Darkfall Unholy Wars: Η συνέντευξη

Tο νέο MMORPG της Aventurine αποκαλύπτεται!

Την Παρασκευή είχαμε την ευκαιρία να φιλοξενήσουμε στην εκπομπή Users δύο σημαντικά στελέχη της Aventurine που δουλεύεουν για το Darkfall Unholy Wars και να τους..."ξεζουμίσουμε" προκειμένου να μάθουμε πολλές σημαντικές πληροφορίες για το νέο MMORPG που ετοιμάζουν!

Ο Adam Οικονομόπουλος είναι Creative

Manager στην εταιρεία του Αμαρουσίου για πάνω από τέσσερα χρόνια. Ο ρόλος του είναι να επιβλέπει τους designers που δημιουργούν τα γραφικά και το user interface. Ο Βαγγέλης Καλαϊτζής είναι Game Designer και υπεύθυνος για το gameplay experience των παικτών. Με απλά λόγια, τον βασικό πυρήνα ενός MMORPG. Για την συνέντευξη που θα διαβάσετε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ελληνική community του Darkfall απ’ το επίσημο ελληνικό forum και ιδιαίτερα τους παίκτες Galadurn, Plaka mekaneis, Valkyrior και AseldingVentus που υπέβαλαν και τις περισσότερες ερωτήσεις της συνέντευξης ζωντανά στον αέρα της εκπομπής.

GameWorld: Ας ξεκινήσουμε από τα πρώτα βήματα ενός αρχάριου στο παιχνίδι. Στο Darkfall Online το loot ήταν ελάχιστο. Οι νέοι παίκτες σκότωναν για παράδειγμα τα goblins και λάμβαναν λίγο gold και κάποια πενιχρά items. Σκοπεύετε να αυξήσετε τα mob drops;
Βαγγέλης Καλαϊτζής: Έχουμε επανασχεδιάσει τα mob drops. Στα μικρά το loot έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα, ενώ στα μεγαλύτερα υπάρχει περισσότερο loot, ακριβώς γιατί θέλαμε να έχουμε μεγαλύτερο activity σε αυτές τις περιοχές.
Adam Οικονομόπουλος: Είναι το λεγόμενο “Risk vs Reward” (ρισκάρω για να έχω ανταμοιβή). Όσο πιο επικίνδυνο είναι το μέρος, τόσο υψηλότερο είναι το reward.

GW: Θα δούμε πάλι τα μικρά mobs να μην πετάνε καθόλου loot;
ΒΚ:, Όχι, όλα τους θα πετάνε κι αυτό γιατί ορισμένοι παίκτες μπερδεύονταν όταν δεν εμφανιζότανε τάφος για loot και νόμιζαν ότι είναι κάποιο bug.

Watch YouTube video

GW: Μιας και μιλάμε για νέους παίκτες, τι θα κάνετε για να τους προστατέψετε; Θυμάμαι στο Darkfall οι νέοι παίκτες ξεκινούσαν το πρώτο τους quest, π.χ. για να σκοτώσουν goblins ή trolls και λίγο αργότερα εμφανιζότανε ένας “κόκκινος” παίκτης (εχθρικού race, π.χ. Human εναντίον Ork) και τους έκοβε φέτες κάνοντας loot το gold και τα σημαντικά αντικείμενά τους.
ΒΚ: Έχουμε κάνει πολλές αλλαγές κι αυτό ήταν πάντοτε κάτι που θέλαμε να διορθώσουμε. Είχαμε πολλούς νέους παίκτες που ξεκινούσαν και που το περιβάλλον ήταν εχθρικό για αυτούς ή που έπαιζαν λίγο και μετά έκαναν quit. Έπρεπε να το αλλάξουμε αυτό ώστε το παιχνίδι να είναι πιο διασκεδαστικό για αυτούς.
AO: Το Darkfall είναι ένα δύσκολο και σκληρό παιχνίδι. Ο κάθε παίκτης έχει διαφορετικό ρυθμό στο πως προσαρμόζεται στο Darkfall, κατανοεί τη φιλοσοφία του και εν τέλει παραμένει σε αυτό. Θέλαμε επίσης όλοι οι έμπειροι παίκτες που αφιερώνουν πολύ χρόνο για να παίζουν, να ανακαλύψουν πως παίζεται το παιχνίδι και να βρουν το ρόλο τους σε αυτό, ώστε να μεταβούν σε δυσκολότερα μέρη για να πολεμήσουν. Για αυτούς τους λόγους στο Darkfall Unholy Wars δημιουργήσαμε τις

Keywords
Τυχαία Θέματα