Μια από τα ίδια…

Πλούσια η επικαιρότητα αυτό το διάστημα, με κυριότερη είδηση το ενδεχόμενο πολέμου με ιδιαίτερα άσχημες προεκτάσεις στην ευρύτερη γειτονιά μας.

Ευτυχώς όμως, αφού σύμφωνα με διάφορα δημοσιεύματα, η έκρηξη απεφεύχθη χάρη στην ηχηρή παρέμβαση του… πρωθυπουργού μας, ο οποίος έστειλε ηχηρά μηνύματα προς όλους τους ενδιαφερομένους, ενώ δεν παρέλειψε να δώσει και (αυτοπροσώπως) εντολές στην αντιπρόεδρο των ΗΠΑ προκειμένου να συμμαζευτεί η πολεμοκάπηλη

χώρα της.

Και όλα αυτά ενώ την ίδια ώρα καθάριζε το εσωκομματικό τοπίο, διαγράφοντας τον (όψιμο συριζαίο, όπως τον αποκαλούν τα φίλια μέσα) Κύρτσο, δείχνοντάς του τον δρόμο που θα πάρουν όλοι όσοι αμφισβητούν τη διακυβέρνηση του «Μωυσή», και την ποιότητα ζωής που τη συνοδεύει.

Μια άλλη είδηση όμως ήταν και η φωτιά που ξέσπασε πάνω σε πλοίο, που εκτός από επιβάτες μετέφερε και φορτηγά, νταλίκες, κλπ. με τους οδηγούς τους.

Με τους δημοσιογράφους, τους ρεπόρτερ, τους παρουσιαστές, ακόμη και τον Αυτιά να πέφτουν από τα σύννεφα μαθαίνοντας εν έτει 2022 ότι πολλοί οδηγοί παραμένουν και διανυκτερεύουν στα οχήματά τους, αντί στις καμπίνες, ή στους χώρους ενδιαίτησης του πλοίου.

Κάτι, που λένε όλοι, απαγορεύεται αυστηρά.

Ναι, απαγορεύεται, αλλά ποιος θα το ελέγξει;

Η ίδια η εταιρία, που όπως όλες οι εταιρίες, σε όλους τους τομείς εμπορικής δραστηριότητας, το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους;

Εξ ου και τώρα, μετά τη φωτιά, βγήκαν στη φόρα ακόμη και έγγραφες καταγγελίες προ ετών, χώρια οι διάφορες προφορικές μαρτυρίες, πως όχι μόνο οι συνθήκες υγιεινής, καθαριότητας, κλπ. στο εν λόγω καράβι ήταν απαράδεκτες, αλλά η ίδια η εταιρία ωθούσε τους οδηγούς να παραμένουν στα φορτηγά τους, ή απλά έκανε τα στραβά μάτια. Μιλάμε δηλαδή για σοβαρά ζητήματα ασφάλειας.

Επαναλαμβάνω όμως, ποιος θα τους ελέγξει;

Ακόμη και το Λιμενικό με τις χιλιάδες των υπαλλήλων του, απλά περιορίζονταν σε «τακτικούς» ελέγχους- επιθεωρήσεις, που όπως όποιος έχει πάει στρατό ξέρει, είναι προγραμματισμένες, οι ενδιαφερόμενοι όλοι ενημερωμένοι, και όλα βγαίνουν καλώς!

Μάλιστα στο συγκεκριμένο καράβι μια τέτοια προγραμματισμένη επιθεώρηση έγινε πριν από δυο εβδομάδες, και το μόνο καλό είναι πως τα σωστικά μέσα (λέμβοι) ήταν σε λειτουργική κατάσταση λόγω ακριβώς της επιθεώρησης αυτής.

Σε 2-3 εβδομάδες θα επανέρχονταν στις συνήθεις καταστάσεις… μια από τα ίδια δηλαδή.

Κατά τα άλλα, η συμμόρφωση με τους όρους ασφάλειας στην πράξη, εν πλω δηλαδή, επαφίεται στον πατριωτισμό της εκάστοτε εταιρίας.

Να δείτε όμως πόσοι ακόμη θα πέσουν από τα σύννεφα αν τυχόν (μακριά από εδώ) γίνει και κανένα ατύχημα σε κανένα αεροδρόμιό μας.

Τότε που θα ανακαλύψουν τα ΜΜΕ μας (που κατά τα άλλα όλα τα σφάζουν κι όλα τα μαχαιρώνουν) ότι με νόμο του κράτους, εδώ και ένα χρόνο καταργήθηκαν οι κρατικοί έλεγχοι σε αυτά.

Ναι, όπως το ακούτε…

Οι εταιρίες πλέον είναι αυτές που ελέγχουν τους εαυτούς τους.

Πρακτικά τι σημαίνει αυτό; Ένα απλό τριτεύον παράδειγμα: Μια χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρία, ακόμη και τριτοκοσμική, θα μπορεί να έρχεται στα ελληνικά αεροδρόμια με πιλότους ακατάλληλους, ακόμη και χωρίς πτυχία, ή ακόμη και μεθυσμένους… Μη γελάτε, μέχρι πρότινος γίνονταν και αλκοτέστ σε πιλότους με «περίεργα» αποτελέσματα...

Ποιος θα την ελέγξει σήμερα, αφού το κράτος αυτοκαταργήθηκε, για χάρη των ιδιωτών, και άρα κανένας επιτόπιος έλεγχος σε κανένα από τα 40 περίπου αεροδρόμια της χώρας, ήτοι στον «βασικό πυλώνα» της «βαριάς βιομηχανίας» μας, μπλα μπλα…;

Θυμόσαστε την περίπτωση των Β737 MAX; Που έπεφταν το ένα μετά το άλλο;

Που μέχρι και ντοκιμαντέρ στο ΝΕΤΦΛΙΞ έγινε (δείτε το);

Και που αποδείχθηκε ότι για όλα έφταιγε η ίδια η Boeing, αυτός ο κολοσσός, που χάρη στην «απορρύθμιση», και στην απουσία ελέγχων από την κρατική FAA, μόνη της ενέκρινε την ασφάλεια και την αρτιότητα των αεροσκαφών της!!!!!!!!

Αφ’ εαυτού της δηλαδή!

Και που λόγω του ισχυρού εμπορικού ανταγωνισμού από την Airbus, έκανε συνεχείς εκπτώσεις σε βασικά ζητήματα πτητικής ασφάλειας.

Δυστυχώς, καλός ο καπιταλισμός, καλύτερος ο οικονομικός φιλελευθερισμός, αλλά χωρίς συνεχείς κρατικούς ελέγχους ο μέσος «επιχειρηματίας» θα βάλει το κέρδος πάνω από το κόστος της ασφάλειας.

Και δυστυχέστερα για εμάς, εδώ στη μπανανία μας, η νυν κυβέρνηση είναι απλά ο μεσάζων, ο εξυπηρετητής δηλαδή των επιχειρηματικών συμφερόντων σε όλους τους τομείς.

Κάτι που θα μας κοστίσει ακριβά…

Τέλος, κάτι που μου έκανε εντύπωση χθες Κυριακή, όταν ξεκίνησα να κάνω μια βόλτα στο κέντρο της ηλιόλουστης Θεσσαλονίκης, η οποία παρεμπιπτόντως ακόμη περιμένει (20 χρόνια τώρα) το μετρό… χα χα χα.

Τέλος πάντων… το κέντρο λοιπόν της ερωτικής συμπρωτεύουσας ήταν κλειστό στα οχήματα, με αποτέλεσμα ταλαιπωρία και ουρές οχημάτων επί ώρες.

Γιατί; Διότι ήταν σε εξέλιξη μια πορεία-διαδήλωση καμιά 300αριά «αντιεμβολιαστών», οι οποίοι περπατούσαν κραυγάζοντας συνθήματα, ακόμη και το γνωστό περί του Μητσοτάκη, εν μέση οδώ!!!!!

Με δεκάδες περιπολικά, μηχανές της ΕΛ.ΑΣ και μπόλικες κλούβες και διμοιρίες ΜΑΤ να τους συνοδεύουν.

Με αποτέλεσμα να αναρωτιέμαι ο ποταπός τι απέγινε εκείνος ο περίφημος νόμος για πορείες μόνο στα πεζοδρόμια, και μόνο με ειδική άδεια;

Τι απέγινε εκείνο το νέο πολυδιαφημισμένο άοπλο αστυνομικό σώμα, η ΟΔΟΣ, με τις μπλε ελεκτρίκ μοδάτες στολές, που μοναδική του αρμοδιότητα θα ήταν η επιτήρηση των πορειών;

Τι απέγιναν οι «διαπραγματευτές» της αστυνομίας που θα συνεννοούνταν με τους διαδηλωτές κλπ κλπ ;

Μπλα μπλα και αυτά;

Απλά μπόλικες προσλήψεις δηλαδή, κι από κει και πέρα μια από τα ίδια;

Διότι το μόνο που είδα ο καψερός ήταν διαδηλωτές, και ΜΑΤ… όπως πάντα δηλαδή, εδώ και δεκαετίες.

Λόγια λόγια πολλά, και στο τέλος μια από τα ίδια.

Κατά τα άλλα κερδάμε, που λέει δημοσίως στο καφενείο κι ο φίλος μου ο Σούλης, ο οποίος ακόμη περιμένει τηλεφώνημα να διοριστεί μετακλητός, ενώ αν σε πετύχει κατ’ ιδίαν είναι πιο «ειλικρινής» για τα τεκταινόμενα του Κυριάκου και από τον… Πολάκη.

Ειδικά από τότε που του ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός της ΔΕΗ, και τον είχαν με κομπρέσες 3 μέρες…

ΥΓ- Το φλεγόμενο πλοίο ανέπτυξε λένε θερμοκρασίες πάνω από 500-600 βαθμούς κελσίου, με αποτέλεσμα να ζεματάνε οι λαμαρίνες, ενώ ακόμη και οι ειδικές μπότες των διασωστών της ΕΜΑΚ έλιωσαν στα 5 πρώτα λεπτά.

Και όμως… ένας 20χρονος Λευκορώσος βγήκε από το καράβι ζωντανός και υγιής, μετά από 53 (!!!!) ώρες εγκλωβισμού του στα γκαράζ, φορώντας κοντό παντελονάκι και λαστιχένιες σαγιονάρες!!!!!

Θαύμα; Τι λέει ο Άδωνις;

Μήπως εκτός από νανογιλέκα θα πρέπει να αρχίσει να πουλάει και αντιπυρικές σαγιονάρες;

Διαβάστε περισσότερα

Keywords
εν λόγω, εν πλω, βομβα mall, ηπα, όψιμο, συγκεκριμένο, μμε, σημαίνει, ήτοι, max, boeing, faa, airbus, εκπτωσεις, θεσσαλονικη, ματ, μπλε, διαδηλωσεις, δεη, εμακ, κινηση στους δρομους, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , αλλαγη ωρας, στρατος, νεα κυβερνηση, Καλή Χρονιά, φωτια, 600 δις, εκλογες ηπα, τελος του κοσμου, αλλαγη ωρας 2013, φιλελευθερισμος, αποτελεσματα, ήτοι, τι σημαινει, βγαινουν, μποτες, ηπα, μμε, ντοκιμαντερ, φιλια, ωρα, αεροδρομιο, απλα, ατυχημα, αυτια, εβδομαδες, γειτονια, γινει, διαστημα, δειτε, δωσει, εγινε, εγγραφες, εκρηξη, εμακ, εν λόγω, εν πλω, εξελιξη, ερχεται, εταιρια, ετων, ζωης, υγιης, ιδια, μηχανες, καπιταλισμος, καφενειο, κελσιου, κυβερνηση, λιμενικο, λογια, ματια, ματ, μηνυματα, μια απο τα ιδια, μπλε, ρεπορτερ, παντα, οχηματων, οχηματα, ποιοτητα, πλοιο, προσληψεις, συγκεκριμένο, σωμα, στη φορα, συνθηματα, ταλαιπωρια, φορα, φορτηγα, ωρες, airbus, faa, ασφαλεια, boeing, ελληνικα, χωρα, ιδιαιτερα, κλειστο, κολοσσος, κυριακου, κυριακη, οδηγοι, σημαίνει
Τυχαία Θέματα
Μια από τα ίδια…,