Η ΚΡΊΣΗ ΑΓΓΊΖΕΙ ΠΛΈΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΆΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΆ...ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ...

Μετά τα εμπορικά καταστήματα, η οικονομική κρίση χτυπά πλέον τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, που βλέπουν τις πωλήσεις τους είτε να μειώνονται είτε να αυξάνονται με χαμηλότερο ρυθμό. Παρ' όλα αυτά συνεχίζουν να αποσπούν μερίδιο αγοράς από τα καταστήματα στις άλλες εμπορικές πιάτσες. Η μείωση του εισοδήματος, η αύξηση της ανεργίας και της υποαπασχόλησης και η απουσία θετικών προοπτικών για τους επόμενους μήνες, σε συνδυασμό με τη δυσκολία ή απροθυμία των τραπεζών να δώσουν περισσότερα δάνεια, έχουν συμβάλει
στη μείωση της καταναλωτικής δαπάνης.«Η πίτα της κατανάλωσης μειώνεται και αναμένεται να μειωθεί περισσότερο το επόμενο 10μηνο-12μηνο. Αυτό θα επηρεάσει όλους, αλλά δεν είναι γνωστό πώς θα κατανεμηθεί η μικρότερη πίτα. Το πιθανότερο είναι ότι θα μοιραστεί σε λιγότερους παίκτες, ενώ κερδισμένοι θα είναι εκείνοι που θα ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του καταναλωτή και θα διαθέτουν ρευστότητα», τονίζει ο Οδυσσέας Αθανασίου, επικεφαλής της Lamda Development, ιδιοκτήτριας των εμπορικών The Mall,
Keywords
Τυχαία Θέματα