ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΗΣ ΥΠΕΘΡΕΙΑΣ OUTDOOR ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ...

Οξύνεται η αντιπαράθεση μεταξύ των οργανώσεων που ασχολούνται με την οδική ασφάλεια και των εταιρειών που τοποθετούν διαφημιστικές πινακίδες, με αιχμή διαφημιστικό μήνυμα που ανήρτησε σε πολλά κεντρικά σημεία της Αθήνας η Πανελλαδική Ενωση Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Υπαίθριας Διαφήμισης Ερμής. Το μήνυμα, που φλερτάρει με τα όρια της γκρίζας διαφήμισης, αναφέρει με λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο ότι η «προσπάθεια κατάργησης» της υπαίθριας διαφήμισης θα σημάνει
την απώλεια 20.000 θέσεων εργασίας. «Βλέποντας ότι η Πολιτεία έχει πλέον τη βούληση να αντιμετωπίσει την παρανομία, συγκεκριμένες εταιρείες ξεσηκώνονται στο βωμό του κέρδους και κάνουν αυτή την ωμή και προκλητική διαφήμιση, προκαλώντας τις αποφάσεις του υπουργείου Δικαιοσύνης και του Αρείου Πάγου. Αυτήν τη φορά καταφέρονται ανοιχτά κατά των θεσμικών οργάνων. Επικαλούμενοι την οικονομική κρίση, ζητούν ουσιαστικά ανοχή στην παρανομία τους», σχολιάζει στην Καθημερινή ο κ. Μανώλης Σταυρουλάκης, πατέρας νέου που έχασε τη ζωή του σε
Keywords
Τυχαία Θέματα