Πόσο «τιμά» το PC το Dishonored;

Και ναι, η Arkane Studios δηλώνει παρούσα. Oι άνθρωποι που μας έδωσαν τα Dark Messiah, Arx Fatalis και Deus Ex (ο Harvey Smith), επιστρέφουν δριμύτεροι με το Dishonored, που μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ένα νέο Deus Ex. Όπως πάντα, η εν λόγω ανάλυση αφορά στο πώς τρέχει το παιχνίδι στους

υπολογιστές, κι όχι στο αν είναι καλό (που είναι) ή όχι. Το review του person άλλωστε είναι κατατοπιστικότατο και ντροπή σας αν ακόμα δεν το έχετε διαβάσει!

Το Dishonored βασίζεται στην Unreal Engine 3 της Epic Games, πράγμα που σημαίνει ότι τρέχει, χωρίς ιδιαίτερα θέματα, σε ευρεία γκάμα υπολογιστικών συστημάτων. Για τις ανάγκες της δοκιμής χρησιμοποίησα έναν Q9650 “πουσαρισμένο” στα 4.2Ghz, 4GB μνήμη, την Nvidia GTX 295, Windows 7-64Bit και την τελευταία έκδοση των οδηγών της Nvidia. Ευτυχώς η “πράσινη” εταιρεία έχει συμπεριλάβει ένα SLI profile για το καμάρι της Arkane, οπότε δεν χρειάζεται να παιδευτείτε με προγράμματα όπως το Nvidia Inspector Tool (εκτός βεβαίως κι αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε υψηλότερα επίπεδα AA).

Και οι τέσσερις πυρήνες δουλεύουν στο Dishonored. Για να βλέπουμε επιπλέον παιχνίδια με τέτοια χρήση CPU.

Το Dishonored διαθέτει μια σχετικά καλή γκάμα επιλογών (γραφικών και μη). Μπορείτε να τροποποιήσετε το mouse acceleration, την ευαισθησία του ποντικιού, αν θα έχετε ή όχι aim assist, να απενεργοποιήσετε όλες τις ενδείξεις που εμφανίζονται στην οθόνη, καθώς επίσης και όλα τα tutorial μηνύματα. Επιπροσθέτως, μπορείτε να αλλάξετε το περιβόητο FOV, όπως και την λεπτομέρεια των υφών και των μοντέλων των χαρακτήρων. Η αλήθεια βέβαια να λέγεται – περίμενα να δω μεγαλύτερη γκάμα γραφικών επιλογών (δηλαδή έχουν επιλογή για τις σκιές των αρουραίων και όχι για τις σκιές του παιχνιδιού; Γουάτ ντα φακ). Αφήστε δε που η μεγαλύτερη τιμή του FOV που μπορείτε να επιλέξετε είναι το 85. Σε αυτό το σημείο θα έριχνα κατάρες αλλά ας όψεται η δυνατότητα αλλαγής του FOV μέσω ενός .ini αρχείου. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανοίξετε το αρχείο “DishonoredInput.ini”, να βρείτε την γραμμή εντολών “m_PCBindings=(Name=”Zero”,Command=”GBA_Shortcut_9″)” και να προσθέσετε από κάτω της “m_PCBindings=(Name=”F4″,Command=”FOV 90”)”. Αν θέλετε μεγαλύτερο FOV, τότε αλλάξτε το 90 με ένα μεγαλύτερο νούμερο.

Το Dishonored δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις από τις κάρτες γραφικών, πράγμα που θα χαροποιήσει ακόμα κι αυτούς που δεν διαθέτουν high-end κάρτα. Μια GTX 275 είναι αρκετή για να τρέξετε το παιχνίδι με “κολλημένα” τα 60fps και όλες τις γραφικές επιλογές ενεργοποιημένες. Το SLI scaling στην GTX 295 είναι καλό -πάνω κάτω- αν και η Nvidia χρειάζεται να στρώσει λιγάκι το συγκεκριμένο profile. Κατά την διάρκεια της δοκιμής, παρατήρησα κάποια memory leaks με το default SLI profile. Για την ακρίβεια, υπήρχαν στιγμές που η GTX 295 πλησίαζε τις επιδόσεις της GTX 275 σε ορισμένες σκηνές μέσα στις πόλεις. Όταν όμως έκανα alt+tab, το frame rate εκτοξεύτηκε στα 80άρια πάλι. Αυτό προφανώς δείχνει το πρόβλημα του SLI profile, καθώς

Keywords
Τυχαία Θέματα