«ΚΥΜΑ» ΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ… ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ, ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ Η ΑΦΗΝΟΥΝ ΧΡΕΗ ΓΙΑ ΦΩΣ, ΝΕΡΟ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ …ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ

Προσεισμικές δονήσεις σημειώνονται στο πεδίο της εξυπηρέτησης λογαριασμών υπηρεσιών τηλεφωνίας, ρεύματος και ύδρευσης, καθώς πληθαίνουν οι καταναλωτές οι οποίοι είτε καθυστερούν να πληρώσουν είτε διακόπτουν είτε αναζητούν φθηνότερα τιμολόγια - προγράμματα είτε αφήνουν χρέη. Η τάση αυτή –αν και ομολογείται από όλους τους εμπλεκομένους– δεν ανακοινώνεται με επίσημα στοιχεία, καθώς θα μπορούσε να δημιουργήσει «ντόμινο» από πλευράς καταναλωτών, με συσσώρευση «καθυστερημένων» και «απλήρωτων» λογαριασμών.«Εμφανίζονται σαφώς περισσότεροι καταναλωτές οι οποίοι, καθώς είναι καταχρεωμένοι, δεν μπορούν να
εξοφλήσουν ούτε τους λογαριασμούς κοινής ωφελείας. Πρόκειται για φαινόμενο ολοένα και πιο συχνό», λέει στην «Κ» η κυρία Παναγιώτα Καλαποθαράκου, αντιπρόεδρος της Eνωσης Καταναλωτών για την Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ). Και στη Θεσσαλονίκη εμφανίζεται το αντίστοιχο φαινόμενο, όπως είπε στην «Κ» ο κ. Νικόλαος Τσεμπερλίδης, πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, όπου καταγράφεται αύξηση του αριθμο
Keywords
Τυχαία Θέματα