Zack Zero Review

Τέτοια αυτογνωσία από υπερήρωα δεν την περίμενα! Όλοι έχουν ένα “Super”, ένα “Fantastic” ή έστω ένα “Ultimate” στα ονόματα τους. O Zack όμως είναι ταπεινός και θέλει ο κόσμος να τον βλέπει ως ίσο ή και κατώτερο. Γι αυτό και είπε να κρατήσει το βαφτιστικό του (Zack) και να το πλαισιώσει με το νούμερο που του ταιριάζει καλύτερα, το… μηδέν!

Η ιστορία του Zack Zero είναι πρωτότυπη και διεκδικεί φέτος τον Χρυσό Φοίνικα των Κανών. Ο κακός Zulrog απήγαγε την αγαπημένη του Zack, Marlene και ο ήρωας μας τρέχει για να την σώσει. Τσουτσουριάσατε; Εμ έτσι είναι, ή γράφεις σενάριο ή δεν γράφεις! Ο

Zack ο Mηδενικός λοιπόν κάνει άνω κάτω τους πλανήτες για να βρει την Marlene και να την πάρει μακριά από τα σατανικά σχέδια του Zulrog.

Το παιχνίδι είναι τρελή “ολντσκουλιά” και δεν το κρύβει. Πρόκειται για ένα δισδιάστατο side-scroller (παιχνίδι πλάγιας ολίσθησης) όπου σκοτώνοντας κακούς εξωγήινους, πηδώντας σε πλατφόρμες και λύνοντας γρίφους προσπαθούμε να περάσουμε στο επόμενο επίπεδο. Θυμίζει κάτι από τα κλασικά Metroid και Pandemonium. Ως σωστός υπερήρωας, ο Zack έχει φυσικά και υπερδυνάμεις. Στο normal στάδιο του έχει ένα φρίσμπι που το χρησιμοποιεί για να εξουδετερώνει τους αντιπάλους του, μπορεί όμως οποιαδήποτε στιγμή να μεταμορφωθεί χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της φύσης όπως φωτιά, πάγο και πέτρα για να δικαιολογήσει το “υπέρ” στο ήρωας! Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία του δίνουν ξεχωριστές δυνατότητες και τα κατάλληλα εργαλεία για να περάσει τα εκάστοτε εμπόδια. Η χρήση αυτών των στοιχείων περιορίζεται από μια μπάρα ενέργειας που αδειάζει ανάλογα με τι δυνάμεις χρησιμοποιούμε αλλά γεμίζει αυτόματα – και σχετικά γρήγορα – όταν σταματήσουμε να τις χρησιμοποιούμε.

Μπορώ να πω ότι βρέθηκα στην κοιλιά ενός τέρατος και γλίτωσα, όταν γυρίσω στην Γη!

Οι διάφορες δυνάμεις έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, οπότε ενδείκνυται και επιβάλλεται βεβαίως βεβαίως ο συνδυασμός αυτών. Η πέτρα μπορεί να μετακινεί βαριά αντικείμενα και να τραβάει μοχλούς αλλά δεν έχει άλμα, η φωτιά κάνει πιο γρήγορο των ήρωά μας και του δίνει αρκετά μέτρα αιώρησης αλλά καταναλώνει υπερβολικά πολλή ενέργεια, και ο πάγος μπορεί να σταματήσει τον χρόνο αλλά δεν μπορεί να εξουδετερώσει εχθρούς αποτελεσματικά. Φυσικά το platforming είναι απαιτητικό, με καλά ζυγισμένα άλματα και με πονηρές πλατφόρμες. Σε συγκεκριμένα σημεία ο Zack μπορεί να μετακινηθεί και στο βάθος της πίστας (σε στιλ LittleBigPlanet) δίνοντας μας περισσότερους τρόπους επίλυσης κάποιων γρίφων.

Στο παιχνίδι δεν υπάρχει game over. Έχουμε στην διάθεση μας πέντε καρδούλες και μόνο αν τις χάσουμε όλες θα ξεκινήσουμε από το αμέσως προηγούμενο checkpoint – τα checkpoints είναι αρκετά και σωστά τοποθετημένα. Στις πίστες μπορούμε να μαζεύουμε διάφορα πλασματάκια, που μας αποφεύγουν, για να αναπληρώσουμε την υγεία μας αλλά και διαμαντάκια για να κάνουμε level up. Όταν μαζέψουμε αρκετά διαμαντάκια τότε το παιχνίδι διακόπτει αυτόματα ότι γίνεται και μας κοτσάρει μια οθόνη για να μας

Keywords
Τυχαία Θέματα