Χλιαρό ενδιαφέρον για τις ταμπλέτες του Στ.Ψυχάρη

Δεν ξετρελάθηκε το κοινό του «Βήματος» και των «Νέων» με τις ταμπλέτες του ΔΟΛ την πρώτη εβδομάδα διάθεσης του προϊόντος.

Φαίνεται πως αυτή η μορφή της ψηφιακής διάθεσης των εντύπων του ΔΟΛ δεν έχει γίνει κατανοητή από το κοινό, παρά τη σχετική διαφήμιση που περιορίστηκε όμως στα έντυπα του οργανισμού.

Το χειρότερο είναι ότι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΔΟΛ (Helioskiosk) αντιμετωπίζει πρακτικά και τεχνικά προβλήματα. Τις προάλλες παραλίγο να πέσουν (μεγάλα) κεφάλια όταν έπεσε το σύστημα, μόλις 4 ημέρες μετά τη μεταφορά της ύλης των δύο εφημερίδων σε ψηφιακή μορφή.

Keywords
Τυχαία Θέματα