Epic: Tα παιχνίδια έχουν γίνει πανεύκολα

Μία από τις πάμπολλες αλλαγές που έφερε στο gaming η τωρινή γενιά συστημάτων είναι η τρέλα των developers με την «κινηματογραφικότητα» και τον εντυπωσιασμό, εις βάρος του ίδιου του gameplay. Έχουμε μπουχτίσει από παιχνίδια που παίρνουν τον παίκτη από το χεράκι και δεν τον αφήνουν να παίξει «ελεύθερα» ούτε στιγμή, θυμίζοντας έτσι περισσότερο interactive ταινίες, παρά κανονικά video games. Αυτό το διαπιστώνει και ο Cliff Bleszinski, της Epic, ο οποίος πιστεύει ότι, στην

προσπάθειά τους να προσελκύσουν ευρύτερο κοινό, οι developers έχουν κάνει τα παιχνίδια πιο γραμμικά και εύκολα. Σύμφωνα με τον Bleszinski, οι gamers έχουν κουραστεί και ζητούν παιχνίδια που απαιτούν προσπάθεια, όπως τα Demons Souls και Dark Souls. Πάντως, το επόμενο υπερπαιχνίδι της Epic, το πολυαναμενόμενο Gears of War: Judgement, κάθε άλλο παρά εύκολο θα είναι. Ο Cliffy B. υπόσχεται ότι θα μας κάνει να… ιδρώσουμε και να φοβόμαστε τους Locust ξανά. Ελπίζω να τα καταφέρει, γιατί… διψάω για δυσκολία! Εσείς;

Keywords
Τυχαία Θέματα