LittleBigPlanet PS Vita Review

Tο LittleBigPlanet ήταν ίσως το πρώτο παιχνίδι του PS3 που μας άφησε με το στόμα ανοιχτό. Έχοντας εξελιχθεί πλέον σε μία από τις μεγαλύτερες σειρές της Sony, το LittleBigPlanet τώρα καταφθάνει στο PS Vita, με στόχο να επαναλάβει την επιτυχία.

Η λογική του παιχνιδιού, προφανώς, δεν έχει αλλάξει. Eλέγχετε το Sackboy μέσα σε ψευtο-3D επίπεδα που είναι με μπόλικη φαντασία ή φτιάχνετε τα δικά σας επίπεδα, ακριβώς όπως τα φαντάζεστε.

Αυτό που έχει αλλάξει όμως, είναι η ομάδα -ή μάλλον οι ομάδες- ανάπτυξης του παιχνιδιού. Με τη Media Molecule να είναι απασχολημένη με το πολλά υποσχόμενο Tearaway, το LBP Vita αναπτύχθηκε από την Double Eleven σε συνεργασία με την Tarsier. Τι το καινούριο φέρνει αυτή η μετάβαση;

Καταρχήν, το παιχνίδι (κυρίως το campaign) έχει μια πιο «σκοτεινή» και πιο μυστηριώδη αύρα από τα προηγούμενα. Σε γενικές γραμμές, το σενάριο έχει να κάνει με τον Puppeteer, μια άγνωστη οντότητα, που προσπαθεί να καταστρέψει τον πλανήτη Carnivalia με διάφορους τρόπους – ιστορία γνωστή και αναμενόμενη για LBP. Αυτή τη φορά όμως, τα επίπεδα μοιάζουν σα να βγήκαν από κάποιου είδους διεστραμμένη ένωση της κουλτούρας των Tim Burton και American McGee. Από πολύχρωμες ζούγκλες μέχρι θεοσκότεινα ορυχεία, θα δείτε μια μεγάλη ποικιλία από ιδέες στο παιχνίδι, όλες ταιριασμένες πολύ σωστά στη φιλοσοφία της σειράς, και φυσικά με τη χιουμοριστική διάθεση που προσωπικά λατρεύω. Πράγματι, όσο διεστραμμένος και αν είναι ο εκάστοτε κόσμος, δεν ξεφεύγει από την πιο χαλαρή διάθεση των LBP.

Ο τύπος που σας εισάγει στο παιχνίδι.

Οι δυνατότητες του Sackboy είναι πάνω κάτω αυτές που είτε θυμάστε από παλιά, είτε φαντάζεστε. Μπορεί να γαντζωθεί, να πηδάει μικρές και μεγάλες αποστάσεις, να φοράει κράνος που εκτοξεύει πυραύλους και λοιπά. Η πιο μεγάλη καινοτομία (κατά κάποιον τρόπο) που εισάγει το LittleBigPlanet Vita όσον αφορά το συμπαθέστατο πρωταγωνιστή, είναι πως μπορεί να κολυμπά χωρίς μάσκα, ενώ το νερό δίνει μια πιο στιβαρή παρουσία ακόμα και σε μη-υποβρύχια επίπεδα. Πέρα από το νερό, όμως, οι developers δεν ενσωμάτωσαν κάτι πραγματικά καινούριο όσον αφορά τις ικανότητες του Sackboy. Αντ’ αυτού, προτίμησαν να περιορίσουν κάποια extras για το δεύτερο μισό του campaign, τα οποία είχαμε δει στα πολύ πρώτα επίπεδα του LBP2.

Όπως και νά’χει, αλίμονο αν οι Tarsier και Double Eleven δεν χρησιμοποιούσαν έστω και στο ελάχιστο τις δυνατότητες του PS Vita. Σε διάσπαρτα σημεία στα επίπεδα χρειάζεται να κουνήσετε blocks με την οθόνη αφής, ή να «παίξετε» με το touch panel ώστε να φανερώσετε κάποιες πλατφόρμες, ή ακόμα και να χρησιμοποιήσετε το γυροσκόπιο για να κάνετε κούνια με το γάντζο. Το παιχνίδι ποτέ δε βασίζεται υπερβολικά σ’αυτές τις ιδιότητες του φορητού, οπότε δεν πέφτει στην παγίδα του να μετατρέπεται σε μια κακή διαφήμιση. Ίσα ίσα που μερικές φορές η αφή δένει απροβλημάτιστα με το gameplay. Παραταύτα, έχω ακόμα ενστάσεις για το πόσο περιορίζεται ο ειρμός του παίκτη όταν πρέπει να πάρει τα χέρια του από τα πλήκτρ

Keywords
Τυχαία Θέματα