο και πρωταθλητή.

Αντίθετα, ο Esteban Ocon «παίζει» την θέση του στην ομάδα και, τελικά, στο grid. Φέτος θα διανύσει την τελευταία σεζόν του συμβολαίου του με την Alpine, και θα πρέπει να αποδείξει με τις επιδόσεις του πρώτα στον Toto Wolff και τη Mercedes, και μετά τη γαλλική ομάδα, ότι αξίζει να μείνει στο υψηλό επίπεδο.

Σε αυτό το πλαίσιο, φαίνεται ότι θα μπορέσει να υπερτερήσει.

 

Ferrari: Charles Leclerc

Η Ferrari, ακόμα κι όταν δηλώνει μετά παρρησίας το αντίθετο, λειτουργεί με νο.1 και νο.2 οδηγό. Το νο.1 είναι ο Charles Leclerc, που όπως δήλωσε κι ο ίδιος θα είναι ο έμπειρος οδηγός στην ομάδα. Το νο.2 είναι ο Carlos Sainz, ο νέος, αυτός που πρέπει να αποδείξει την αξία του μέσα στο Μαρανέλο.

Είναι σαφές ότι το μέλλον της Scuderia βασίζεται στους ώμους του Μονεγάσκου, κι αν δε λυγίσει υπό το μνημειώδες βάρος τούτης της ευθύνης και αποφύγει τα απερίσκεπτα λάθη, δεν θα έχει πρόβλημα να κερδίσει τον νέο του teammate.

 

AlphaTauri: Pierre Gasly

Στην AlphaTauri έχει δημιουργηθεί μία ενδιαφέρουσα δυναμικά ανάμεσα στους οδηγούς της ομάδας. Δεν έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που ο Pierre Gasly ήταν ο νέος, ο rookie, ο άπειρος, και τώρα θα είναι εκείνος που θα ηγείται της Faenza, έχοντας στο πλάι του τον Yuki Tsunoda.

Όσο γρήγορος κι εντυπωσιακός κι αν είναι ο νεαρός Ιάπωνας, στερείται εμπειριών, και με μόλις 1,5 μέρα δοκιμών, θα αργήσει να μπει και στο κλίμα του κορυφαίου επιπέδου.

Λογικά, λοιπόν, ο Gasly είναι αυτός που θα υπερτερήσει στη μεταξύ τους μάχη.

 

Alfa Romeo: Kimi Raikkonen

Το έχει κάνει, θα το ξανακάνει, κι ίσως για τελευταία φορά στην καριέρα.

Ο Kimi Raikkonen, ακόμα στο κατώφλι των 42 ετών του και την 20ης σεζόν του στην F1, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο να κερδίσει τη μάχη με τον Antonio Giovinazzi.

Το ζητούμενο για εκείνον είναι να κερδίσει μερικές μάχες και πιο μπροστά στο midfield.

 

Haas: Nikita Mazepin

Πόσο πιθανό είναι ο πρωταθλητής της F2 να χάσει από τον 5ο της κατηγορίας, όταν ανέβουν κι οι δύο στη μεγάλη κατηγορία;

Αρκετά, αν μιλάμε για τους Schumacher και Mazepin.

Μπορεί ο Ρώσος να είναι απερίσκεπτος, ως κι επικίνδυνος, σε πολλές των περιπτώσεων, αλλά είναι γρήγορος και έχει ανεπτυγμένο το ένστικτο της αγωνιστικής επιβίωσης.

Με αυτό ως δεδομένο, και με τον ‘Schumi’ να είναι γνωστό πως δυσκολεύεται στην πρώτη του χρόνια σε μία νέα κατηγορία, ο Mazepin φαίνεται πως θα έχει -τουλάχιστον στην αρχή- το πλεονέκτημα, και σε μία σεζόν κατά την οποία η Haas ίσως να μην πάρει καν βαθμό, αυτό θα έχει σημασία στα μάτια της Ferrari.

 

Williams: George Russell

Καμία έκπληξη εδώ. Έχουμε να κάνουμε με το δίδυμο που έχει τα λιγότερα κοινά. Ο ένας είναι υπερταλαντούχος και προορισμένος για μεγάλα πράγματα. Ο άλλος φέρνει χρήματα στα ταμεία.

Κι αν επιβεβαιωθεί πως η Williams έχει φέτος μονοθέσιο για κάποιες -περιορισμένες- παρουσίες στους βαθμούς, ο Russell θα έχει και τις ευκαιρίες του για καλές εμφανίσεις. 

]]>
Keywords
Τυχαία Θέματα