Ξεπερνώντας τα όρια του remaster: Οι βελτιώσεις του Mass Effect Legendary Edition

H ΕΑ και η Bioware έδωσαν στη δημοσιότητα μια συγκεντρωτική λίστα με όλες τις βελτιώσεις του Mass Effect Legendary Edition. Σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται πως μιλάμε για κάτι περισσότερο από remaster, καθώς παρουσιάζονται βελτιώσεις σε πολλά σημεία του τίτλου.

Συγκεντρωτικά, μπορούμε να αναφέρουμε τα εξής:

Βελτιωμένη μάχη

Με το σύστημα μάχης να ποικίλλει ανάμεσα στα παιχνίδια, οι δημιουργοί προσπάθησαν να προσφέρουν μια ομοιόμορφη εμπειρία μάχης. Σύμφωνα με τους δημιουργούς, θα υπάρχουν οι εξής

αλλαγές:

Ο Shepard θα μπορεί να τρέχει και εκτός μάχης.Οι melee επιθέσεις θα εκτελούνται, πλέον, με το πάτημα ενός κουμπιού.Θα υπάρχει αισθητή βελτίωση στο χειρισμό και την ευστοχία των όπλων. Όλοι οι εχθροί του πρώτου παιχνιδιού θα δέχονται ζημιά από headshots. Ammo mods (Anti-Organic, Anti-Synthetic, κ.α.) θα γίνονται διαθέσιμα ως loot σε κάθε σημείο του παιχνιδιού. Όλα τα όπλα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς προβλήματα από όλες τις κλάσεις. Οι ειδικεύσεις των όπλων όμως, όπως η ικανότητα να αναβαθμιστούν συγκεκριμένα όπλα, υπόκεινται στους περιορισμούς των κλάσεων.Τα όπλα θα μπορούν να κάνουν cool down γρηγορότερα.Η χρήση του medi-gel έχει βελτιωθεί.Θα υπάρχουν βελτιώσεις στο σύστημα διαχείρισης του inventory. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται μηχανισμοί ταξινόμησης αντικειμένων, χαρακτηρισμού αντικειμένων ως “Junk” και δυνατότητα πώλησης ή μετατροπής τους σε omni-gel. Ορισμένες ικανότητες έχουν τροποποιηθεί για καλύτερο balance.Οι δυνάμεις των όπλων έχουν βελτιωθεί. Η αποτελεσματικότητά τους έχει ενισχυθεί, ενώ η ενεργοποίηση μιας δύναμης μηδενίζει τα επίπεδα heat. Πρόσθετες βελτιώσεις στο gameplay

Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί, η ανάγκη να γεφυρωθούν οι gameplay διαφορές μεταξύ του πρώτου και των ακόλουθων τίτλων ήταν επιτακτική. Έτσι, προέβησαν στις ακόλουθες αλλαγές:

Τα μέλη της ομάδας μπορούν να ελεγχθούν αυτόνομα σε όλα τα παιχνίδια της σειράς.Κάποια boss fights δέχτηκαν μεταβολές για να γίνουν πιο δίκαια. Ωστόσο, εξακολουθούν να έχουν το δικό τους επίπεδο πρόκλησης.Το επίπεδο της κάλυψης βελτιώθηκε σε όλα τα παιχνίδια. Κάποιες αναμετρήσεις θα υποστηρίζουν δυνατότητα κάλυψης που δεν υπήρχε στο αρχικό υλικό. Η λειτουργία εισόδου και εξόδου κάλυψης θα λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Ο τρόπος απονομής πόντων εμπειρίας έχει ισορροπήσει στο πρώτο παιχνίδι.Τα ammo drops έχουν εξισορροπηθεί στο Mass Effect 2.Το Mako

Από τις αλλαγές δεν θα μπορούσε να ξεφύγει το M-35 Mako, το οποίο λειτουργεί καλύτερα από ποτέ. Για την ακρίβεια, οι παίκτες θα μπορούν να περιμένουν τις εξής αλλαγές:

Βελτιωμένος χειρισμός, με εφαρμογή βαρύτερων physics που θα μετριάζουν το φαινόμενο ολίσθησης. Βελτιωμένος χειρισμός κάμερας.Γρηγορότερη επαναφόρτιση ασπίδων.Νέοι προωθητήρες θα προσφέρουν νέα επίπεδα επιτάχυνσης. Ο ρυθμός επαναφόρτισής τους θα διαφοροποιείται από τους αντίστοιχους για τα άλματα. Δεν θα αφαιρούνται πόντοι εμπειρίας κατά τη χρήση του Mako.Η επαφή με τη λάβα θα προκαλεί σταδιακή ζημιά και δεν θα οδηγεί σε μήνυμα Αποτυχίας της Αποστολής. Ενοποίηση και εκσυγχρονισμός της τριλογίας

Από τις επιλογές παραμετροποίησης του Shepard, μέχρι την εφαρμογή του πρόσθετου υλικού, η συνολική εμπειρία προσαρμόστηκε σε όλα τα παιχνίδια. Οι παίκτες θα πρέπει να περιμένουν τις εξής αλλαγές:

Νέος, ενοποιημένος launcher για τα τρία παιχνίδια. Οι επιλογές γλώσσας και υποτίτλων θα είναι κοινές για όλα τα παιχνίδια. Τα saves, όμως, θα εξακολουθούν να είναι συνδεδεμένα με τα αντίστοιχα παιχνίδια. Ενημερωμένος δημιουργός χαρακτήρα, κοινός για όλα τα παιχνίδια. Το default μοντέλο της θηλυκής Shepard θα είναι κοινό σε όλα τα παιχνίδια. Τα επιτεύγματα σε όλα τα παιχνίδια της τριλογίας έχουν ενημερωθεί. Νέα επιτεύγματα έχουν προστεθεί, ενώ άλλα θα μεταφέρουν την πρόοδο σε όλα τα παιχνίδια. Κάποια έχουν αποκτήσει νέο όνομα και κάποια άλλα έχουν καταργηθεί. Για λόγους ισορροπίας, όλα τα πρόσθετα όπλα έχουν ενσωματωθεί οργανικά μέσα στο παιχνίδι, αντί να είναι διαθέσιμα από την αρχή. Θα μπορούν είτε να αγοραστούν, είτε να τα αποκτήσουμε μέσω έρευνας. Εξαιρούνται τα Recon Hood και Cerberus Ajax Armor, τα οποία και θα είναι διαθέσιμα από την αρχή.Θα υπάρχουν πρόσθετες gameplay και quality of life βελτιώσεις. Ο ήχος έχει ρεμιξαριστεί και ενισχυθεί και εκατοντάδες bugs έχουν εξαλειφθεί. Η έκδοση υπολογιστών θα υποστηρίζει συμβατότητα DirectX 11 και screen ratio 21:9.Εξισορρόπηση του Galaxy at War

Ο πόλεμος για το γαλαξία είναι το επίκεντρο του Mass Effect 3. Ως εκ τούτου, το Galaxy at War έχει επανασχεδιαστεί για το Mass Effect: Legendary Edition. Για παράδειγμα, η χρήση της εφαρμογής που συνόδευε το παιχνίδι, ή τα χαρακτηριστικά από το multiplayer κομμάτι, δεν θα απαιτούνται πλέον. Σε κάθε περίπτωση, η αναμέτρηση με τους Reapers θα είναι απαιτητική.

Ακολουθεί το βίντεο με τις αλλαγές και τις βελτιώσεις. Το ραντεβού με τους δημιουργούς ανανεώνεται για την επόμενη εβδομάδα, καθώς θα μιλήσουν για τη δουλειά τους στον οπτικό τομέα. Υπενθυμίζουμε πως το Mass Effect Legendary Edition αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 14 Μαΐου του 2021.

The post Ξεπερνώντας τα όρια του remaster: Οι βελτιώσεις του Mass Effect Legendary Edition appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα