Η κατάταξη των μεγαλύτερων ελληνικών sites, σύμφωνα με την Βουλή

 κλικ για μεγέθυνσηΌπως γράφει σήμερα το taxalia,πριν από μερικούς μήνες, υποβλήθηκε στη Βουλή, ερώτηση από την πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμμαχίας, για την κατανομή της δαπάνης, μιας διαφήμισης του προγράμματος “Εξοικονόμηση κατ’ οίκον” (θα εννοεί προφανώς την ερώτηση που υπέβαλε για το antinews !!!)Στην απάντηση του αρμόδιου Υπουργού, δίνονται …εξηγήσεις στην κ.Μπακογιάννη,
για ποιό λόγο η συγκεκριμένη διαφήμιση, μπήκε σε 33 συγκεκριμένα sites.Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι δόθηκαν απολογιστικά στοιχεία επισκέψεων από το google analytics, τα οποία είναι τα πιό έγκυρα, αφού λαμβάνονται από τον κώδικα της διαφήμισης.Στον πίνακα παρατίθεται το όνομα του site, portal, blog κλπ, οι συνολικοί επισκέπτες που είχε το δίμηνο Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2010 (όπως λέει η απάντηση) και οι μοναδικοί επισκέπτες που είναι το σημαντικό.Για όσους δεν είναι εξοικοιωμένοι με τέτοιες μετρήσεις, να εξηγήσουμε μερικά πράγματα:Το in.gr π.χ. εμφανίζεται να έχει στο δίμηνο 74.038.189 επισκέψεις από 2.945.680 διαφορετικές ip. Η μεγάλη διαφορά οφείλεται στο ότι, πάρα πολλοί χρήστες μπαίνουν στο in.gr για το e-mail τους (το in.gr παρέχει mail της μορφής χχχχ@in.gr ) και για το χρηματιστήριο. Έτσι κλικάρουν πολλές φορές, σε διαφορετικές σελίδες.Το ίδιο συμβαίνει με το yahoo.gr (24), το οποίο έχει τεράστιο αριθμό επισκέψεων, από λίγες σχετικά ip’s.Το σημαντικό λοιπόν είναι η στήλη “μοναδικοί επισκέπτες”, που δείχνει τη δυναμική του site. (οι επισκέψεις μπορούν πολύ εύκολα να “πειραχθούν” με ρομποτάκια, οι ip’s δύσκολα).Ποιά είναι η αλήθεια;Αυτά γράφει το taxalia. Αφού παρατηρήσουμε ότι με βάση τα pages views (αυτό δηλαδή που μετράει για τις διαφημίσεις, η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική όπως μπορείτε να δείτε – το antinews είναι στην πρώτη δεκάδα), κατά την γνώμη μας ….δεν μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα στατιστικά.Για παράδειγμα ο δικός μας κωδικός στην google analytics βγάζει τελείως διαφορετικά νούμερα για την ίδια περίοδο:Αύγουστος - Σεπτέμβριος 2010Kαι τα τωρινά για το δίμηνο Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2011:Δείτε όμως και που βρισκόμασταν πριν τις διακοπές:Ιούλιος 2011ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΡΩΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΕΓΓΥΡΟΤΗΤΑ
Keywords
Αναζητήσεις
kataxi marter video
Τυχαία Θέματα