ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΒΟ...

Έναν άλλον καυτό φάκελο, παρόμοιο με αυτόν των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, είναι υποχρεωμένη να παραλάβει η νέα κυβέρνηση. Πρόκειται για την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων, η οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια «με την πλάτη στον τοίχο», καθώς οι δαπάνες της ανέρχονται περίπου στα ίδια επίπεδα με αυτά του τζίρου της, ενώ τα χρέη της προσεγγίζουν τα 80 εκατ. ευρώ.Η ζημιογόνος πορεία της εταιρείας δεν ήταν προδιαγεγραμμένη. Όταν, τον Αύγουστο του 2000, η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων περνούσε υπό τον ουσιαστικό έλεγχο του Ομίλου Μυτιληναίου
που αποκτούσε το μάνατζμεντ και το περίπου 43% των μετοχών της, είχε ζημιές 5,6 δισ. δραχμών. Όμως έναν χρόνο αργότερα η εταιρεία περνούσε στην κερδοφορία και κατέγραφε κέρδη της τάξεως των 780 εκατ. δρχ., με τον τζίρο της να παραμένει στα ίδια σχεδόν επίπεδα.Η εξέλιξη αυτή, που τροφοδότησε προσδοκίες ότι η ΕΛΒΟ θα γύριζε σελίδα και θα μεταμορφωνόταν σε μια εταιρεία βιώσιμη και κερδοφόρα, δεν διατηρήθηκε παρά για λίγο. Από το 2004 οι προσδοκίες αυτές άρχισαν
Keywords
Τυχαία Θέματα