NIELSEN: ΣΕ ΧΑΜΗΛΑ ΔΙΕΤΙΑΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ


Περαιτέρω επιδείνωση παρουσίασε το παγκόσμιο καταναλωτικό κλίμα, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, με τον παγκόσμιο δείκτη να υποχωρεί στις 88 μονάδες, τα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταία διετίας.
Σύμφωνα με την έρευνα, οκτώ από τις δέκα πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη προέρχονται από την Ευρώπη, ενώ πιο ανήσυχοι μεταξύ των Ευρωπαίων εμφανίζονται οι Έλληνες.
Διαβάστε περισσότερα »


Keywords
Τυχαία Θέματα