ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΠΑΤΡΩΝ: ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΑΛΑΛΟΥΜ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΚΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΔΙΟΔΙΑ

Με καθυστέρηση που ξεπερνά τα δύο χρόνια και χωρίς σαφές χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου εξελίσσονται τα έργα κατασκευής στην εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών.

Εργοτάξια έχουν αναπτυχθεί σε 12 διαφορετικά σημεία και στην ουσία οι οδηγοί, που από τον Αύγουστο του 2008 πληρώνουν πανάκριβα διόδια, κινούνται εφ' ενός ζυγού στο μεγαλύτερο μέρος των 120 χλμ. της διαδρομής και χωρίς ορατή προοπτική να βγουν από το τούνελ της ταλαιπωρίας.

Το
θετικό πάντως είναι ότι λόγω της πτώσης της ταχύτητας των οχημάτων τα τροχαία στο θανατηφόρο «πέταλο» του Κορινθιακού έχουν μειωθεί κατά 42% και οι νεκροί κατά 68% σε σχέση με το 2008.

Την άνοιξη του 2011 προβλέπεται να δοθεί στην κυκλοφορία η σήραγγα των 600 μέτρων στο Δερβένι, αλλά θα κλείσει ο σημερινός δρόμος για να αναβαθμιστεί.

Υπό κατασκευή είναι και άλλες σήραγγες, συνολικού μήκους 16 χλμ., στα Μαύρα Λιθάρια, την Ακράτα, τον Πλάτανο και την Παναγοπούλα. Στις δύο τελευταίες τοποθεσίες τα έ
Keywords
Τυχαία Θέματα