Dead Space review

14:08 9/2/2023 - Πηγή: Game 2.0

Αν θελήσουμε να μιλήσουμε για την αρχική τριλογία sci-fi τρόμου Dead Space σίγουρα θα χρειαστούμε ένα ολόκληρο ξεχωριστό αφιέρωμα. Μια αυθεντική εμπειρία τρόμου που στοίχειωσε εξίσου το μυαλό και την καρδιά μας εκείνα τα χρόνια και άφησε το δικό της μοναδικό αποτύπωμα. Η δημιουργία ενός remake του πρώτου Dead Space πλήρως εναρμονισμένου στην τεχνολογία και τις δυνατότητες του σήμερα σίγουρα δεν αποτελεί κάποιο περίεργο γεγονός. Γι αυτούς που έζησαν όλα τα στάδια της τριλογίας, από την

ενθουσιώδη αρχή μέχρι τον αποκαρδιωτικό (σε σύγκριση με τους δύο πρώτους τίτλους πάντα) επίλογο, είναι η επιτομή της γνωστής φράσης «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη». Η Μotive ανέλαβε την δύσκολη αποστολή να ακολουθήσει τα χνάρια της Visceral Games και μας δίνει ένα remake ανώτερο σε όλους τους τομείς, με πολλά νέα στοιχεία και αλλαγές, αλλά ταυτόχρονα πιστό στο πνεύμα του αρχικού τίτλου.

Το Dead Space αφηγείται την ιστορία του Isaac Clarke, τεχνικού σε ένα διαστημόπλοιο υποστήριξης. O Ιsaac δέχεται ένα σήμα έκτακτης ανάγκης από την αγαπημένη του Nicole, η οποία εργάζεται σε μια τεράστια διαστημική βάση εξόρυξης, τo Ιshimura. Έπειτα από την επείγουσα κλήση, το Ishimura πέφτει σε σιγή ασυρμάτου, κάτι που οδηγεί τον Isaac και το πλήρωμα του να σπεύσουν για βοήθεια. Καθώς φτάνουν στην βάση και ξεκινούν την εξερεύνηση στο εσωτερικό της, ανακαλύπτουν με τον χειρότερο τρόπο τα απόκοσμα γεγονότα που μετέτρεψαν το Ishimura σε «πλοίο-φάντασμα». Νέες θανατηφόρες μορφές ζωής που κρύβονται και παραμονεύουν στα σκοτάδια οδηγούν τον πρωταγωνιστή μας να χωριστεί από την ομάδα του και να ξεκινήσει ένα μοναχικό και επικίνδυνο ταξίδι επιβίωσης και αναζήτησης των αγαπημένων του προσώπων.

Η ιστορία του παιχνιδιού έχει γενικά βάθος και ανατροπές, ενώ δεν λείπει και το συναισθηματικό υπόβαθρο που κτίζεται μεταξύ του Isaac και της αγαπημένης του. Πέρα από την δραματική περιπέτεια, υπάρχει και μια ανθρώπινη ιστορία που έχει κάποια κλισέ, αλλά καταφέρνει να κουβαλάει ειδικό βάρος με την εξέλιξη της. Συμπληρωματικά στο remake έχει προστεθεί πλήθος νέων διαλόγων και ηχητικών εγγραφών που προχωρούν ένα βήμα παραπάνω την υπόθεση, εστιάζοντας σε λεπτομέρειες που δεν αναλύονταν στον αρχικό τίτλο, όπως πχ η ιστορία της ΝIcole. Όλα αυτά βέβαια έχουν μικρή σημασία γιατί όταν ο τρόμος και η προσπάθεια επιβίωσης αναλαμβάνουν τα ηνία και αρχίζουν τα πρώτα καρδιοχτύπια, το σενάριο και κάθε ρομαντισμός παίρνουν δευτερεύων ρόλο. Η ανάπτυξη και η εξέλιξη των χαρακτήρων έρχονται ως συνοδευτικά της δράσης, σαν διάλειμμα ανακούφισης ανάμεσα στη φρίκη και το μακελειό.

Το παιχνίδι έχει πέντε επιλογές δυσκολίας, από το ευκολότερο που είναι το story, μέχρι το impossible. Ανάλογα με την δυσκολία, ξεκλειδώνετε στο τέλος ειδικές ανταμοιβές που ποικίλλουν από νέες στολές, χρήματα και αναβαθμίσεις μέχρι και το θρυλικό όπλο hand cannon πλήρως ανανεωμένο. Το παιχνίδι τείνει περισσότερο προς action horror παρά survival horror, καθώς οι μάχες και η δράση είναι έντονες και συνεχείς, ενώ ο πρωταγωνιστής έχει πολλά εφόδια και πλούσιο χώρο στο inventory του για να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες. Ξεκινώντας δεν γίνεται να μην θαυμάσετε την καθαρή από πληροφορίες οθόνη, κάτι που ξεκουράζει το μάτι και σας επιτρέπει να επικεντρωθείτε πλήρως στα τεκταινόμενα. Όλες οι ζωτικές ενδείξεις αποτυπώνονται έξυπνα στη στολή και στον οπλισμό του Isaac, ενώ το άνοιγμα του inventory γίνεται διαδραστικά χωρίς να διακόπτει τη ροή του παιχνιδιού.

Υπάρχει ένας λεπτομερής χάρτης που σας καθοδηγεί σε κάθε σας βήμα και ίσως ένα από τα ευκολότερα συστήματα καθοδήγησης του παίκτη με την μορφή μιας μπλε γραμμής που τρέχει μπροστά και σας δείχνει το σωστό δρόμο. Λόγω βέβαια της πολυπλοκότητας των επιπέδων με τους πολλούς ορόφους και τα ταξίδια με τους ανελκυστήρες, υπάρχουν φορές που χάνεστε ψάχνοντας κάποιο μυστικό κλειδωμένο δωμάτιο. Το Ishimura μπορεί να είναι χαοτικό αλλά καταφέρνει με ένα μαγικό τρόπο να συνδέει άριστα και με μηδενικούς χρόνους φορτώματος τα επίπεδα μεταξύ τους. Η ελευθερία μετακίνησης στο τεράστιο διαστημόπλοιο μέσω ενός εσωτερικού τραμ που ενώνει κάθε περιοχή σας διευκολύνει κάνοντας τα (δυστυχώς απαραίτητα) πισωγυρίσματα λιγότερο επώδυνα.

Ίσως το μεγαλύτερο ατού του παιχνιδιού, στο οποίο πρέπει να σταθούμε, είναι η ατμόσφαιρα και το πώς καταφέρνει να δημιουργήσει όλα τα κατάλληλα συναισθήματα για να σας απορροφήσει πλήρως στον κόσμο του. Το παιχνίδι δεν επαναπαύεται με γνωστά φθηνά κόπλα εκφοβισμού που υπάρχουν απλώς να σας «ταρακουνήσουν». Η απειλή είναι πραγματική, συνεχής και συνήθως ο οποιοσδήποτε θόρυβος, κραυγή ή σύρσιμο που ακούτε καταλήγει σε κάποια μάχη μέχρις εσχάτων. Η επιθετικότητα των εχθρών και η τακτική τους να έρχονται εναντίον σας σε ομάδες και να σας κυκλώνουν δεν σας αφήσουν να χαλαρώσετε ούτε λεπτό. Τo Ishimura σε πλήρη παρακμή, σχεδόν διαλυμένο, συνθέτει ένα τέλειο κλειστοφοβικό σκηνικό στο οποίο η ελπίδα παραπαίει. Φωτισμοί που τρεμοπαίζουν και φανερώνουν στιγμιαία τερατώδεις μορφές, δωμάτια γεμάτα μωρά σε πειραματικούς θαλάμους και πολλά άλλα παραδείγματα που δοκιμάζουν τις αντοχές σας και σας κάνουν νευρικό σε κάθε ήχο, σε κάθε κραυγή.

Ένα νέο στοιχείο που συμβάλλει στην δημιουργία ατμόσφαιρας είναι ο οδηγός έντασης. Μια τεχνολογία που στοχεύει στην τυχαία δημιουργία γεγονότων, ανάλογα με το παικτικό στιλ σας. Αυτό στην θεωρία σημαίνει ότι κάθε φορά που παίζετε λειτουργεί ένας αλγόριθμος που προσαρμόζεται στην πρόοδό σας, φροντίζει να διατηρεί το στοιχείο της έκπληξης και να σας κρατάει σε εγρήγορση. Στη πράξη σημαίνει ότι οι εχθροί πετάγονται μπροστά σας σε διαφορετικά σημεία, ενώ υπάρχουν αλλαγές και στα περιβάλλοντα με ξαφνικές ομίχλες, δηλητηριώδη ατμόσφαιρα κτλ. Οφείλω βέβαια να ομολογήσω ότι έπειτα από δύο playthroughs (όσο γράφονται αυτές οι γραμμές βρίσκομαι στο τρίτο) δεν παρατήρησα κάποια τρομακτική αλλαγή στην ροή των γεγονότων που να ξαφνιάζει και να δικαιολογεί την ύπαρξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας, πέρα από ελάχιστες στιγμές που είναι αμελητέες συνολικά στο παιχνίδι.

Το Ishimura είναι ένας αφιλόξενος χώρος, αλλά ο Isaac για καλή του τύχη έχει τα κατάλληλα εφόδια για να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες. Πολύ νωρίς στο παιχνίδι αποκτάτε ειδικές ικανότητες που σας δίνουν ένα μικρό αβαντάζ ενάντια στους εχθρούς. Ο Isaac μπορεί να παγώνει τον χρόνο και τους εχθρούς για μικρό χρονικό διάστημα, αποκτώντας ένα τακτικό πλεονέκτημα και εναλλακτικό σχέδιο δράσης σε μια δύσκολη στιγμή. Το πάγωμα του χρόνου έχει εφαρμογή και στους γρίφους, καθώς μερικές πίστες προϋποθέτουν γρήγορο πέρασμα από θανατηφόρες παγίδες ή πόρτες. Ο πρωταγωνιστής έχει επίσης ικανότητα τηλεκίνησης μετατρέποντας τα ίδια του τα χέρια σε εργαλεία καταστροφής και το περιβάλλον γύρω του σε πεδίο εκμετάλλευσης και δημιουργίας φονικών όπλων. Σχεδόν κάθε αντικείμενο που υπάρχει στις πίστες μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν όπλο και να κάνει την ανάλογη ζημιά. Εκρηκτικά βαρέλια, πυροσβεστήρες, δοκάρια, ακόμα και τεμαχισμένα μέλη μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν δόρατα που εκτοξεύονται και καρφώνονται με δύναμη στους εχθρούς. Λόγω της αντοχής των εχθρών (κυρίως στα υψηλά επίπεδα δυσκολίας) η τακτική μελέτη του περιβάλλοντος κρίνεται πολύ χρήσιμη και αναγκαία αν θέλετε να επιβιώσετε. Οι ικανότητες, όπως και η υγεία σας, αντικατοπτρίζονται οπτικά στην στολή του Isaac και είναι όλες αναβαθμίσιμες.

Μπορεί οι παραπάνω ικανότητες να είναι πολύ χρήσιμες αλλά το Ishimura είναι τέρμα αρρωστημένο και το άδειασμα ενός γεμιστήρα η μοναδική γιατρειά. Τα όπλα που έχει ο Isaac στην διάθεση του για να επιβιώσει είναι αρκετά και τα ανακαλύπτετε σταδιακά στις πίστες του παιχνιδιού. Υπάρχουν συνολικά επτά όπλα, από το παλιό και αγαπημένο plasma cutter μέχρι το ισοπεδωτικό force gun, που έχουν νέες δυνατότητες, καθώς και εναλλακτικά πυρά (πχ το pulse rifle έχει ένα τρομερό grenade launcher για διαχείριση πλήθους). Η αναβάθμισή τους γίνεται σε ειδικούς πάγκους που προσφέρουν μια γενική εικόνα του κάθε όπλου καθώς και την συνολική αναβάθμιση που έχει υποστεί. Το πλήρες πακέτο αναβαθμίσεων για όλα τα όπλα και τη στολή σας ξεκλειδώνεται αφού βρείτε ειδικά σχέδια και τα αγοράσετε από μαγαζιά που προσφέρουν πυρομαχικά, υγεία και αναβαθμίσεις, έναντι χρηματικού ποσού. Ένα πλήρως αναβαθμισμένο όπλο είναι το κλειδί της επιτυχίας σε δύσκολες καταστάσεις.

Κάθε όπλο έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του ενώ η αίσθηση που αφήνει με την χρήση του είναι πολύ ικανοποιητική. Οι φονικές ομοβροντίες που πέφτουν σκληρά πάνω στα κορμιά των εχθρών, η ένταση και η σφοδρότητα των διαμελισμών, σε συνδυασμό με τον κοφτό, διακριτικό ήχο ανάκρουσης, σας κάνουν να νιώθετε σαν άγγελος θανάτου. Κάποια από αυτά έχουν χρήση μαζικής εκκαθάρισης του πεδίου από εχθρικές απειλές, ενώ κάποια άλλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν παγίδες που τοποθετούνται στο πάτωμα, καλύπτοντας έτσι τα νώτα σας. Το πρόβλημα είναι ότι χρειάζεται σωστή διαχείριση πόρων γιατί, παρόλο που υπάρχει μια γενναιόδωρη ροή απόκτησης πυρομαχικών, μια λάθος προσέγγιση και τρόπος δράσης μπορεί να σας κοστίσει, κυρίως αργότερα προς το τελευταίο απαιτητικό μέρος του παιχνιδιού.

Οι μάχες είναι φρενήρεις, ξαφνικές και ανελέητες. Υπάρχει μια συνδυαστική αρμονία στον σχεδιασμό των επιπέδων και στην εμφάνιση των εχθρών που χτίζει με αγωνιώδη, κλειστοφοβικό τρόπο την έναρξη της κάθε μάχης. Όπως όταν έχει νηνεμία πριν την καταιγίδα, νιώθετε με την είσοδο σας σε κάθε περιοχή ότι υποβόσκει ένας εκκολαπτόμενος αναβρασμός που περιμένει τις κινήσεις και την πρόοδό σας για να μετατραπεί σε ένα φονικό ξέσπασμα. Έχει γίνει ένας πολύ ωραίος ανασχεδιασμός όσον αφορά την κατανόηση του μεγέθους ζημιάς που δέχονται οι εχθροί, καθώς με κάθε χτύπημα (ανάλογα με την σφοδρότητα) βλέπετε σταδιακά αφαίρεση και κάψιμο της σάρκας, μέχρι το τελειωτικό χτύπημα. Επανασχεδιασμένες πλήρως είναι και οι μάχες σε μηδενική βαρύτητα, που απαιτούν τελείως διαφορετική προσέγγιση. Η έλλειψη προσανατολισμού, το αχανές περιβάλλον γεμάτο συντρίμμια και η ελεύθερη αιώρηση προς πάσα κατεύθυνση, κάνουν τους εχθρούς πιο δύσκολα αντιληπτούς και μια αιφνιδιαστική επίθεση περισσότερο πιθανή.

Μιλώντας για εχθρούς, τα necromorphs είναι αιμοδιψή τέρατα που έχουν κατακλύσει το Ishimura, σας κυνηγάνε με μανία καλύπτοντας εύκολα μεγάλες αποστάσεις και έχουν την τάση να εμφανίζονται απότομα μπροστά σας προκαλώντας πανικό. Υπάρχουν αρκετά είδη εχθρών με διαφορετικές τακτικές επιθέσεων. Σας περιμένουν επίσης τρία μεγάλα boss που απαιτούν «ειδική μεταχείριση». Έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να σας μεταφέρουν νευρικότητα, καθώς τα μικρά ψήγματα ανθρώπινης παρουσίας κάτω από τερατώδες κέλυφος λειτουργούν σαν μακάβρια υπενθύμιση ότι κάποτε ήταν άνθρωποι. Σε αντίθεση με ότι ισχύει συνήθως σε άλλα παιχνίδια, εδώ το αδύνατο σημείο τους δεν είναι το κεφάλι αλλά τα άκρα τους και είναι αρκετά ανθεκτικά, καθώς συνεχίζουν να έρχονται κατά πάνω σας ακόμα και αν τους κόψετε και τα δύο πόδια.

Αξίζει να σταθούμε και να αναφερθούμε εκτενώς στο επιπλέον περιεχόμενο και τις αλλαγές που έχουν γίνει με την προοπτική να επεκτείνουν τη συνολική διάρκεια του παιχνιδιού, εμβαθύνοντας περισσότερο σε πρόσωπα και καταστάσεις που ήταν στο περιθώριο αρχικά. Υπάρχουν τρεις νέες και πρωτότυπες δευτερεύουσες αποστολές που τρέχουν παράλληλα με την κύρια αποστολή και σας κρατάνε απασχολημένο. Απαιτούν πλήρη εξερεύνηση στα διάφορα κεφάλαια του παιχνιδιού με αρκετά πισωγυρίσματα και προσφέρουν αρκετά μυστικά και αναβαθμίσεις ως ανταμοιβή. Η κυριότερη προσθήκη είναι το νέο εναλλακτικό τέλος, για το οποίο πάντως έχω κάποιες ενστάσεις. Καταρχήν για να μπορέσετε να ξεκλειδώσετε το εναλλακτικό φινάλε πρέπει να παίξετε αναγκαστικά δεύτερη φορά το παιχνίδι, από την αρχή μέχρι το τέλος. Η πρόοδος και οι αναβαθμίσεις σας ευτυχώς μεταφέρονται, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Υπάρχουν ειδικές προϋποθέσεις για να δείτε το εναλλακτικό τέλος, που απαιτούν να βρίσκετε σε κάθε επίπεδο ειδικά αντικείμενα (κάποια από τα οποία είναι πολύ καλά κρυμμένα) και να τα φέρετε σε ένα ειδικό βωμό. Αν χάσετε έστω και ένα από αυτά και δεν έχετε κάποιο προηγούμενο save, τότε συγχαρητήρια ατυχήσατε. Πολύ θετική η προσθήκη εναλλακτικού φινάλε, αλλά έπρεπε να επιβραβεύει την προσπάθεια του παίκτη και όχι να τον κουράζει με αναζητήσεις μικροσκοπικών κρυμμένων αντικειμένων. Τουλάχιστον το εναλλακτικό φινάλε, παρότι αποτελεί μια μικρή κινηματογραφική σκηνή, είναι μακάβριο και ανησυχητικό όσο χρειάζεται και θέτει τα σωστά θεμέλια για την πολυπόθητη συνέχεια.

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι πλήρως αναβαθμισμένα και προκαλούν δέος με την λεπτομέρειά τους. Σε όποιες σκηνές υπάρχουν πλάνα εξωτερικών χώρων και του αχανούς διαστήματος, η προοπτική βάθους ζαλίζει και σας μεταφέρει την αίσθηση απόγνωσης ότι είστε παγιδευμένος και μόνος σε μια τεράστια φωλιά τεράτων. Οι εσωτερικοί χώροι επίσης είναι καλοσχεδιασμένοι, με τρομερά εφέ και παιχνιδίσματα του φωτός, ενώ η εγκατάλειψη και η απελπισία απλώνονται παντού. Υπάρχουν τεράστιες περιοχές μέσα στη βάση που προσφέρουν εντυπωσιακή θέα από κάθε οπτική γωνία, κυρίως αν έχετε τη δυνατότητα να αιωρηθείτε υπό την έλλειψη βαρύτητας. Όσον αφορά το κλίμα τρόμου, συναντάτε διαμελισμένους στο πάτωμα υπό το πενιχρό φως κεριών, αιματοβαμμένους τοίχους και αηδιαστικά τερατόμορφα πλοκάμια που σας κάνουν να νιώσετε σήψη και δυσωδία στο πετσί σας. Τα μοντέλα των χαρακτήρων, παρόλο που είναι πλήρως αναβαθμισμένα και έχουν αρκετές αλλαγές (πχ ηλικιακά), δεν εντυπωσιάζουν, ειδικά σε σύγκριση με αυτά πρόσφατων τίτλων όπως το Callisto Protocol. Τέλος, υπάρχουν δύο κλασικές επιλογές γραφικών -ανάλυση ή απόδοση- με την δεύτερη να συστήνεται λόγω του υψηλού framerate που είναι πολύ χρήσιμο στις έντονες και απαιτητικές μάχες.

Στον τομέα του ήχου, ετοιμαστείτε να βάλετε σε δοκιμασία την άτυχη καρδιά σας, γιατί το παιχνίδι συνθέτει για εσάς την πιο δυσοίωνη μελωδία. Κλάματα μωρών, στοιχειωμένα νανουρίσματα, υπόκωφοι θόρυβοι και συρσίματα σε σωλήνες και αεραγωγούς, σε συνδυασμό με την αγχωτική μουσική που αυξομειώνεται σε ένταση ανάλογα με την δράση, δεν σας αφήνουν να ησυχάσετε στιγμή. Οι δύο κεντρικοί χαρακτήρες (Isaac και Νicole) παίζονται από τους αρχικούς ηθοποιούς, ενώ οι υπόλοιποι χαρακτήρες έχουν νέους ηθοποιούς. Οι ερμηνείες είναι ως επί το πλείστον άριστες. Σημαντική λεπτομέρεια η προσθήκη φωνής και στον πρωταγωνιστή, ο οποίος πια έχει γνώμη, προσωπικότητα, απαντάει και συναναστρέφεται με το πλήρωμα και τους γύρω του, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε στον αρχικό τίτλο όπου ήταν απλώς ακροατής των συζητήσεων και αποδέκτης πληροφοριών.

Το Dead Space διατηρεί όλα τα θετικά του original που αγαπήθηκαν τόσο πολύ και ταυτόχρονα εισάγει νέες τεχνολογίες και καινοτομίες διορθώνοντας τα όποια κακώς κείμενά του. Πρόκειται για μια απόλυτα χορταστική περιπέτεια, που ελπίζουμε να έχει και συνέχεια με remake του Dead Space 2 (που είναι και το καλύτερο της τριλογίας). Επενδύστε... χωρίς φόβο και προσδεθείτε για ένα εφιαλτικό ταξίδι στο διάστημα, το οποίο δεν έμοιαζε ποτέ τόσο ζωντανό.

Τρομακτική ατμόσφαιραΧορταστικές μάχεςΠλούσιο έξτρα περιεχόμενοΑναβαθμισμένα γραφικάΟ πρωταγωνιστής έχει φωνή και προσωπικότηταΕναλλακτικό φινάλε που δίνει κίνητρο για επιπλέον ενασχόληση……αλλά ζητάει υπερβολικά πολλά από τον παίκτηΟ οδηγός έντασης δεν προσφέρει όσα υπόσχεταιΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS5, Xbox Series X/S, PCΑΝΑΠΤΥΞΗ:EA MotiveΕΚΔΟΣΗ:EAΔΙΑΘΕΣΗ:Bandai Namco Hellas

Game20.gr, το Άσυλο των gamers

Keywords
space, space, games, νέα, ηνία, hand, cannon, survival, δραση, μπλε, τραμ, σημαίνει, οφείλω, gun, pulse, grenade, εμφάνιση, boss, ψήγματα, φως, original, xbox, series, namco, κινηση στους δρομους, Καλή Χρονιά, αλλαγη ωρας 2012, τελος του κοσμου, εξτρα, μακελειο, ηνία, βημα, γνωμη, γωνια, εργαλεια, μουσικη, μωρα, παιχνιδια, τυχη, υγεια, φως, boss, games, αλγοριθμος, ανησυχητικο, αρμονια, ασυλο, ατμοσφαιρα, αφαιρεση, βοηθεια, βρειτε, γεγονοτα, γεγονος, γινει, γινεται, δεος, διαστημα, δυναμη, δυνατοτητα, δειτε, δειχνει, δωματια, εγινε, εγρηγορση, εφε, ευκολα, υπαρχει, εκρηκτικα, ελευθερια, ελλειψη, ελπιδα, εμφάνιση, εξελιξη, επρεπε, επτα, ερχονται, εχθροι, τεχνολογια, ζημια, ζωης, ιδια, υποθεση, ισχυει, θεα, θορυβος, θεωρια, εικονα, ηχο, καψιμο, κελυφος, κυρια, κλιμα, λαθος, λεπτομερειες, λειπει, ματι, μελωδια, μυστικο, μπλε, μικρο, μοντελα, μορφη, μυαλο, μυστικα, νανουρισματα, νηνεμια, νωτα, ομαδα, οδηγος, οθονη, οπτικα, οφείλω, πεδιο, περιβαλλον, ροη, πορτες, ρομαντισμος, ρολο, σεναριο, σιγουρα, συνεχεια, σηψη, συγχαρητηρια, σκηνες, σχεδια, σχεδιο, σωληνες, ταξιδια, ταση, τρια, φθηνα, φωλια, φωνη, φορα, ψήγματα, αδυνατο, cannon, δωματιο, εφαρμογη, ειδη, εξυπνα, grenade, gun, hand, κειμενα, κληση, καρδια, μελετη, μπροστα, namco, original, ομαδες, πακετο, παιχνιδι, πληροφοριες, ποδια, pulse, series, σημαίνει, σημα, σκηνη, survival, σωστο, ταξιδι, θετικα, χαοτικο, χερια
Τυχαία Θέματα