F2 Σακχίρ - Sprint Race 2: Νίκη του Piastri σε επεισοδιακό φινάλε

Στην εκκίνηση, ο Shwartzman χτύπησε τον Ticktum στην Τ1 και έβγαλε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, και τους δύο οδηγούς εκτός αγώνα.

Στον 3ο γύρο, το SC επέστρεψε στα pits κι η δράση συνεχίστηκε, με τον Zhou να προπαθεί να περάσει τον Zendeli για τη 2η θέση και να τα καταφέρνει.

Δύο γύρους μετά, ο Κινέζος, έχοντας επιλέξει να τρέξει με τη μαλακή γόμα, πέρασε τον Vips για την πρωτοπορία του αγώνα, ενώ ο Lawson και μετά ο Pourchaire έκανα φοβερά προσπεράσματα για να αναρριχηθούν.

Οι

μεγάλοι κερδισμένοι ήταν οι Drugovich, με 12 θέσεις πάνω, και Armstrong, με 13, στα μέσα του αγώνα.

Παράλληλα, ο Lundgaard τιμωρήθηκε με 10 δλ. ποινής για επαφή του με τον Zendeli, που του προκάλεσε κλατάρισμα και στο τέλος την εγκατάλειψη. Ο Δανός πίεσε να περάσει τον Drugovich, τα κατάφερε, κι άφησε τον Βραζιλιάνο να παλεύει με τον Lawson για την 4η θέση. Οι δύο τους, όμως, χτύπησαν όταν χώθηκε στην εσωτερική ο Drugovich, κι αυτό οδήγησε στο πίσω της κατάταξης τον Νεοζηλανδό νικητή του πρώτου αγώνα, και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα.

Στα pits μπήκαν τότε ο Vips, ο Lundgaard κι ο Piastri από τους πιο δυνατούς οδηγούς, αλλά κι οι περισσότεροι πιο πίσω, για τη μαλακή γόμα, ώστε να πιέσουν στους 7 γύρους που απέμεναν για το φινάλε.

Στον 18ο γύρο επανεκκίνησε ο αγώνας, με τον Zhou να κρατά την πρωτοπορία και να ανοίγει μία κάποια διαφορά, ενώ ο Armstrong ανέβηκε με μάχη στην 2η θέση. Ο Viscaal έχανε έδαφος από τους οδηγούς που είχαν μπει στα pits, με τον Vip να περνά τον Drugovich και τον Piastri να προσπερνά τον Βραζιλιάνο με τη σειρά του λίγο μετά.

Ο Εσθονός βρήκε έδαφος να περάσει τον Armstrong, και αυτό το εκμεταλλεύτηκε κι ο Piastri, που ανέβηκε σε θέση βάθρου.

Ο Armstrong είχε σαφές θέμα με τα ελαστικά και τον ρυθμό του, χάνοντας κι άλλη θέση, από τον Lundgaard τούτη τη φορά, σε μόλις έναν γύρο.

Στον 20ο γύρο, ο Deledda έμεινε στην πίστα, θέτοντας σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας - ευτυχώς για λίγο.

Ο Vips έκανε λάθος, και άφησε τον Lundgaard να τον περάσει, με τον Daruvala να τον κυνηγά για να ανέβει 4ος, και τα κατάφερε.

Εκείνη τη στιγμή, ο Εσθονός πήρε 5 δευτερόλεπτα ποινής γιατί παραβίασε κανονικό κατά το VSC, πιθανώς να κινήθηκε ταχύτερα από το κανονικό.

Μπροστά, ο Zhou είχε την πίεση του Piastri για την πρωτοπορία, και πιθανότατα τη νίκη στον αγώνα. Ο Αυστραλός το πάλεψε, με πολύ πιο φρέσκο ελαστικό, και τα κατάφερε στα φρένα για την Τ1 στον τελευταίο γύρο.

Έτσι, στο φινάλε ο οδηγός της Prema πήρε τη νίκη στο 2ο sprint race του Σακχίρ, ο Lundgaard τερμάτισε 2ος αλλά θα πέσει μετά την ποινή, οπότε ο Zhou θα ανέβει στο 2ο σκαλί του βάθρου κι ο Daruvala στο τρίτο και τελευταίο.

UPDATE: O Lundgaard ανέκτησε την 2η θέση, γιατί οι αγωνοδίκες διαπίστωσαν ότι εξέτισε την ποινή του υπό καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΧρόνος1Oscar PiastriPrema46m19.610s2Christian LundgaardART Grand Prix+0.774s3Guanyu ZhouVirtuosi Racing+2.076s4Jehan DaruvalaCarlin+2.494s5Richard VerschoorMP Motorsport+2.966s6Theo PourchaireART Grand Prix+3.759s7David BeckmannCharouz+6.387s8Marino SatoTrident+8.096s9Matteo NanniniHWA Racelab+9.733s10Marcus ArmstrongDAMS+12.180s11Guilherme SamaiaCharouz+12.442s12Bent ViscaalTrident+16.744s13Gianluca PetecofCampos+17.569s14Felipe DrugovichVirtuosi Racing+24.547s15Roy NissanyDAMS+27.471s16Juri VipsHitech GP+36.980s17Ralph BoschungCampos Racing+48.466sRetAlessio DeleddaHWA Racelab RetLiam LawsonHitech GP RetLirim ZendeliMP Motorsport RetDan TicktumCarlin RetRobert ShwartzmanPrema]]>
Keywords
Τυχαία Θέματα