Fire Emblem Engage | Preview

Καλό «ποδαρικό» για τους οπαδούς της Nintendo, και ιδίως για τους οπαδούς της σειράς Fire Emblem, κάνει ο φετινός Γενάρης, με την κυκλοφορία του Fire Emblem Engage να βρίσκεται λίγο προ των πυλών. Πρόκειται για μια κυκλοφορία που ανακοινώθηκε μάλλον ξαφνικά και αναπάντεχα, μιας και δεν είχαμε την παραμικρή ένδειξη για το νέο κεφάλαιο της σειράς Fire Emblem το προηγούμενο διάστημα.

Ωστόσο, το Fire Emblem Engage είναι εδώ – και εμείς είχαμε αρκετό χρόνο να ασχοληθούμε διεξοδικά μαζί του και να μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.

Για μια ακόμα φορά, μεταφερόμαστε σε έναν νέο κόσμο, στην Ήπειρο Elyos. Η νέα αυτή περιοχή είναι χωρισμένη σε τέσσερα βασίλεια, το καθένα με τη δική του ιστορία, δύναμη, χαρακτηριστικά και βλέψεις στον κόσμο. Δεσπόζοντα ρόλο παίζει το βασίλειο Lythos, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο του κόσμου και αποτελεί το κέντρο της δύναμης των Θεϊκών Δράκων (Divine Dragons).

Όπως είναι αναμενόμενο, το παιχνίδι ακολουθεί την ιστορία του Alear, του νεότερου Θεϊκού Δράκου, και τον αγώνα του ενάντια στα κατακτητικά σχέδια του Σκοτεινού Δράκου Sombron, έναν αγώνα που διαρκεί περισσότερο από μια χιλιετία, με τις συνέπειες να είναι καταστροφικές για όλες τις αντιμαχόμενες πλευρές. Φυσικά, αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει στοιχεία της ιστορίας για την οποία δεν μπορούμε να μιλήσουμε ακόμα και που θα αναφέρουμε με περισσότερες λεπτομέρειες στο τελικό, αναλυτικό μας κείμενο για το παιχνίδι.

Θα κάνουμε μια αναφορά στο κομμάτι του οπτικού τομέα. Φαίνεται ότι η Intelligent Systems έχει κάνει σημαντική πρόοδο όσον αφορά στο κομμάτι των γραφικών. Η πρώτη μας αίσθηση, μετά το Three Houses, ήταν πως επιλέχθηκε ένα οπτικό στυλ που ταιριάζει περισσότερο σε mobile τίτλο και όχι σε μια main console. Φυσικά, η αίσθηση αυτή εξαφανίζεται πολύ σύντομα. Οι χαρακτήρες αποδίδονται με μια ιδιαίτερη anime αισθητική, που ταιριάζει γάντι στα πολύχρωμα, παραμυθένια περιβάλλοντα του Elyos και στο κεντρικό hub του παιχνιδιού.

Λιγότερα θέματα με το aliasing και σταθερότεροι ρυθμοί ανανέωσης καθώς εξερευνούμε το hub αποτελούν επίσης σημεία που θα ευχαριστήσουν μερίδα των παικτών που δυσκολεύτηκε στο Three Houses, και που σαφέστατα ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία μας. Η μουσική του τίτλου συνεχίζει να κινείται σε γνώριμα, σταθερά μοτίβα για τα δεδομένα της σειράς, ενώ οι fully-voiced διάλογοι επιστρέφουν ξανά για να αποτελέσουν ένα νέο δεδομένο για τους μελλοντικούς τίτλους της σειράς Fire Emblem.

Ωστόσο, η δυναμική της σειράς δεν έχει να κάνει με τον οπτικοακουστικό τομέα, ούτε με τη γενικότερη ιστορία. Το ενδιαφέρον βρίσκεται πάντα στο στρατηγικό gameplay του τίτλου και στο πώς εκτυλίσσονται οι μάχες, με τους χαρακτήρες μας να βρίσκονται πάντα στο μεταίχμιο ζωής και θανάτου. Αυτή τη φορά, όμως, ο τίτλος δίνει τη δυνατότητα της απεριόριστης αναίρεσης κινήσεων, αλλάζοντας ριζικά τη φύση του μηχανισμού όπως αυτός παρουσιάστηκε στο Shadows of Almia και στο Three Houses -πέρα από τις όποιες επιλογές δυσκολίας που τη μετριάζουν και αναιρούν το δεδομένο της οριστικής απώλειας ενός χαρακτήρα.

Οι μονάδες και οι κλάσεις που εξυπηρετούν συνεχίζουν να προσφέρονται απλόχερα όσο προχωράμε στην ιστορία, παρέχοντας στον παίκτη την απαραίτητη διαφοροποίηση που απαιτεί ένας αποτελεσματικός στρατός. Η ίδια η κίνηση στον χάρτη μπορεί να γίνει πιο φυσικά από ποτέ, με τη χρήση του αναλογικού μοχλού, αν και η επιλογή των τετραγώνων εξακολουθεί να παραμένει εκεί για όποιον παίκτη επιθυμεί ακριβέστερο έλεγχο και κινήσεις.

Με μεγάλη ικανοποίηση παρατηρήσαμε την επιστροφή του τριαδικού συστήματος των ισχυρών και των αδύναμων όπλων, χαρακτηριστικό που είχε παραληφθεί στο Three Houses. Με εξίσου μεγάλη ικανοποίηση μπορούμε επίσης να πούμε πως οι χάρτες μπορούν να γίνουν πολύ πιο επικίνδυνοι σε σχέση με το παρελθόν. Εκτός από τα εμπόδια που δυσκολεύουν την κίνηση και τις γνώριμες παγίδες του παρελθόντος, υπάρχουν και νέα εμπόδια που μπορούν λ.χ. να δυσχεράνουν την απόδοση μιας μονάδας στη μάχη. Επιπλέον, το Fire Emblem Engage είναι λιγότερο γενναιόδωρο σε σχέση με το παρελθόν, όσον αφορά σε προσφορά χρυσού και άλλων resources.

Το οικονομικό σύστημα του παιχνιδιού απαιτεί την προσεκτικότερη μελέτη και διαχείρισή του, καθώς πολύ συχνά ο παίκτης θα δυσκολευτεί να αναβαθμίσει τον εξοπλισμό του, ή να προμηθευτεί νέα όπλα λόγω έλλειψης πόρων. Μέχρι στιγμής, η αίσθηση που παίρνουμε σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού είναι η ίδια που αποκομίσαμε παίζοντας το Fire Emblem Fates: Conquest, γεγονός που για εμάς εξισορροπεί το κομμάτι των επιλογών που κάνουν το παιχνίδι πιο εύκολο και πιο προσβάσιμο σε αρχάριους παίκτες.

Και φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε το κομμάτι του gameplay που διαφοροποιεί εντελώς το Fire Emblem Engage από τους προκατόχους του. Πρόκειται, φυσικά, για τα Δαχτυλίδια των Εμβλημάτων (Emblem Rings). Κάθε ένα από αυτά περιλαμβάνει την αύρα ενός θρυλικού χαρακτήρα από παλαιότερους τίτλους της σειράς. Ο Alear, ως Θεϊκός Δράκος, έχει τη δυνατότητα αφύπνισης των Δαχτυλιδιών, με τον χαρακτήρα – Έμβλημα που τα κατοικεί να μπορεί να προσφέρει νέες ικανότητες και όπλα στον κάτοχό του.

Μέσω της διαδικασίας της Εμπλοκής (Engage) με τον Εμβληματικό ήρωα, ο κάτοχος του δαχτυλιδιού μπορεί να υποστεί μια ολική μεταμόρφωση που διαρκεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλλά μπορεί να αλλάξει ριζικά την πορεία της μάχης. Οι πειραματισμοί μας με τα Δαχτυλίδια δεν ήταν τόσο εκτενής όσο θα θέλαμε, λόγω και της πλοκής του τίτλου μέχρι και στο σημείο που βρισκόμαστε.

Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, χαιρόμαστε που παλαιότεροι ήρωες όπως ο Sigurd, αλλά και νεότεροι ήρωες όπως ο Byleth καταφέρνουν να «εμπλακούν» στον νέο τίτλο της σειράς και να προσφέρουν μια ανανεωμένη gameplay εμπειρία, με πολλά περιθώρια εξερεύνησης και πειραματισμού.

Μέχρι να ολοκληρώσουμε το παιχνίδι και να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, μπορούμε να πούμε με ευκολία πως το Fire Emblem: Engage αποτελεί έναν άξιο συνεχιστή της σειράς, ακολουθώντας τη γνώριμη μεν συνταγή, αλλά αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με το παρελθόν. Οι ικανότητες στη στρατηγική και την τακτική θα δοκιμαστούν εκ νέου, ενώ είναι βέβαιο πως το παιχνίδι θα απασχολήσει τους παίκτες για αρκετές ώρες, μέχρι την επόμενη, μεγάλη κυκλοφορία.

The post Fire Emblem Engage | Preview appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα