ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΛΕΝΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΦΟΡΟ 20% ΕΠΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

«Ακατάλληλη και άνιση αντίδραση στην κρίση» χαρακτηρίζει τον φόρο 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις η Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών (ACT).Στην ετήσια γενική συνέλευση της ACT που πραγματοποιήθηκε σήμερα στις Βρυξέλλες οι διευθύνοντες σύμβουλοι κάλεσαν την ελληνική κυβέρνηση να αναθεωρήσει άμεσα την απόφασή της και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει τη νομιμότητα αυτών των μέτρων βάσει του ευρωπαϊκού δικαίου.Η ACT χαρακτηρίζει τέτοιου τύπου μέτρα αντιπαραγωγικά «καθώς θα επιβαρύνουν
περισσότερο την τηλεοπτική βιομηχανία και θα μειώσουν την πιθανότητα ταχείας ανάκαμψης της τηλεοπτικής αγοράς μετά την κρίση του προηγούμενου έτους. Στο πλαίσιο αυτό, πρέπει να τονίσουμε ότι η βιομηχανία δημιουργικού περιεχομένου συμβάλλει κατά 6,9% ή 860 δισ. ευρώ στο συνολικό ευρωπαϊκό ΑΕΠ και απασχολεί 6,5% του συνολικού ανθρώπινου δυναμικού στην Ευρώπη, ποσοστό που μεταφράζεται σε περίπου 14 εκατομμύρια υπαλλήλους».Ο γενικός διευθυντής της ACT Ross Biggam δήλωσε: «Όλοι καταλαβαίνουμε ότι η
Keywords
Τυχαία Θέματα