ΧΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΑΠ

Μολύβι, δελτίο... πρακτορείο; Το σλόγκαν παλαιότερης διαφήμισης του ΟΠΑΠ μάλλον δεν έχει ιδιαίτερη πέραση σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Οι παίκτες τυχερών παιχνιδιών και οι αγοραστές λαχείων το τελευταίο διάστημα βάζουν το χέρι λιγότερο βαθιά στην τσέπη ή δεν το βάζουν καθόλου. Ή παίζουν... βερεσέ! «Υπάρχει κόσμος που παίζει μικρότερης αξίας δελτία ή θέλει να παίζει βερεσέ. Ομως αυτούς τους χάνουμε από πελάτες», εξηγεί στην «Κ» η κ. Δροσούλα Μονεμβασιώτου που διατηρεί πρακτορείο στα βόρεια της Αττικής.Η τηλεφωνική επικοινωνία με την
«Κ» έγινε την περασμένη Πέμπτη, λίγο πριν από την κλήρωση του Τζόκερ με τζακ ποτ 5 εκατ. ευρώ. «Είναι το πέμπτο τζακ ποτ (σ.σ.: την περασμένη Κυριακή έγινε κι άλλο). Παρ’ όλα αυτά, εγώ έχω την ευχέρεια να σου μιλάω στο τηλέφωνο. Αλλες φορές σε ανάλογες περιπτώσεις η ουρά έφθανε μέχρι έξω από το πρακτορείο». Από την εμπειρία της, παρατηρεί ότι «τη μεγαλύτερη πτώση παρουσιάζει το Λόττο. Το Στοίχημα, εν μέσω Μουντιάλ, δεν έχει όση αύξηση θα έπρεπε, ενώ το Κin
Keywords
Τυχαία Θέματα