ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΟ 20% ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Τη συμβατότητα του φόρου (20%) επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων που έχει αποφασίσει να επιβάλλει κυβέρνηση από την 1η Οκτωβρίου αμφισβητεί η Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών (ACT).Με επιστολή που απέστειλε σήμερα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητεί να εξεταστεί επειγόντως κατά πόσο ο συγκεκριμένος φόρος είναι συμβατός προς την Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Όπως επισημαίνεται ο φόρος θα επιβληθεί στα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις και όχι στα κέρδη. Κάτι που θα επιβαρύνει τα διαφημιστικά έσοδα «σε βαθμό πρωτόγνωρο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το ΦΠΑ είναι 23% και το πρόσθετο αγγελιόσημο υπέρ των συνταξιοδοτικών ταμείων των δημοσιογράφων είναι 21,5%, η συνολική φορολόγηση της τηλεοπτικής διαφήμισης φτάνει το 44, 5% - προτού επιβληθεί ο εταιρικός φόρος εισοδήματος».ΠΡΕΖΑ TV9-9-2010
Keywords
Τυχαία Θέματα