Η ΚΡΙΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΕ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ


Σε φτηνές διατροφικές λύσεις οδήγησε η κρίση τον Ελληνα καταναλωτή. Οσπρια, ζυμαρικά και λαχανικά αντικαθιστούν ή υπερτερούν σημαντικά σε σχέση με το κρέας και τα ψάρια. Από τα σουπερμάρκετ αγοράζονται πλέον μόνο τα απολύτως αναγκαία, τα εστιατόρια αδειάζουν και οι πελάτες μετακινούνται σε πιτσαρίες και σουβλατζίδικα.Το φαγητό της προηγούμενη μέρας δεν πετάγεται πλέον, τα εμφιαλωμένα κρασιά είναι σχεδόν παρελθόν... Επιπροσθέτως, «το αγοραστικό κοινό στρέφεται προς την ιδιωτική ετικέτα. Τα επώνυμα προϊόντα αντικαθίστανται από τα προϊόντα με ετικέτα του σουπερμάρκετ, τα οποία παρουσιάζουν σημαντική αύξηση στην κατανάλωση, επειδή είναι φτηνότερα» επισημαίνει ο Γιώργος Λαχουρίτης, πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών(ΙΝΚΑ).
Διαβάστε περισσότερα »


Keywords
Τυχαία Θέματα