Ποιος φταίει για τα χάλια του Skyrim στο PS3;

Τις προάλλες βιάστηκα να γράψω «Διορθώθηκε το Skyrim στο PS3». Φαίνεται πως τα προβλήματα του παιχνιδιού συνεχίζονται, γεγονός που δικαίως έχει εξοργίσει τους παίκτες. Σύμφωνα με στέλεχος της Obsidian – η οποία μάλλον γνωρίζει τα πράγματα καλύτερα λόγω τoυ Fallout: New Vegas – το θέμα με τα saves και το lag οφείλεται

στην ίδια την engine του Skyrim, αλλά και στο hardware του PS3. Με βάση τα λεγόμενα του developer, από τη μία έχουμε τον τρόπο που η engine αποθηκεύει τα δεδομένα. Aπό την άλλη, έχουμε την – κατά γενική ομολογία – λαλακία που έχει κάνει η Sony με την «χωρισμένη» μνήμη του PS3 – 256ΜΒ για το σύστημα και 256ΜΒ για τα γραφικά, ενώ το Xbox 360 έχει 516ΜΒ ενοποιημένης μνήμης που οι devs μπορούν να χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν. Δεν τα κατέχω και τρελά τα τεχνικά γι αυτό δεν προχωράω. Περισσότερες λεπτομέρειες στο link. Φταίει λοιπόν πρωτίστως η Bethesda, δεν μπήκε στον κόπο να προσαρμόσει ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι στα μέτρα του PS3. Φταίει όμως και η Sony σε κάποιο βαθμό, καθώς είναι η πολλοστή φορά που η πατέντα με τη μνήμη αναφέρεται ως αιτία προβλήματων. Εσείς τι λέτε;

Keywords
Τυχαία Θέματα