Γιατι η βενζινη παραμενει ακιριβη παρα τη «βουτια» του πετρελαιου;

Τι κι αν οι τιμές του αργού βρίσκονται σε επίπεδα 2003, κινούνται σταθερά κάτω από τα 30 δολάρια το βαρέλι και έχουν πέσει 40% μέσα σε ένα χρόνο. Τα όποια οφέλη για τους έλληνες καταναλωτές συνεχίζουν να χάνονται στον δρόμο προς την αντλία, με κύριο υπεύθυνο τους φόρους, ενώ δεν αποκλείεται -ειδικά για τη βενζίνη- να έχει βάλει το χεράκι της και η κερδοσκοπία.

Συγκρίνοντας τις τιμές των πρώτων ημερών του Ιανουαρίου με τις αντίστοιχες του 2015, προκύπτει ότι η τιμή της βενζίνης έχει μειωθεί μόλις κατά... 2%, του πετρελαίου κίνησης μόνο 10%, του υγραερίου κίνησης 8% και του πετρελαίου θέρμανσης 16%. Βασικός υπεύθυνος αυτής της αντίφασης είναι οι φόροι, που στην Ελλάδα παραμένουν από τους υψηλότερους στην Ευρώπη και απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της όποιας μείωσης.
Keywords
Τυχαία Θέματα