Τρίμηνο ρεκόρ για την βιομηχανία στην αγορά των Η.Π.Α.

Η ανοδική πορεία των video games συνεχίζεται ακάθεκτη.

Σύμφωνα με το The NPD Group το δεύτερο τρίμηνο Q2 από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2020, οι δαπάνες των καταναλωτών για video games ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο αγγίζοντας τα 11.6 δισεκατομμύρια δολάρια,

νούμερο που αντιστοιχεί σε 30% αύξηση από πέρυσι, και 7% από το Q1.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις software έφτασαν τα 10.2 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 28% από έτος σε έτος, με πρωταγωνιστές τα Animal Crossing: New Horizons, Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: Warzone, Candy Crush Saga, Candy Crush Soda Saga, Final Fantasy 7: Remake, Grand Theft Auto V, Mario Kart 8: Deluxe, Minecraft, NBA 2K20, Pokémon Go και The Last of Us: Part ΙΙ. Το Call of Duty: Modern Warfare παραμένει ο No. 1 τίτλος σε πωλήσεις για το έτος μέχρι στιγμής, με τα Animal Crossing: New Horizons και The Last of Us Part II να ακολουθούν στην δεύτερη και τρίτη θέση.

Όσον αφορά το hardware, οι πωλήσεις άγγιξαν τα 848 εκατομμύρια δολάρια, νούμερο που αντιστοιχεί σε άνοδο 57% από πέρυσι, με όλες τις κονσόλες ξεχωριστά να βλέπουν το ελάχιστο αύξηση 47% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η δαπάνη για αξεσουάρ έφτασε τα 584 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένη κατά 50%.

Τέλος, σύμφωνα με τον αναλυτή της NPD Mat Piscatella, ένας στους τρεις κατόχους κονσολών στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είχε αγοράσει και τις δύο κονσόλες μέχρι το τέλος του Q2, με το 82% να ασχολείται παράλληλα και με mobile gaming, ενώ θεωρεί ότι λόγω της πανδημίας το αυξημένο engagement rate θα επιταχυνθεί περαιτέρω και το επόμενο διάστημα.

Keywords
Τυχαία Θέματα