ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΕΞ "ΠΟΥΛΑΕΙ" ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ


 Η χρήση ενός σέξι μοντέλου σε μια διαφήμιση αποτελεί "σταθερή αξία" εδώ και χρόνια. Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα ισχυρίζεται τώρα ότι βρήκε το μυστικό που το σεξ "πουλάει": μια γοητευτική γυναίκα (ή άνδρας) σε μια διαφήμιση διεγείρει εκείνες τις περιοχές του εγκεφάλου που ωθούν τον άνθρωπο να δράσει -και να αγοράσει- παρορμητικά, παρακάμπτοντας τα τμήματα του εγκεφάλου που ελέγχουν την ορθολογική σκέψη.
Διαβάστε περισσότερα »
Keywords
Τυχαία Θέματα