Resident Evil: Revelations Review

To Resident Evil ξεκίνησε με ζόμπι, καθαρό τρόμο και ηλίθιους διαλόγους, κορυφώθηκε με μια τεράστια βιολογική συνομωσία παγκόσμιας κλίμακας, και άλλαξε πρόσωπο κάπου στο 2005. Παρ’ όλη την νοσταλγία για το παλιό στιλ, η σειρά πλέον έχει πάρει τον δρόμο της ως μια πιο action εμπειρία. Ή μήπως όχι;

Στο Resident Evil Revelations έχουμε την Jill και τον συνάδελφό της Parker να ψάχνουν

για τον Chris και την Jessica (Jessica; Parker; Resident Evil είναι αυτό η Sex and the City;) σε ένα μυστηριώδες εγκαταλελειμμένο κρουαζιερόπλοιο που λέγεται Queen Zenobia. Το τι γίνεται στη συνέχεια μπορείτα να το φανταστείτε, αφού το πλοίο δεν είναι και τόσο εγκαταλελειμμένο όσο φαίνεται… Η ιστορία που διηγείται το παιχνίδι έχει αρκετά προσεγμένη πλοκή. Δεν αναλαμβάνετε μόνο την Jill (αν και παίζετε περισσότερο με αυτήν), αλλά και τον Chris σε μερικούς αναχρονισμούς της ιστορίας και σε άλλες τοποθεσίες. Έτσι τα γεγονότα ξετυλίγονται και από τις δύο πλευρές, προσφέροντας μια απολαυστική εμπειρία.

Το Revelations κάνει για τα σύγχρονα Resident Evil ότι έκανε το Code Veronica για τα παλιά: φέρνει παλιά στοιχεία εκεί που πρέπει και ανανεώνεται στα απαραίτητα, ώστε να θεωρείται μια από τις πιο «αυθεντικές» εμπειρίες. Για την ακρίβεια, το Revelations είναι περισσότερο horror παρά action, με μουρλαμένους “μολυσμένους” αντιπάλους. Σε αυτό βοηθάνε πολλά πράγματα. Το level design βρίθει από κλειστές γωνίες, σκοτεινιά και μουντάδα, οι εχθροί κινούνται γρήγορα και σπασμωδικά, ενώ οι σκηνές που εκτυλίσσονται με εσάς να πρέπει να δράσετε άμεσα, θα σας κάνουν να θέλετε να κάνετε διαλείμματα μετά από κάθε επεισόδιο (σε στιλ Alan Wake) για να πάρετε ανάσα.

Αυτή η εικόνα χαρακτηρίζει ολόκληρο το παιχνίδι: τρομακτικό, κλειστοφοβικό και πολύ σκοτεινό.

Ο χειρισμός είναι παρόμοιος με αυτόν που έχουμε συνηθίσει στα Resident Evil 4 και 5. Παίζετε σε τρίτο πρόσωπο, με την στόχευση είτε να γίνεται σε πρώτο, είτε σε προοπτική πάνω από τον ώμο. Διαλέγετε και παίρνετε, κοινώς. Το παιχνίδι γίνεται 100% πιο playable με το νέο μαραφέτι του 3DS Circle Pad Pro, που βοηθάει τόσο στην κίνηση όσο και στην κατανομή των κουμπιών, ώστε να μην χρειάζεται να σπάτε τα δάχτυλά σας όπως γίνεται όταν παίζετε μονάχα με το 3DS. Την ίδια στιγμή, η οθόνη αφής μεταμορφώνεται σε ένα αρκετά εύχρηστο inventory και σας επιτρέπει να βλέπετε με μια ματιά τα διαθέσιμα όπλα, ενώ με λίγα αγγίγματα μπορείτε να περιηγηθείτε στα αντικείμενα κλειδιά και τα archives.

Ένα από τα νέα gadgets που έχετε στη διάθεσή σας είναι το Genesis. Πρόκειται για ένα scanner που σας επιτρέπει να “σαρώνετε” τους εχθρούς για υπολείμματα ιών αλλά και να ανακαλύπτετε αντικείμενα στο περιβάλλον. Η χρήση του θυμίζει λίγο Metroid Prime, ενώ αν δεν παραλείψετε το scanning, το παιχνίδι σας ανταμείβει με διάφορα καλούδια, πέρα από τα έξτρα πυρομαχικά που ανακαλύπτετε πεταμένα δεξιά και αριστερά.

Το παιχνίδι όμως δεν είναι τέλειο. Υπάρχουν περιπτώσεις που η κάμερα παραείναι “κλειστή” και βρίσκεστ

Keywords
Τυχαία Θέματα