ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ "ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ" ΤΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ SITE ΤΟΥΣ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ!!!

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ...ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ...ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΝΤΑΒΑΤΖHΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.Στις διαδικτυακές τους πύλες «φορτώνουν» την τιμολόγηση μεγάλου μέρους διαφημίσεων κανάλια, ραδιόφωνα και εφημερίδες (με ελάχιστες εξαιρέσεις), με αποτέλεσμα διαφημιστικές εταιρείες και διαφημιζόμενοι να αποφεύγουν την καταβολή αγγελιοσήμου
και τα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας να χάνουν εκατομμύρια ευρώ.ΤΟ «ΚΟΛΠΟ» ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΥΠΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Η ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ, ΩΣΤΟΣΟ, ΓΛΙΤΩΝΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟΥ.ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝ
Keywords
Τυχαία Θέματα