Πώς η Sony πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη με το Limbo
Σίγουρα γνωρίζετε το ατμοσφαιρικό ασπρόμαυρο puzzle-platformer Limbo, το οποίο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή downloadable games των τελευταίων χρόνων. Όπως πολλά άλλα, έτσι κι αυτό την αρχική του επιτυχία τη σημείωσε στο Xbox Live Arcade. Αυτό που δεν γνωρίζαμε μέχρι τώρα, είναι ότι το Limbo παραλίγο να αποτελέσει αποκλειστικότητα της Sony! Όπως φαίνεται, η Sony ήταν σε συζητήσεις με τη Playdead για την αποκλειστικότητα του Limbo, όμως έκανε ένα βαρβάτο λάθος: ήθελε να κατέχει τα δικαιώματα του παιχνιδιού. Οι δημιουργοί αρνήθηκαν, στράφηκαν στη Microsoft, και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Το Limbo σάρωσε στο XBLA, έχοντας κάνει πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις, και βγήκε στο PSN (και στο Steam) ένα χρόνο αργότερα. Άραγε το πάθημα έγινε μάθημα;
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0
- Τελευταία Νέα Game 2.0
- Πώς η Sony πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη με το Limbo
- Νέα μέτρα ασφαλείας στο Xbox Live
- LittleBigPlanet Karting beta για τα μέλη του PS Plus!
- Battlefield 3 Armored Kill: Ωδή στον… πόλεμο
- Ομαδικές δολοφονίες στο multiplayer του Assassin’s Creed 3
- Δημιουργήστε τους δικούς σας Transformers στο Fall of Cybertron
- To Pitfall επιστρέφει… σε smartphones
- Μπείτε στο ματς με το demo του PES 2013
- Παρουσίαση της Sony στη Gamescom
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Batllefield 3: Armored Kill
- Η ομάδα ανάπτυξης του επόμενου UFC
- Μείωση των τελών τερματισμού κλήσεων στα κινητά δίκτυα
- Always-on DRM για το Fortnite
- Chrome για iOS, Μέσα σε τρεις εβδομάδες πήρε μερίδιο 1.5%
- Το Sony Xperia Acro S θα κυκλοφορήσει στην Ταϊβάν! Αλήθεια!
- Επιπτώσεις επιλογών στο The Last of Us
- The Sims 3: Supernatural
- News: H Sony στη Gamescom 2012