ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΕΩΝ…ΠΩΠΩ ΤΡΟΜΑΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ…

Στις διευθύνσεις Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή των νομαρχιών θα μπορούν να στρέφονται όσοι πολίτες συναντούν εμπόδια στην προσπάθειά τους να προμηθευθούν από τις τράπεζες βεβαίωση οφειλών, προκειμένου να ενταχθούν στη ρύθμιση για τα υπερχρεωμένα νοικοκυρία.Κατά τη διάρκεια συνάντησής του με εκπροσώπους των τραπεζών, ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή ανέφερε ότι
οι υπάλληλοι έχουν εντολή να πηγαίνουν μαζί με τον καταγγέλοντα πολίτη στο υποκατάστημα της τράπεζας και να συντάσσουν επί τόπου σχετική έκθεση για το περιστατικό.Οι τράπεζες υποστήριξαν ότι τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν δεν οφείλονταν σε κακοπιστία εκ μέρους τους, αλλά σε ελλιπή ενημέρωση των υποκαταστημάτων για τις υποχρεώσεις τους και προσέφεραν διαβεβαιώσεις ότι αυτά βρίσκονται στο παρελθόν.Η Γ.Γ. Καταναλωτή υπενθυμίζει στους πολίτες ότι ότι λειτουργεί η ειδική τηλεφωνική γραμμή 801 - 1197367 για την παροχή πληροφοριών για όλα τα ζητήματα εφαρμογής του νόμου.ΠΡΕΖΑ TV16-9-2010
Keywords
Τυχαία Θέματα