FIFA 12 Review

O μεγαλύτερος αντίπαλος του FIFA πλέον δεν είναι το PES, αλλά ο ίδιος του ο εαυτός. Έχοντας στρογγυλοκαθίσει στην κορυφή τα τελευταία χρόνια, υπάρχει ο κίνδυνος η ΕΑ να επαναπαυτεί στις δάφνες της και να αρχίσει να μας δίνει τα ίδια και τα ίδια, όπως η Konami κάποτε. Πέρσι έδωσα 8.5 στο κατά τ’ άλλα πολύ καλό FIFA 11, γιατί σαν παιχνίδι μου έδειχνε ακριβώς αυτό – δηλαδή
ότι η εξέλιξη/βελτίωση από τη μία έκδοση του FIFA στην επόμενη αρχίζει και περιορίζεται. Έκλεισα το review του παιχνιδιού κρούοντας το καμπανάκι του -μικρού είναι η αλήθεια- κινδύνου για το μέλλον. Ευτυχώς, το FIFA 12 είναι ακριβώς ότι πρέπει να είναι ο διάδοχος του FIFA 11 και ξεκινάει ένα νέο πετυχημένο κύκλο. Θεωρώ το FIFA 12 ως το ξεκίνημα νέου κύκλου λόγω του βασικότερου νέου χαρακτηριστικού του, της πολυδιαφημισμένης Player Impact Engine. Δύο χρόνια την δούλευαν αυτή την τεχνολογία και το αποτέλεσμα κάνει τη διαφορά προς το καλύτερο, έστω κι αν πολλές φορές δεν φαίνεται ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Για να μην σας τα πολυλογώ, η Impact Engine κάνει τις επαφές και τα μαρκαρίσματα πιο ρεαλιστικά από ποτέ, καθώς πλέον τα πάντα εξαρτώνται από το σύστημα φυσικής, ανεξάρτητα από το που είναι η μπάλα. Η διαφορά είναι πρωτίστως εμφανής οπτικά – μαρκαρίσματα, τζαρτζαρίσματα, τούμπες, χτυπήματα, τραυματισμοί κλπ, μοιάζουν βγαλμένα από το πραγματικό ποδόσφαιρο. Στο gameplay η διαφορά που θα διαπιστώσετε εξαρτάται από τον τρόπο παιχνιδιού σας. Για παράδειγμα εγώ παίζω με πολλές πάσες, αποφεύγω τις σκληρές κόντρες και δεν κάνω συρτά τάκλιν ποτέ, οπότε εκ φύσεως δεν βασίζομαι στο “physicality”. Eκεί που θα δείτε διαφορά εξαρχής είναι όταν έχετε κάποιον καλό παίκτη, αφού πλέον μπορεί να ξεφεύγει σχετικά άνετα από τους αντιπάλους που τον κυνηγάνε.Πάντως μη γελιέστε, το FIFA 12 παίζεται όπως έχετε συνηθίσει τα τελευταία FIFA -τουλάχιστον ως προς την επίθεση- και αυτό είναι θετικό. Ο ρεαλισμός έχει τον πρώτο ρόλο εδώ. Ξεχάστε τα ματς όπου η μπάλα πάει πάνω-κάτω, από τη μία άκρη του αγωνιστικού χώρου στην άλλη, μέσα σε δευτερόλεπτα. Πρέπει να “φτιάξετε” παιχνίδι, να έχετε υπομονή, να περιμένετε οι συμπαίκτες σας να κάνουν κίνηση. Αν σας κάτσει ευκαιρία για αντεπίθεση, ακόμα καλύτερα. Το ΑΙ κάνει τη δουλειά του καλά σε αυτές τις περιπτώσεις, παίρνοντας πάντα υπόψη τις ικανότητες των παικτών. Θυμάμαι να γράφω ψιλοαντίστοιχα πράγματα σε reviews προηγούμενων FIFA, και όντως αυτό είναι ένα από τα μεγάλα θετικά της σειράς τα τελευταία χρόνια. Τα παιχνίδια καταφέρνουν να πιάσουν σωστά το τι εστί ρυθμός ποδοσφαιρικού αγώνα και τις διακυμάνσεις του. Το FIFA 12 τα πάει ακόμα καλύτερα από τους προκατόχους του σε αυτόν τον τομέα. Υπάρχουν επίσης μικροβελτιώσεις, όπως η άμεση εκτέλεση των περισσότερων πλαγίων.Impact Engine - Το μεγάλο όπλο του FIFA 12 κάνει δουλειά, έστω κι αν πολλές φορές δε φαίνεται τόσο.Η μεγάλη διαφορά είναι στην άμυνα και ακούει στο όνομα “tactical defending”. Πρόκειται για ένα νεό σύστημα άμυνας, με το οποίο πλέον πατώντας το Α/Χ, ο παίκτης σας δεν πάει πάνω στον αντίπα
Keywords
Τυχαία Θέματα
  • Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0